בעקבות תולדות המוסיקה האמריקאית
16/17
14
UM |
ארצות הברית - ממדינות הדרום והמיסיסיפי ועד לשיקגו וניו יורק
  • טיסות ישירות טיסות ישירות
  • ללא סיורי בחירה ללא סיורי בחירה
  • מלונות מובחרים מלונות מובחרים
  • טיול ייחודי לרימון טיול ייחודי לרימון
טיול ייחודי לרימון

בעקבות תולדות המוסיקה האמריקאית

מסלול ייחודי לרימון טיולים

Hit the road Jack: כמעט אין אדם שלא אוהב פן מסוים של מוזיקה אמריקאית: ג'ז, בלוז, רוק, קאנטרי, סול וראפ הם רק חלק מהסגנונות שהתפתחו בארצות הברית במהלך המאה העשרים וריגשו מיליוני מאזינים ברחבי העולם. במהלך 16 ימים נלך בעקבות תולדות המוזיקה האמריקאית, במקומות ובאווירה בה התפתחה. בניו אורלינס נספוג את תרבות הקייג'ן הצרפתית ונלמד על המפגש בינה לעבדים המשוחררים שהוליד את הג'ז. ניסע על כביש 61 המכונה "דרך הבלוז" לטנסי עד לממפיס העיר בה גדל אלביס פרסלי ושבקרבתה נמצאת האחוזה בה התגורר – גרייסלנד. טנסי היא גם המקום בו התפתח סגנון הקאנטרי, אותו נחווה מקרוב בביקור נבקר בנאשוויל – עיר הבירה של טנסי. את הפינאלה של הטיול נעשה בניו יורק במועדון אפולו בהארלם , מקדש הבלוז בו הופיעו בין היתר: ארית'ה פרנקלין, בילי הולידיי ואלה פיצג'רלד.

ניו אורלינס, ביצות לואיזיאנה, נאצ'ז, ממפיס, נאשוויל, סנט לואיס, שיקגו, ניו יורק

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    ת'א – ניו אורלינס (לואיזיאנה)

    ניפגש בנתב"ג בשעות הערב של יום 1 ונמריא בטיסת לילה (דרך יעד ביניים)
    לניו אורלינס, בירת לואיזיאנה. לאחר הנחיתה נצא לסיור היכרות ראשוני, כולל טיול רגלי ראשון ברובע הצרפתי המפורסם ובסיומו נגיע למלון.

     

     

     

  • 2

    ת'א – ניו אורלינס (לואיזיאנה)*

  • 3

    ניו אורלינס, ביצות לואיזיאנה, בילוי ערב במועדון ג'אז

    נצא לטיול באזור ביצות לואיזיאנה. עם ההגעה נראה את הביצות ונערוך בהם שייט ייחודי. נפגוש בתנינים, נלמד על הקייג'ונים ונקבל הסברים מהמדריכים המקומיים על האזור. חזרה למלון.
    בערב – נתארגן ליציאה ולביקור במועדון הג'אז הוותיק והאותנטי – "אולד פרזרביישן הול", אחד ממועדוני הג'אז המפורסמים בעולם, שהיטיב לשמר את מסורת הג'אז המקומית.

  • 4

    ניו אורלינס ושייט על המיסיסיפי

    סיור בוקר מקיף בניו אורלינס – בירת הג'אז העולמית. נבקר ברובע הצרפתי, שהתפרסם ב"חשמלית ושמה תשוקה", נתרשם מרחוב בורבון המפורסם המשופע בבארים ומועדוני ג'אז, נהנה מכיכר ג'קסון התוססת ונראה את קתדראלת סנט לואי המרשימה. נמשיך ל"גארדן דיסטריקט" ונתרשם מהבתים המדהימים והחווילות של ה"גבירים", אשר כאילו נלקחו מתפאורת הסרט "חלף עם הרוח".

    בערב – נצא להפלגה על ספינת הנהר "נאצ'ז", בה נהנה משייט בנהר המיסיסיפי בליווי מוסיקה חיה של להקת ג'אז וכולל ארוחת ערב.

  • 5

    אזור החוות ובתי האחוזה, נאצ'ז (מיסיסיפי)

    ניפרד מניו אורלינס בדרכנו לאזור ה–Plantations – חוות הענק ובתי האחוזה והמטעים של לואיזיאנה. נבקר באחת החוות המרשימות והמפורסמות של משפחה דרומית, נתרשם מהבית ה"גדול" וממגורי ה"עובדים", כמו גם מגני האחוזה המטופחים. נמשיך לנאצ'ז, שבמדינת מיסיסיפי השוכנת על מצוק מעל נהר המיסיסיפי. העיירה, השוכנת על כביש 61 המפורסם. עם ההגעה נצא לטייל בעיירה הציורית, המשופעת בבתים ייחודיים מבחינה היסטורית.

    בערב – נצא לטיול בטיילת שעל מצוק נהר המיסיסיפי ונהנה מתצפיות נוף מהנות.

  • 6

    כביש 61, קלרקסדייל, "דרך הבלוז", ממפיס (טנסי)

    נעלה על כביש 61 המפורסם, באזור בו גדלו גדולי המוזיקאים של הבלוז וזו גם המוסיקה שנשמע היום ואשר העניקה לכביש את שמו – "דרך הבלוז". נבקר במוזיאון הבלוז בעיירה קלארקסדייל ונמשיך צפונה לממפיס, העיר הגדולה בטנסי השוכנת על גדות המיסיסיפי. עם ההגעה נצא לטייל ולהתוודע לרחוב ביל (Beal St.) בדאון טאון של ממפיס, המלא וגדוש במועדוני בלוז.

  • 7

    ממפיס, "גרייס לנד" של אלביס פרסלי

    עם בוקר ניסע לאחוזתו המיתולוגית של אלביס פרסלי – "גרייס לנד". ה"עליה לרגל" כוללת ביקור בחדרי המגורים, בחדרי ה"ספורט" ("סנוקר") כאשר הכול מעוטר באוספי התקליטים האין סופיים שלו. תצוגת הבגדים לא הייתה מביישת אף אביר ימי-ביניימי… נחלוק לו ולמשפחתו הקרובה כבוד אחרון ליד קבריהם וכמובן איך אפשר בלי לראות את אוסף המכוניות כמו גם את המטוס הפרטי. נמשיך לביקור במוטל בו נרצח ד"ר מרטין לותר קינג, הלוחם המפורסם ביותר למען זכויות השחורים בארה"ב, שהפך למוזיאון הלאומי לזכויות האזרח.

    אחה"צ – נסייר בעיר עצמה. נבקר במרכז המבקרים היפה (המעוטר כמובן בפסלו של ה"מלך"…) נעצור ליד מרפסת המלון בו נרצח מרטין לותר קינג. נמשיך לרחוב "מיין", בו רצות עדיין החשמליות הישנות כמו גם במלון "פיבודי" הסמוך בו רצים האווזים. לא רחוק משם נמצא "נתיב התהילה" "Walk of Fame", המוקדש לבניה ויקיריה – הלא הם המוזיקאים והזמרים שפעלו בממפיס ומעל כולם  B .B .KING!

  • 8

    ממפיס, נאשוויל

    נבקר ב"Sun Studio", אולפן ההקלטות בו הוקלט לראשונה הרוק-נ-רול, שם גם הקליט אלביס במיקרופון האישי שלו ושם נולדה גם ה"רביעייה" האגדית One Million Dollar Quartet – ג'רי לואיס, קארל פרקינס, ג'והני קש ואלביס פרסלי. נמשיך לביקור ב-"Rock'n Soul Museum", המספר את סיפור המוסיקה של הדרום.

    אחה"צ – נעזוב את ממפיס בדרכנו לנאשוויל, בירת מדינת טנסי ובירת הקאנטרי העולמית. עם ההגעה נצא לטייל ב"בברודוויי" של נאשוויל – מרכז מועדוני מוזיקת הקאנטרי.

  • 9

    נאשוויל

    נצא לסיור אותו נתחיל במצודת "נאשבורו". נתרשם ממפת מדינת טנסי המשתרעת על כמה מאות מטרים רבועים ויצוקה מבטון. נמשיך לשוק האיכרים ומשם ניסע ל"קפיטול", מבנה הממשל של המדינה. סגנון הבניה הניאו-קלאסי של בתיה הישנים העניק לנאשוויל את הכינוי "אתונה של הדרום", ולפיכך גם נבנה במרכז פארק הסנטניאל – מבנה תואם ותאום לפרתנון האתונאי! ועכשיו מוסיקה – "נאשוויל הול אוף פם" הוא כשמו, מזמור תהילה לזמרי הקאנטרי והרוק למיניהם – 3 קומות גדושות שלא נוותר על אף אחת מהן! לא הרחק משם נמצא ה- "Walk Of Fame", שביל המציין את כל גדולי המוסיקה שעברו כאן. משם לעוד אתר מוסיקה ייחודי – סטודיו "B"  של חברת R.C.A , מקום בו הקליטו כל ה"גדולים" וה"גדולות", כולל דולי פרטון האגדתית.

    בערב – בערב נצא לבלות במועדון "Wildhorse Saloon" , בו מתקיימים מופעי מוסיקת קאנטרי.

  • 10

    נאשוויל, לינצ'ברג, מופע הקאנטרי היוקרתי ב"גרנד אוליי אופריי"

    ניסע למזקקת הוויסקי האותנטית הנמצאת בעיירה לינצ'ברג. הסיור מתחיל במעיין השופע מים בהם מתסיסים את הדגנים (שיפון!) ומייצרים את המשקה הכל כך מבוקש. נלווה את תהליכי הייצור.

    בערב – נצא למופע הגדול, מופע הקאנטרי היוקרתי באולם הענק – ה"גרנד אוליי אופריי".

     

  • 11

    סנט לואיס (מיזורי)

    ניפרד ממדינת טנסי בדרכנו צפונה לנקודת המפגש של נהר המיזורי עם המיסיסיפי. סנט לואיס אינה הגדולה בערי מיזורי וגם לא עיר הבירה (ג'פרסון סיטי היא בירת מיזורי), אבל היא המיתוס! ליד נהר המיסיסיפי ניצבת לה הקשת הגדולה, 192 מ' גובהה (ובתוכה מעלית), המסמלת את המבט לאופק והחזון. למטה נמצא מוזיאון מרתק המספר את סיפור הגילויים והמסעות מערבה. גם סנט לואיס לא מתנזרת ממוסיקה: ג'וספין בייקר, טינה טרנר ועוד גדלו והתפתחו כאן. עם ההגעה נצא לסיור שיכלול עלייה לקשת וביקור במוזיאון, נטייל בעיר ככל שהזמן יאפשר – בית המשפט, הגשרים, מרקט סטריט, ה-"Landing" ועוד.

     

  • 12

    שיקגו (אילינוי)

    נחצה את מדינת אילינוי, עד שנגיע לשיקגו, השוכנת לחופו של אגם מישיגן. עם ההגעה נצא לטיול לאורכו של ה"מייל המופלא", מפגן בן 1.6 קילומטר של קפיטליזם אמריקאי במלוא עוצמתו.

  • 13

    שיקגו

    שיקגו מתהדרת בפארקים רבים מחד ומשלל מבנים ארכיטקטוניים מרהיבים מאידך. נערוך סיור פנורמי בעיר, נעצור במספר נקודות ביניהן פארק ה"מילניום" החדשני עם מזרקות הכתר, "שער העננים" ונטייל בצפון העיר ובדרומה.
    אחה"צ – נצא לשייט על נהר שיקגו, הדרך המרתקת ביותר להכיר עוד פיסה של העיר.
    בערב – נעלה לתצפית ממגדל ג'ון הנקוק, ממנו תצפית נפלאה על כל שיקגו והאזור.

  • 14

    שיקגו – ניו יורק

    הסעה לנמל התעופה ונמריא לניו יורק. עם הנחיתה ניסע לביקור בשכונת הארלם השחורה. נראה את תיאטרון אפולו, שגדולי המוסיקה האמריקאית הופיעו בו- ארתה פרנקלין, אלה פיצ'רלד, בילי הולידיי, נט קינג קול ואחרים. הגעה למלון.

     

  • 15

    ניו יורק

    נתחיל את היום בסיור אותו נתחיל באזור וול סטריט. נראה את הבורסה המפורסמת של ניו יורק, את גראונד זירו ונצפה אל פסל החירות וגשריה המפורסמים של ניו יורק – גשר ברוקלין וגשר מנהטן. נעלה לתצפית מ"מגדל החירות"הבניין הגבוה ביותר בחצי הכדור המערבי, שהפך מאז הקמתו לאחד מסמליה החדשים של העיר. נמשיך לגריניץ' ווילג' ולצ'לסי מרקט שוק אוכל מקורה ומעוצב, המציע למבקריו חוויה קולינארית – מסעדות, מאפיות, מאכלי ים, ירקות, פירות ועוד. נטייל בטיילת ההיי ליין המיוחדת, אשר בנויה על פסי רכבת היסטוריים, שהובילו בשר מאזור ה-Meat Packing.

    אחה"צ – נוכל להמשיך לטייל רגלית בטיימס סקוור, שדרות ברודווי ועוד.

  • 16

    ניו יורק - תל אביב

    יום נוסף ומלא בניו יורק לסיום הביקורים, ההיכרויות והקניות. פינוי חדרים בשעות הצהריים ובערב ניסע לנמל התעופה ונמריא בטיסת לילה חזרה ארצה.

     

  • 17

    תל אביב

    את הלילה נבלה בטיסה עד לנחיתה בנמל התעופה ע"ש בן גוריון.

– מסלול עדכני יתקבל בעת הרישום ו/או לפני יציאת הטיול.

– הטיול יתקיים בהתאם להנחיות רשויות הבריאות בישראל ובמדינת היעד.

– באחריות הנוסע לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות, בריאות, ומטען כולל כיסוי  לביטול ולמקרה קורונה.

– ייתכנו שינויים בסדר הלינות והביקורים.

– בתקופת תערוכות, ירידים, אירועים מיוחדים וכנסים בערים השונות, תיתכן לינה מחוץ  לעיר ו/או בעיר סמוכה, תוך שמירה על ביצוע מלא של תכנית הטיול הכלולה במחיר.

– בהתאם ללוח זמני הטיסות, ימי ושעות הפתיחה והסגירה של האתרים במהלך המסלול,  ייתכנו שינויים (גם לאחר יציאת הקבוצה מהארץ) בסדר הביקורים

   וייתכנו גם ויתורים על חלק מאתרי הביקורים, כל זאת תוך מתן ביקורים    חלופיים.

– כפוף לתנאים ומידע הכללי המפורסמים באתר האינטרנט.

 

 

 

 

 

הערות ומידע כללי

מידע כללי

 טיסות בינלאומיות ת"א-ניו אורלינס, ניו יורק-ת"א.

 טיסת פנים שיקגו-ניו יורק.

בתי מלון – אכסון בבתי מלון דרגה ראשונה ו/או דרגת תיירות טובה.

כלכלה – ארוחות בוקר משך כל ימי הטיול.

סיורים, ביקורים ודמי כניסה לאתרים – בהתאם לתכנית הטיול המפורטת.

מדריך ישראלי מצוות המדריכים הבכירים והמנוסים של רימון.

אוטובוסי תיור נוחים וממוזגים.

טיפים לנותני השירותים השונים.

דמי סבלות בבתי המלון (מזוודה אחת לאדם).

פגישת קבוצה בזום. מועד המפגש יעודכן כשבועיים לפני יציאת  הטיול.

אפשרות ל-10 תשלומים שקליים ללא ריבית וללא הצמדה.

רושה אשרת כניסה לארה"ב

מה עושה את ההבדל

רשימת בתי מלון

בתי המלון* הבאים או דומים להם יעמדו לרשות המטיילים

עיר מספר ימים בית המלון
NEW ORLEANS 3 SPRINGHILL SUITES DOWNTOWN
NATCHEZ 1

HAMPTON INN & SUITES

MEMPHIS 2 BEST WESTERN PLUS GALLERIA INN & SUITES
NASHVILLE 3

SPRINGHILL SUITES
NASHVILLE/VANDERBLIT

ST LOUISE 1 SPRINGHILL SUITES STL AIRPORT
CHICAGO 2 SPRINGHILL SUITES DOWNTOWN
NEW YORK 2 FOUR  POINTS SHERATON TIMES SQUARE

 *רשימת בתי מלון מעודכנת תימסר לנוסעים לפני היציאה לטיול

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם