המאיה וקוסטה ריקה
13
11
GS |
גואטמלה, קוסטה ריקה

המאיה וקוסטה ריקה

המאיה וקוסטה ריקה

רימון מציעה טיול מקיף ויחודי גדוש בביקורים לגואטמלה וקוסטה ריקה!!!

גואטמלה סיטי, צ'יצ'יקאסטננגו, אגם אטיטלן, סנטיאגו דה אטיטלן, אישימצ'ה, אנטיגואה, טיקאל, סאן חוזה, לנדס אין לאב, ארנל, מונטה ורדה, מנואל אנטוניו

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב – גואטמלה סיטי

    ניפגש בנמל התעופה בן גוריון ונטוס דרך יעד ביניים לגואטמלה סיטי. נחיתה, העברה למלון וארוחת ערב.
  • 2

    צ'יצ'יקאסטננגו, אגם אטיטלן, פנאחצ'ל

    השכם בבוקר נצא בדרכנו לביקור בשוק ההססגוני והציורי בעיירה צ'יצ'י, בו מתנהל בימים ה', א' מסחר ער של ירקות, פירות, פרחים, דגנים, חיות, טקסטיל וחפצי אומנות. נשוטט בשוק הנפלא הנשלט ע"י גווני הבד האדום, נהנה משפע הפירות הטרופיים ומתושבי צ'יצ'י הלבביים ונראה את הבאים ליום השוק, עורכים את טקסיהם הפרטיים. נמשיך לאגם אטיטלן, אחד האגמים שסוד קסמו נובע מהעיירות הציוריות המקיפות אותו, כל אחת בעלת מסורת ותרבות משלה. נסיים את היום בפנאחצ'ל, נהנה מהנוף עוצר הנשימה של הרי הגעש ונוכל לטייל ברחוב הראשי העמוס חפצי אומנות. ארוחת ערב.
  • 3

    אגם אטיטלן

    אגם אטיטלן נוצר מקלדרה (לוע הר געש עגול ורחב היקף, שנוצר כשמרכז הלוע מתפוצץ או מתמוטט פנימה בעקבות פעילות געשית), מוקף בשלושה הרי געש מרשימים (סאן פדרו, אטיטלן וטומילאן וב-12 כפרי מאיה-קאצ'יקל ומאיה-צוטוהיל. עם בוקר נצא בשייט אל הכפר האינדיאני סנטיאגו דה אטיטלן. נראה את האריגים המיוחדים לכפר זה ואת הנשים היושבות בכיכר הכפר ומוכרות את הוויפיל – החולצות הרקומות פרחים וציפורים האופייניות לאזור. סנטיאגו גם מציעה מגוון רחב של חפצי אומנות, אריגים צבעוניים, תגליפי עץ וציורים בסגנון הנאיבי.
    אחה"צ – נחזור למלון וארוחת ערב.

  • 4

    אישימצ'ה, אנטיגואה

    פנינו מועדות לאישימצ'ה, שהוקמה כבירת בני שבט הקקצ'יקל. נבקר באתר הארכיאולוגי ובמוזיאון המקומי ונמשיךלאנטיגואה, ששימשה כעיר הבירה של כל מדינות מרכז אמריקה, עד שנהרסה ברעידת אדמה. העיר מחזירה את המבקר לאחור בזמן – רחובותיה מרוצפי אבן, שיחי בוגונוויליה בוקעים מבין החורבות, חזיתות הבתים הצבועות פסטל תחת גגות הטרה-קוטה, גנים ציבוריים עשירים,  מעיינות ונוף דרמטי הנוצר מהיותה מוקפת בשלושה הרי הגעש. נבקר במרכז התרבות, בחוות קפה ובמוזיאון המוסיקה המסורתית של שבט המאיה –קאסה קוחום. בתום הסיור נגיע למלון וארוחת ערב.
  • 5

    אנטיגואה, טיקאל

    הבוקר נמשיך את הסיור במרכזה ההיסטורי של אנטיגואה. נראה את הכנסייה היפהפייה גואטמלה לה מרסד ואת ארמון הקפיטנים, ששימש כבניין הממשל שחלש על כל מרכז אמריקה עד 1773. בתום הסיור ניסע לנמל התעופה של גואטמלה סיטי ונטוס לפלורס שבמחוז פטן, מולדת תרבות המאיה העתיקה. איזור זה חזה בעלייתה ונפילתה של התרבות העתיקה שהייתה מתקדמת במבנה החברתי שלה וחייתה בהרמוניה עם הטבע. בני המאיה היו אסטרונומים ומתמטיקאים מצטיינים ופיתחו מערכת הירוגליפית של כתבים. הם היו גם אמנים מוכשרים, סתתי אבן ואדריכלים ופיתחו רשת מסחרית נרחבת מצפון מקסיקו ועד קוסטה ריקה. עלייתה ונפילתה של תרבות גדולה זו הינה  עדיין תעלומה. העיר המלכותית טיקאל הינה אחת מהאתרים הכבירים של עולם המאיה והוגדרה ע"י אונסקו כאתר מורשת עולמי. נערוך סיור מודרך באתר המאיה טיקאל, אחד האתרים הארכיאולוגים המרשימים בעולם.מקדשים, חצרות נשף וארמונות. נהנה גם מיער טרופי המהווה אתר קינון למאות ציפורים אקזוטיות ומקום משכן לחיות רבות. בתום הסיור באתר נגיע למלון באזור וארוחת ערב.
  • 6

    סאן חוזה

    לאחר ארוחת הבוקר ניסע לנמל התעופה, נטוס לגואטמלה סיטי וטיסת המשך לסאן חוזה בקוסטה ריקה והעברה למלון. ארוחות צהריים וערב כלולות במחיר.
  • 7

    פואס, לה פאז, סארצ'י, לנדס אין לאב

    עם בוקר ניסע להר הגעש פואז ונצפה בלועו העצום של ההר. לאחר שנתרשם מהאתר בו גייזרים מהגדולים בעולם, נמשיך למפלי לה פאז והגנים המרהיבים, שבשטחם שוכן מצפה הפרפרים הגדול בעולם, שפע יונקי דבש, תצוגת נחשים, קופים, חתולי בר וגני אורכידאות. בהמשך נעצור לביקור בעיר האמנים סארצ'י, שנודעה בהיותה מקור של אחד הסמלים הידועים בקוסטה ריקה ה- Carreta – עגלת השוורים המסורתית. נסיים את היום בלנדס אין לאב, שבלב יער העננים. ארוחת ערב.

  • 8

    רכיבה על סוסים, קנופי, ארנל

    לאחר ארוחת הבוקר נצא לרכיבה על סוסים בסביבה טרופית ונוף מרהיב בשבילי יער העננים, עד לנקודה הנמוכה ביותר בשמורה, המפל והנהר ומשם לנקודה הגבוהה ביותר. נמשיך לקנופי (אומגות) בין צמרות העצים, מהן נשקף נוף נפלא של היער. 8 כבלים, 12 פלטפורמות, 2 גשרים תלויים וטרזן סווינג, סה"כ-845 מ'(למי שאינו מעוניין באומגות, יוכל לרדת עם הרכבל לנקודת ההתחלה. לא יינתן זיכוי כספי).לאחר מכן נבקר בחוות Finca Burio לחוויה מקומית אותנטית. החווה, בבעלות דון חואן – חקלאי קוסטה־ריקני העובד בשיטות מסורתיות, מאסטר בגידולים אורגניים. דון חואן יוביל אותנו דרך מטעי פירות וירקות אורגניים אקזוטיים, מקצתם לא מוכרים ויספר על השימושים בגידולים אלו בבישול ובתעשייה ויתרונותיהם הבריאותיים. החווה עצמה שוכנת ביער ראשוני יפהפה, המושך באופן טבעי מינים רבים של בעלי כנף וחיות אחרות. בהמשך הסיור נחזה בתהליך המרתק של הכנת ה"גוארו" – משקה חריף המופק מקני סוכר ובמו ידינו נכין ונטעם את משקה הדולסה המקומי, המופק גם הוא ממיצוי קני הסוכר. נסיים את היום במעיינות חמים להנאה ומרגוע. הגעה למלון בארנל וארוחת ערב.
  • 9

    הגשרים התלויים, מונטה וורדה

    ניסע לאזור סנטה אלנה ומונטה וורדה. נוף המרהיב של מפרץ ניקוייה ואיי האזור ילוו אותנו בדרכנו לדרך מכוסה יער המכונה "ההר הירוק" (מונטה ורדה). משנת 1951 חיה במקום קהילת צפון אמריקאים (קווקרים) מבודדת בגובה של 1400 מטר, השומרת על האזור ובעזרת ארגונים פרטיים הפכה אותו לשמורה ביולוגית עשירה במערכות אקולוגית, בהן המבקרים נפגשים עם כל בעלי החיים של סביבה מוגנת זו. עם ההגעה נצפה בתצוגת צפרדעים ונלמד אודות סוגי החיות הייחודיות לאזור הטרופי של קוסטה ריקה. יותר 30 מיני צפרדעים, ביניהם מיוחדים במינם כמו צפרדע "החץ המורעל" הצבעונית, קרפד הים הענק וצפרדע העץ אדומת העין. נמשיך למסלול הליכה בן כ-3 ק"מ בתוך היער, במהלכו נמצא  8 גשרים שונים המרכיבים את מערכת הגשרים של הפארק. הגעה למלון במונטה ורדה וארוחת ערב.
  • 10

    תנינים בטארקולס, מנואל אנטוניו

    נצא לכיוון מנואל אנטוניו, אחד הפארקים הלאומיים המפוארים בקוסטה ריקה, על חופיו הלבנים המוקפים גבעות יער ירוקות. בדרך נעצור בטארקולס, לסיור צפייה בתנינים ובמהלכו נצפה בנפלאות הטבע של קוסטה ריקה – צמחייה עשירה, בעלי חיים, מפגש מקרוב עם תנינים מסוגים שונים, ציפורים ושאר אוכלוסיית יער המנגרובים. הגעה למלון בסאן אנטוניו וארוחת ערב.
  • 11

    מנואל אנטוניו, סאן חוזה

    נתחיל את היום בשייט בספינת מפרש (קטמרן) לאורך החופים והאיים היפהפיים של פארק מנואל אנטוניו. השייט ייקחנו במימיו הצלולים של הים הפתוח לאורך חופיו הציוריים של הפארק ובדרך דולפינים השוחים סמוך לחרטום, לווייתנים, צבי ים, קופים ושפע ציפורים – כל אלו הינם חלק מהנוף. בעת השייט נגלים איים מסתוריים, צוקים וסלעים בצורות ייחודיות המהווים בית לסוגים רבים של ציפורים ועופות מים כמו פליקנים, מגלנים ועוד. לאחר מכן, נערוך סיור בפארק, הכולל חופים יפים, מנגרובים, שרשרת איים ויער טרופי. הסיור עם מדריך מקצועי המסביר על מגוון רב של פרפרים, קופים, רקונים ושאר בעלי זנבות, נחשים, חיות מים, אורכידאות ועוד. ארוחת צהריים כלולה.
    אחה"צ – ניסע חזרה לסאן חוזה.
    בערב – ארוחת ערב כולל צפייה בריקודים עממיים.
  • 12

    סאן חוזה – תל אביב

    בהתאם לשעת הטיסה נצא לנמל התעופה לטיסת הלילה דרך יעד ביניים חזרה ארצה.
  • 13

    תל אביב

    נחיתה בנמל התעופה ע"ש בן גוריון.
  • ייתכנו מקרים בהם האכסון יהיה מחוץ לערים הראשיות עקב תערוכות, ירידים וכנסים.
  • מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי המתפרסמים בסוף החוברת.
  • הנוסעים יוזמנו למפגש היכרות עם מלווה הקבוצה כשבוע לפני יציאת הטיול. הודעה על המיקום והמועד המדויק תועבר במועד מאוחר יותר.
  • מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי

הערות ומידע כללי

המחיר כולל

סיורים
בצ'יצ'יקאסטננגו, אישימצ'ה, אגם אטיטלן, אנטיגואה, טיקאל, ארנל, מונטה ורדה ומנואל אנטוניו.
ביקורים וארועים מיוחדים
צ'יצ'יקאסטננגו – השוק המפורסם.
אגם אטיטלן – שייט וביקור בסנטיאגו דה אטיטלן.
אישימצ'ה – האתר הארכיאולוגי והמוזיאון המקומי.
אנטיגואה – מוזיאון קאסה קוחום.
טיקאל – האתר הארכיאולוגי.
פואס – הגייזרים בהר הגעש.
לה פאז – ביקור במפלים ובגנים.
סארצ'י – עיר האומנים.
יער העננים – רכיבה על סוסים.
קנופי (אומגות) וטרזן סווינג.
סיור חקלאי בחוות דון חואן.
"טיול צמרות" על הגשרים התלויים.
טארקולס – סיור לצפייה בתנינים.
מנואל אנטוניו – שייט מיוחד, כולל ארוחת צהריים.
מנואל אנטוניו – סיור בשמורה.

מידע כללי

בתי מלון – אכסון בבתי מלון דרגה ראשונה ו/או דרגת תיירות טובה בחדרים זוגיים עם
שירותים צמודים משך כל ימי הטיול.
כלכלה – חצי פנסיון + 2 ארוחות נוספות (סה"כ 13 ארוחות עיקריות).

טיפים לנותני השירותים השונים.
דמי סבלות בבתי המלון (מזוודה אחת לאדם).
אוטובוסי תיור נוחים וממוזגים.

מפגש קבוצה לפני הנסיעה.

חיסונים: למידע כללי ובאחריות הנוסע לבדוק ולעיין באתר משרד הבריאות – www.health.gov.il. כמו כן, ניתן לפנות ללשכת הבריאות המחוזית.

לתשומת לב:
מס מקומי בקוסטה ריקה – כ-35$ שישולמו ישירות ובמזומן בנמל התעופה.

מה עושה את ההבדל

חצי פנסיון + 2 ארוחות נוספות
צ'יצ'יקאסטננגו – השוק המפורסם
אג אטיטלן – שייט לסנטיאגו דה אטיטלן
טיקאל – האתר הארכיאולוגי
פואס – הגייזרים בהר הגעש
יער העננים – רכיבה על סוסים
יער העננים – קנופי (אומגות)
"טיול צמרות" על הגשרים התלויים
טארקולס – סיור לצפייה בתנינים
מנואל אנטוניו – שייט מיוחד, כולל ארוחת צהריים

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם