ארצות הברית על גלגלים
18/19
17
USR |
ארצות הברית - קליפורניה, נבאדה, אריזונה, יוטה
ייחודי לרימון טיולים

ארצות הברית על גלגלים

ארצות הברית על גלגלים

Road Trip – טיול מכוניות ברכבי שטח-פנאי (SUV)
בנהיגה עצמית ברכבים שכורים  עד 25 מטיילים לקבוצה

לוס אנג'לס, לאס וגאס, ציון פארק, ברייס קניון, גרנד קניון, מוניומנט וואלי, מואב, The Arches Nationa Park, Canyonland, סאלט לייק סיטי, אילי, לייק טאהו, נאפה וואלי, סאן פרנציסקו, מונטריי, לוס אנג'לס
מסלול שנבחר במיוחד ומותאם לנהיגה עצמית של כל נהג/ת
חוויית נהיגה עצמית בדרכי הנוף היפים והפראיים של רמת קולוראדו במדינות יוטה ואריזונה כמו גם בקליפורניה ונבדה…
נראה ונחווה תופעות מופלאות של כוחות הטבע, קניונים מרשימים, צריחים, עמודים ופסלים טבעיים מרשימים, קשתות וצריחים…

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב – לוס אנג'לס

    ניפגש הנמל התעופה בן גוריון ונמריא דרך יעד ביניים ללוס אנג'לס. העברה למלון.
    לאחר התארגנות, ניפגש להכרות ראשונה ולתדריך פרטני לגבי הטיול. נכיר את הוראות הרישוי והתמרור האמריקאי, נציין הדגשי בטיחות בנהיגה ונקבע נהלי מסע אשר יקלו עלינו את התקשורת בין המדריך לקבוצה.
  • 2

    לוס אנג'לס - לאס וגאס (כ-280 מייל)

    לאחר ארוחת הבוקר נצא לנקודת השכרת הרכבים. נטפל בקבלת הרכבים, נעמיס את הציוד ודרך ברסטו, עיר במחוז סאן ברנדינו ומרכז תחבורתי חשוב בדרום-מזרח קליפורניה נגיע לביקור בעיירת הרפאים – קליקו, שהייתה בסוף המאה ה-19 עיירת מערב פרוע ותושביה נהנו מפריחה כלכלית בעת כריית המתכות היקרות. לקראת ערב נגיע ללאס וגאס הנוצצת, בירת הבילויים העולמית והעיר הנוצצת "ללא הפסקה".
  • 3

    בולדר סיטי, הובר דאם (כ-100 מייל)

    נתעורר בעיר הזוהרת ולאחר שנהנה מארוחת בוקר כיד המלך, נצא עם הרכבים לביקור בסכר הובר, שנבנה ב-5 שנים בלבד והיה הסכר ההידרואלקטרי הגדול בעולם. זהו הסכר הגדול והעוצמתי בארצות הברית המהווה ,לצד תפקידו כספק האנרגיה של נבדה, פנינה אדריכלית מרשימה בלב המדבר הצהוב. בדרך נעבור בבולדר סיטי – עיר הבונים, שם רכשו בוני הסכר בית בדולר אחד והיום העיר מארחת למעלה ממיליון תיירים בשנה. נערוך תצפיות נוף על הסכר, האזור ועל אגם מיד ונחזור ללאס וגאס.
  • 4

    ציון פארק, ברייס קניון (כ-350 מייל)

    הבוקר נשים פעמינו למדינת יוטה, אחת המדינות היפות והפראיות בארה"ב. יוטה – ארץ הטבע, זכתה לכך שבתחומה חמש שמורות המוכרות כפארקים לאומיים. נבקר בפארק ציון, ששמו ניתן לו על ידי המורמונים ובהמשך נגיע לפארק ברייס לתצפיות עוצרות נשימה בנוף בראשיתי. נתרשם מה"הודוס", עמודי סלע שנוצרו בעקבות שחיקת הרוח, המים והקרח. לינה באזור.
  • 5

    סכר גלן, גרנד קניון (כ-250 מייל)

    דרכנו תיקחנו הבוקר לאריזונה לביקור בסכר גלן, מהסכרים המרשימים בארה"ב. הסכר נבנה כדי לשמש כתחנת כוח הידרואלקטרית ולווסת את זרימת נהר הקולוראדו מאגן הקולוראדו העליון לאגן התחתון. הקמת הסכר בשנות ה-60 של המאה ה-20, לוותה במאבק חריף של ארגוני הסביבה, משום שמתחת למימיו הכחולים והרגועים של אגם פאוול נקברה היסטוריה שלמה של שבט האנאסאזי שחיו בסביבה זו. לאחר שנתרשם מהסכר וממימיו הכחולים של האגם, נמשיך לתצפית מדהימה ביופייה על נהר הקולוראדו במקום שבו הנהר עושה עיקוף כמעט מלא שקיבל את השם "עיקול פרסת הסוס". נמשיך לגרנד קניון, שהפך לסמל אמריקאי. נופיו המופלאים והנדירים של אתר טבע זה יתגלו לעינינו עת נערוך תצפיות נוף שונות ולעת ערב נגיע למלון באזור.
  • 6

    מוניומנט וואלי, מואב (כ-350 מייל)

    היום דרכנו פונה צפונה. נחלוף על פני טובה סיטי בדרכנו לאזור שנקרא "ארבע הפינות" ונבקר במוניומנט ואלי, השוכן בשטחי השמורה של שבט הנוואחו. תופעות של שחיקת סלעים אדומים ע"י כוחות הטבע יצרו צריחים, עמודים ופסלים טבעיים מרשימים. נערוך סיור בשמורה, בה מזדקרים מונוליטים ענקיים בצורות שונות אשר עם מעט דמיון מזכירים פיל, גמל, כפפות ויצורים נוספים ונחזה בתופעת "הרי הכפתור". נמשיך לגוזנקס (Goosenecks) – פארק מדינתי קטן, המשקיף אל הפיתולים החדים של נהר סן חואן, שהעניק לעמק את שמו. עם ערב נגיע ללינה במואב.
    בערב – נצא לשייט על נהר הקולוראדו, הכולל ארוחת ערב.
  • 7

    THE ARCHES NATIONAL PARK (כ-50 מייל)

    "פארק הקשתות" ובו מעל ל-2000 סלעים אדומים בתצורות סלע מרתקות יהיה מוקד סיורנו היום. שטחיו של הפארק מורכבים מנופים ציוריים, מרחבים צבעוניים של אבנים אדומות, יחד עם תצורות אבן וטקסטורות ייחודיות שלא ניתן לראות בשום מקום אחר בעולם. בנוסף לקשתות המפורסמות נוכל לראות כאן גבעות, עמודי אבן וכמובן את נהר הקולוראדו, אשר זורם לאיטו בשטחי הפארק. ניסע בדרך 18 המייל ונצפה בקשת הטבעית המפורסמת ביותר בעולם, בעלת מפתח של 112 רגל. בהמשך נוכל ליהנות מזמן פנוי לביקורים ובילויים במואב.
  • 8

    CANYONLAND (כ-50 מייל)

    נחווה נהיגה בנופי בראשית מרהיבים בדרכנו ל"פנינה בכתר של יוטה" – שמורת הטבע הפראית ביותר מבין שמורות הטבע של יוטה – הקנייונלנדס. נפגוש בתצורות בלייה באבן חול אדומה ונתצפת על נהר הקולוראדו מה-Dead Horse Point. חזרה ללינה במואב.
  • 9

    מואב - סאלט לייק סיטי (כ-250 מייל)

    ניפרד ממואב ונשים פעמינו אל סאלט לייק סיטי, עיר שנחשבה ל"סוף העולם" לפני כ-150 שנה והיום משמשת כבירה הכלכלית והתרבותית של יוטה, ובעיקר כעיר הבירה של המורמונים. נהנה מנהיגה בדרך המסמלת יותר מכל את תרבות הכבישים האינסופיים במערב ונגיע לעיר השוכנת לצידה של הימה השנייה במליחותה בעולם, אחרי ים המלח.
  • 10

    סאלט לייק סיטי

    היום נהנה מביקור בסאלט לייק סיטי. נראה את היכל המקדש – מבנה מרשים ובולט בעל מגדל בגובה 64 מטרים אשר הכניסה אליו מותרת למורמונים בלבד ואת אוהל המועד, המכיל 6,500 מקומות ישיבה ובו אקוסטיקה ייחודית ועוגב הנחשב לאחד המצוינים בעולם. נמשיך ונבקר בגבעת הקפיטול בה ממוקמים בניין הקפיטול של יוטה, בניין המועצה ומוזיאון החלוצים.
  • 11

    בונוויל, אילי (כ-250 מייל)

    נצא לביקור במישורי המלח של בונוויל, שם נקבעים שיאי המהירות לכלי רכב יבשתיים ומתקיימות תחרויות מאז 1914. מישורים אלה הינם שאריות של אגם בונוויל מתקופת הפליסטוקן. משם נמשיך, אנחנו ומוזיקת קאנטרי, ברחבי נבדה עד שנגיע לאילי, שהוקמה כתחנת "פוניאקספרס" ושימשה את היוזמה להעברת הדואר המהיר ביותר בארה"ב במאה ה-19. נבקר ב"הוטל נבדה" ונהנה מאווירת העיר.
  • 12

    לייק טאהו (כ-350 מייל)

    מאילי נצא על כביש 50 – "הכביש הבודד ביותר באמריקה" לעבר לייק טאהו, האגם ששוכן בין נבדה לקליפורניה. בדרכנו נבקר בתחנת פוניאקספרס נוספת הנמצאת במקום השומם ביותר בארה"ב. בתחנה זו נהנה מהמבורגר "מפלצתי", שכל המצליח לסיים אותו מקבל אחד בחינם... את היום נסיים לחופו של אגם טאהו.
  • 13

    לייק טאהו

    את הבוקר נתחיל בטיול ג'יפים מרתק בסיירה נבדה מעל אגם טאהו – האגם האלפיני הגבוה ביותר בצפון אמריקה. נתרשם מהפסגות הנישאות הנושקות ל-3,000 מ', מהיערות הסבוכים ומריחם המתוק של עצי האורן.
    אחה"צ – נוכל ליהנות מהאטרקציות המאפיינות את אזור האגם.
  • 14

    נאפה וואלי, סקרמנטו, סאן פרנציסקו (כ-250 מייל)

    בבוקר נצא אל עבר עמק היין נאפה – מתחם עם 250 יקבים המייצרים את מיטב היין של קליפורניה. נהנה מצבעים ירוקים, שמיים תכולים וריח יינות משכר. לקראת הצהריים נגיע לבירת קליפורניה סקרמנטו שם נהנה מארוחה מקומית ונבקר ביקב טיפוסי. לא נעזוב את עמק נאפה מבלי לבקר בגייזר "הזקן הנאמן של קליפורניה". לקראת ערב נחצה את גשר שער הזהב בואנו סאן פרנציסקו. לינה באזור.
  • 15

    סאן פרנציסקו

    היום נשתמש באוטובוס תיירים ונצא לסיור שיכלול את רציף הדייגים הססגוני, "פישרמנס וורף", בו דוכני דייגים ושפע חנויות. נצפה אל האי אלקטרז – בו שוכן בית הכלא הידוע. נראה את רחוב לומבארד – הרחוב המפותל והציורי, נערוך תצפית מ"גבעת התאומות" ובהמשך מחכים לנו המרכז הכלכלי וצ'יינה טאון. נחצה את גשר שער הזהב ונבקר בסוסליטו, עיירה השוכנת לחוף האוקיינוס השקט ואשר התפרסמה כעיירת אומנים. בתום יום הסיור המקיף נחזור למלון.
  • 16

    מונטריי, כביש מספר 1 (כ-220 מייל)

    פנינו מועדות דרומה לביקור במונטריי, שהתפרסמה באומנים הרבים שהתיישבו בה. נמשיך דרומה בכביש מספר 1 המפורסם – עיירות קסומות, פילי ים, טירות מהסרטים, צוקים ושמורות טבע יפהפיות, חופי ים מפתים ותצפיות מרהיבות – זהו כביש החוף המהולל בין מסאן פרנסיסקו ללוס אנג'לס, הוא אחד המסלולים שאסור להחמיץ. נסיים את היום במלון באזור סאן סימיון.
  • 17

    סולוונג, סנטה ברברה, סנטה מוניקה, לוס אנג'לס (כ-250 מייל)

    ניסע לסולוונג, שהוקמה ב-1911 על ידי מתיישבים דנים, בה כל הבניינים נראים כאילו הביאו אותם היישר מדנמרק. לא נחמיץ ביקור בסנטה ברברה, בעלת הצביון הספרדי ונגיע לביקור בסנטה מוניקה, יעד נופש פופולרי שהתפרסמה בסדרת הטלוויזיה "משמר המפרץ". לעת ערב נגיע ללוס אנג'לס, נחזיר את הרכבים וניסע למלון.
  • 18

    לוס אנג'לס – תל אביב

    הסעה לנמל התעופה וטיסה דרך יעד ביניים חזרה ארצה.
  • 19

    תל אביב

    נחיתה בנמל התעופה ע"ש בן גוריון
  • הנוסעים יוזמנו למפגש היכרות עם מלווה הקבוצה כשבוע לפני מועד היציאה. פרטים מלאים יעודכנו בסמוך למועד המפגש.
  • בתקופת תערוכות, ירידים, אירועים מיוחדים וכנסים בערים השונות, תיתכן לינה מחוץ לעיר ו/או בעיר סמוכה, תוך שמירה על ביצוע מלא של תכנית הטיול הכלולה במחיר.
  • בהתאם ללוח זמני הטיסות, ימי ושעות הפתיחה והסגירה של האתרים במהלך המסלול, ייתכנו שינויים (גם לאחר יציאת הקבוצה מהארץ) בסדר הביקורים וייתכנו גם ויתורים על חלק מאתרי הביקורים, כל זאת תוך מתן ביקורים חלופיים.
  • מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי

הערות ומידע כללי

מידע כללי

טיסות בינלאומיות (דרך יעד ביניים) ת"א-לוס אנג'לס-ת"א.
בתי מלון – אכסון בבתי מלון דרגה ראשונה ו/או דרגת תיירות טובה ו/או לודג'ים   באזורי הפארקים הלאומיים, בחדרים זוגיים עם שירותים צמודים.
כלכלה – ארוחות בוקר בסגנון של בתי המלון ו/או הלודגים הכלולים במחיר  (קונטיננטליות ו/או אמריקאיות).
סיורים, ביקורים ודמי כניסה לאתרים – כלולים במחיר בהתאם לתכנית הטיול
המפורטת.
מדריך ישראלי מצוות המדריכים הבכירים והמנוסים של רימון.
תחבורה – רכבי שטח-פנאי (SUV) שכורים (קבוצה V IFAR, יונדאי טוסון או דומה,
אוטומטי, ממוזג) למשך 16 יום כולל דלק, GPS, מערכת קשר או כרטיסי סים (לקשר
עם מדריך הטיול) בתפוסה של 2 מטיילים ברכב.
מחיר הטיול והרכבים כוללים ק"מ חופשי, ביטוח נגד תאונה וגניבה, אין השתתפות
עצמית (למעט דמי פתיחת תיק לכל אירוע), מס נמל, מע"מ מקומי, נהג נוסף.
מחיר הטיול והרכבים לא כוללים כסא תינוק/בוסטר, ביטוח נהג צעיר מתחת לגיל 25.
טיפים לנותני השירותים השונים אינם כלולים במחיר.
דמי סבלות בנמלי התעופה ו/או בבתי המלון אינם כלולים במחיר.
מפגש קבוצה לפני הנסיעה.
דרושה אשרת כניסה לארה"ב

מה עושה את ההבדל

נבדה – לאס וגאס, בולדר סיטי, סכר הובר

יוטה – ציון פארק, ברייס קניון

סכר גלן, "עיקול פרסת הסוס", גרנד קניון

מוניומנט וואלי (עמק המונומנטים)

גוזנקס (Goosenecks) – הפארק המדינתי קטן

מואב – שייט בנהר הקולוראדו, כולל ארוחת ערב

מואב – THE ARCHES NATIONAL PARK

מואב – CANYONLAND

סאלט לייק סיטי – מישורי המלח של בונוויל

לייק טאהו – טיול ג'יפים

נאפה וואלי – ביקור ביקב יין

סאן פרנציסקו – סיור באוטובוס כולל סוסליטו

קליפורניה – דרך 17" המילין"', כביש מספר 1

קליפורניה – סולוונג, סנטה ברברה, סנטה מוניקה

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם