אמריקן ביוטי
17
15
UTA |
ארה"ב מחוף לחוף

טיול מאורגן מחוף לחוף בארה"ב

אמריקן ביוטי

בעקבות החלום האמריקאי: 17 ימים של מסע קסום מחוף לחוף בהם נבקר באטרקציות הגדולות בארצות הברית ונטבול באבק כוכבים, משדרות הכוכבים ואולפני יוניברסל המיתולוגיים בהוליווד ועד מפלי הניאגרה וגורדי השחקים של ניו יורק. בדרך נעבור בסן פרנסיסקו המרהיבה ובעיירות הרומנטיות הפזורות לאורך החוף של קליפורניה; נמשיך לפארק יוסמיטי ובניגוד חד נחווה את האורות והאדרנלין של לאס וגאס; נטייל בחבל האמיש של פנסילבניה שכמו קפא בזמן ונבקר במונומנטים הגדולים של וושינגטון, בירת ארצות הברית.

סאן פרנציסקו, סוסליטו, מונטריי, דרך "17 המילין", סולוונג, סנטה ברברה, לוס אנג'לס, סנטה מוניקה, קליקו, לאס וגאס, מפלי הניאגרה, חבל האמיש, וושינגטון, פילדלפיה, ניו יורק

 

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל  אביב – סאן פרנציסקו

    ניפגש בנמל התעופה ע"ש בן גוריון ונטוס (דרך יעד ביניים) לסאן פרנציסקו. עם הנחיתה נצא לסיור בו נצפה אל האי אלקטרז – בו שוכן בית הכלא הידוע. נראה את רחוב לומבארד – הרחוב המפותל והציורי ונערוך תצפית מ"גבעת התאומות". בתום הסיור ניסע למלון.

     

     

  • 2

    סאן פרנציסקו, סוסליטו

    עם בוקר נראה את פארק גולדן גייט, נחצה את גשר שער הזהב ונבקר בסוסליטו, עיירה השוכנת לחוף האוקיינוס השקט ואשר התפרסמה כעיירת אומנים. נחזור לסאן פרנציסקו ונמשיך בסיורנו. נבקר בכיכר יוניון המרכזית והמפורסמת, לב ליבה של סאן פרנציסקו, נבקר ברציף הדייגים הססגוני – "פישרמנס וורף", בו דוכני דייגים ושפע חנויות ולא נחמיץ ביקור בצ'יינה טאון – הרובע הסיני המפורסם והתוסס.

     

  • 3

    מונטריי, דרך "17 המילין"

    ניסע דרומה לביקור בעיירה מונטריי, שהתפרסמה באומנים הרבים שהתיישבו בה. נמשיך לשמורת הטבע דרך "17 המילין", המתפתלת ליד מצוקי האוקיינוס ונסיים את היום במלון באזור סנטה מריה.

     

     

  • 4

    סולוונג, סנטה ברברה, לוס אנג'לס

    בהמשך טיולנו בקליפורניה נגיע לסולוונג, שהוקמה על ידי מתיישבים דנים. לא נחמיץ ביקור בסנטה ברברה, בעלת הצביון הספרדי ונגיע ללוס אנג'לס. עם ההגעה נצא לסיור שיכלול את הוליווד – שם נראה את תיאטרון גרומן שבחזיתו טביעות הידיים של כוכבי הוליווד ואת תיאטרון "קודאק", בו מתקיים מידי שנה טקס חלוקת פרסי האוסקר. נגיע גם לאזור היוקרתי – בוורלי הילס ולא נחמיץ את "שוק האיכרים" הייחודי.

     

  • 5

    יוניברסל סטודיוז, סנטה מוניקה

    נתחיל את היום בביקור ביוניברסל סטודיוז. נסייר בין האולפנים ואתרי ההסרטה של סרטי הקולנוע ותכניות הטלוויזיה ונראה כיצד מבצעים פעלולים קולנועיים. בהמשך ניסע לביקור בסנטה מוניקה, יעד נופש פופולרי. נטייל במדרחוב ולאורך המזח ולקראת ערב נחזור למלון.

     

     

     

  • 6

    קליקו, לאס וגאס

    דרך ברסטו, עיר במחוז סאן ברנדינו נגיע לביקור בעיירת הרפאים – קליקו, שהייתה בסוף המאה ה-19 עיירת מערב פרוע. לקראת ערב נגיע ללאס וגאס הנוצצת, בירת הבילויים העולמית והעיר הנוצצת "ללא הפסקה".

    בערב – אפשרות להצטרף (בתשלום)  לסיור לילי ולבקר באטרקציות השונות.

     

     

  • 7

    לאס וגאס, אזור סכר הובר

    הבוקר נצא לטיול לאזור סכר הובר המרשים שעל אגם מיד. נערוך תצפיות נוף על הסכר ועל האגם. נחזור ללאס וגאס וזה הזמן לבקר באאוטלט ומרכז הקניות האטרקטיבי.
    אחה"צ – זמן פנוי לטייל בין בתי המלון השונים – "סיזאר פאלאס", "פריס – לאס וגאס" כמיני "עיר האורות" בלב מדינת נבאדה, מלון "ונציה" הייחודי ואחרים.

    בערב –  מומלץ ליהנות מאחד ממופעי הבידור בהם מפורסמת העיר.

     

     

     

     

  • 8

    לאס וגאס

    יום נוסף בבירת נבאדה וזה זמן להשלמת הביקורים והקניות באופן עצמאי.

     

  • 9

    מפלי ניאגרה

    ניפרד ממדינת נבאדה ונטוס צפון-מזרחה לבאפלו. עקב הפרשי השעות בין החוף המערבי לחוף המזרחי, ננחת בשעות הערב המאוחרות וניסע למלון במפלי הניאגרה.

     

     

  • 10

    מפלי הניאגרה, ניאגרה און דה לייק

    לאחר ארוחת הבוקר ניסע לביקור בניאגרה און דה לייק, השוכנת על גדות אגם אונטריו. בהמשך נראה את שעון הפרחים ונגיע אל מפלי הניאגרה. נראה את מפלי הפרסה ונערוך שייט מיוחד אל המפלים, כשאנו לבושים במעיל גשם מיוחד ונחוש את עצמתו וכוחו של הטבע המופלא.

    בערב – נצא רגלית לראות את המפלים המוארים והמרשימים.

     

  • 11

    פנסילבניה - שמורת ווטקינס גלן, עולם השוקולד של הרשי

    נחצה את הגבול מקנדה לארה"ב (לא לארוז הדרכונים במזוודות) וניסע לאזור אגמי האצבעות בפנסילבניה. דרך נופיו המקסימים של עמק הנהר טיוגה נגיע אל ווטקינס גלן, שמורת טבע בה צמחיה טבעית עשירה טובלת במים. נטייל בשמורה ונצפה במפלי המים השוצפים. נמשיך לחוויה מתוקה בעולם השוקולד של הרשי, בו נלמד על תהליך ייצור השוקולד האמריקאי המפורסם. לינה באזור.

     

     

  • 12

    חבל האמיש, וושינגטון

    נחצה את הגבול לארה"ב וניסע דרומה לחבל האמיש, בו משמרים איכרים ממוצא שווייצרי וגרמני את אורח חייהם מזה מאות שנים. בני הכת חיים ללא מים זורמים, חשמל ומכשירים חשמליים. לאחר שנתרשם מהאזור, נמשיך בדרכנו ולקראת ערב נגיע לוושינגטון – בירת ארה"ב.

     

     

  • 13

    וושינגטון

    נצא לסיור בוושינגטון המרשימה. נראה את גבעת הקפיטול ובה בית הנבחרים, את הסנט, את בית המשפט העליון וכמובן את הבית הלבן. לא נוכל להחמיץ את האובליסק לזכרו של ג'ורג' וושינגטון – נשיאה הראשון של ארה"ב, את המוזיאונים והמבנים המונומנטליים של העיר ובהם מצבת הנשיא ג'פרסון כמו גם את אנדרטת וייטנאם, המוקדשת. נמשיך לביקור באנדרטת פרנקלין דלאנו רוזוולט, ונבקר בתחנת הרכבת העתיקה והמרשימה – יוניון. נסיים את הסיור בביקור במוזיאון החלל. בתום הסיור יוכלו המעוניינים להמשיך ולבקר במוזיאונים הרבים בהם משופעת העיר כגון מוזיאון הטבע, מוזיאון השואה ועוד.

    בערב – נצא לסיור בעיר המוארת, כולל רובע ג'ורג'טאון שעל גדות נהר הפוטומק.

     

     

     

  • 14

    פילדלפיה, ניו יורק

    ניסע לביקור בפילדלפיה, ערש החירות האמריקאית. נראה את "אולם העצמאות", בו נכתבה חוקת ארה"ב, את האנדרטה לזכרו של יוני נתניהו ונמשיך לניו יורק. עם ההגעה נתחיל בסיור במהלכו נראה את המדיסון סקוור גארדן – ביתה של קבוצת הכדורסל המקומית המפורסמת, ה"הניקס". נמשיך ונראה את גורד השחקים מהמפורסמים בעולם – האמפייר סטייט בילדינג, נגיע לטיימס סקוור, נראה את מרכז רוקפלר – מרכז העסקים בלב מנהטן, ניסע לאורך השדרה החמישית המפורסמת, נראה את קתדראלת סנט פטריק – הקתדראלה הנאו-גותית הקאתולית הגדולה ביותר באמריקה הצפונית, את הסנטראל פארק, מרכז לינקולן – המכיל מספר רב של מוסדות תרבות ובהם הספרייה הציבורית של ניו יורק לאמנויות הבימה, תיאטרון לינקולן סנטר, ניו יורק סיטי בלט ועוד. בהמשך נראה את הדקוטה – בניין הדירות היוקרתי המפורסם שבפתחו נרצח ג'ון לנון. לאחר שנראה גם את בניין האו"ם, ניסע למלון.

    בערב – היכרות רגלית ראשונה בלוויית מלווה הקבוצה.

     

  • 15

    ניו יורק

    נתחיל את היום בתצפית מ"מגדל החירות". זהו הבניין הגבוה ביותר בחצי הכדור המערבי, שהפך מאז הקמתו לאחד מסמליה החדשים של העיר. נמשיך לגריניץ' ווילג', לסוהו, ל"איטליה הקטנה" ולצ'יינה טאון – הרובע הסיני. הלאה לאזור וול סטריט, נראה את הבורסה המפורסמת של ניו יורק, את גראונד זירו ונצפה אל פסל החירות וגשריה המפורסמים של ניו יורק – גשר ברוקלין וגשר מנהטן.
    אחה"צ – נוכל להמשיך לטייל רגלית בטיימס סקוור, שדרות ברודווי ועוד.

    בערב – אפשרות להצטרף לסיור בניו יורק המוארת.

  • 16

    ניו יורק - תל אביב

    בוקר נוסף לסיום הקניות. ניסע לנמל התעופה ונמריא בטיסת לילה (דרך יעד ביניים) חזרה ארצה.

     

  • 17

    תל אביב

    נחיתה בנמל התעופה ע"ש בן גוריון. תם ונשלם הטיול מחוף לחוף בארה"ב.

     

מטען בטיסות הפנים:

חברת התעופה תגבה תשלום לכל מזוודה, אשר ישולם במקום ע"י המטיילים (כ-30$ למזוודה ראשונה וכ-40 $ למזוודה שנייה). תנאי הטסת המטען (גודל ומשקל) נקבעים ע"י חברות התעופה וכפופים לשינויים.

 לתשומת לב:

– מסלול עדכני יתקבל בעת הרישום ו/או לפני יציאת הטיול.

– הטיול יתקיים בהתאם להנחיות רשויות הבריאות בישראל ובמדינת היעד.

– באחריות הנוסע לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות, בריאות, ומטען כולל כיסוי לביטול  ולמקרה קורונה.

– ייתכנו שינויים בסדר הלינות והביקורים.

– בתקופת תערוכות, ירידים, אירועים מיוחדים וכנסים בערים השונות, תיתכן לינה מחוץ לעיר  ו/או בעיר סמוכה, תוך שמירה על ביצוע מלא של תכנית הטיול הכלולה במחיר.

– בהתאם ללוח זמני הטיסות, ימי ושעות הפתיחה והסגירה של האתרים במהלך המסלול, ייתכנו שינויים (גם לאחר יציאת הקבוצה מהארץ) בסדר הביקורים וייתכנו גם ויתורים על חלק מאתרי הביקורים, כל זאת תוך מתן ביקורים חלופיים.

– כפוף לתנאים ומידע הכללי המפורסמים באתר האינטרנט

 

הערות ומידע כללי

מידע כללי

טיסות ת"א-סאן פרנציסקו, ניו יורק-ת"א (דרך יעד ביניים).

טיסה פנימית לאס וגאס-באפלו.

בתי מלון – אכסון בבתי מלון דרגה ראשונה ו/או דרגת תיירות טובה.

כלכלה – ארוחות בוקר משך כל ימי הטיול.

סיורים, ביקורים ודמי כניסה לאתרים – בהתאם לתכנית הטיול המפורטת.

מדריך ישראלי מצוות המדריכים הבכירים והמנוסים של רימון.

אוטובוסי תיור נוחים וממוזגים.

טיפים לנותני השירותים השונים.

דמי סבלות בבתי המלון (מזוודה אחת לאדם).

פגישת קבוצה בזום. מועד המפגש יעודכן כשבועיים לפני יציאת    הטיול.

אפשרות ל-10 תשלומים שקליים ללא ריבית וללא הצמדה.

דרושה אשרת כניסה לארה"ב

מה עושה את ההבדל

סאן פרנציסקו – צ'יינה טאון, רציף הדייגים, תצפית על כלא אלקטרז,

גשר שער הזהב

סוסליטו – עיירת האומנים

קליפורניה – מונטריי, דרך "17 המילין", סולוונג, סנטה ברברה

לוס אנג'לס – הוליווד, בברלי הילס, "שוק האיכרים"

לוס אנג'לס – יוניברסל סטודיוז, סנטה מוניקה

קליקו – עיירת המערב הפרוע

לאס וגאס – תצפיות נוף באזור סכר הובר

מפלי הניאגרה – שייט אל המפלים

שמורת ווטקינס גלן

הרשי – עולם השוקולד

חבל האמיש

וושינגטון – סיור ערב בעיר המוארת

וושינגטון – מוזיאון החלל

פילדלפיה – העיר בה הוכרזה עצמאותה של ארה"ב

ניו-יורק – תצפית ממרומי  "מגדל החירות"

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם