פריחת הדובדבן טיול משולב בקרוז סובב יפן
19
אוקטובר
TCJA

פריחת הדובדבן – טיול משולב בקרוז סובב יפן

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    ת"א – אוסקה (בטיסת קתאי פסיפיק דרך הונג קונג)

  • 2

    אוסקה

    קוֹנבַאנְוואַה (Konbanwa), ערב טוב ביפנית. נחתנו בשדה התעופה קנסאי שנבנה על אי מלאכותי בלב הים – פתיח נפלא ל"ראש היפני" אחריו נעקוב בימים הבאים. לאחר הנחיתה העברה למלון.
    ארוחות: (ע)
    לינה: אוסקה

  • 3

    סיור באוסקה – נסיעה לקיוטו

    אוסקה (Osaka), העיר השלישית בגודלה ביפן, מתגאה בכך שכלכלתה הינה השנייה בגודלה אחרי טוקיו. מספר רב של תאגידים גלובליים כגון פנסוניק, שארפ, דאייקין וניסיי קבעו כאן את מטותיהם. וכדי לחוש את דופק העיר התוססת הזו, נבקר ברובע אומדה (Umeda) שמלבד היותו רובע עסקים שוקק, הוא גם מציע שפע של קניות, אוכל ואזור בילויים.
    נגוון את הביקור באוסקה בסיור בגני הטירה המדהימה שבנה הסמוראי הידיושי. נצפה אל הטירה ששוחזרה ונהלך בין חומות וגושי סלע ענקיים שהיו חלק מהמבצר.

    עם סיום הביקור, נצא אל קיוטו שהייתה בירת יפן למעלה מ- 1000 שנים. לאף עיר עתיקה בעולם, לא קל להגן על נכסי המורשת והמסורות הישנות שלה מול המודרנה. בקיוטו זה מצליח. פרנסי העיר, בשיתוף מלא של התושבים, השכילו ליצור קבלה חיובית כלפי העידן החדש, ובו-זמנית לשמר ואפילו לפתח את התרבות המסורתית.
    את סיורינו נפתח בגן הזן המפורסם במקדש ריואנג'י (Ryonanji) שבו היו הסמוראים עושים תרגילי מדיטציה טרם צאתם לקרב ובו נהג לבקר גם סטיב ג'ובס כל אימת שביקר ביפן כשחיפש השראה…
    משם אל המקדש המוזהב (Kinkaku-ji) שנבנה במאה ה- 14 והוא בעל 3 קומות כאשר שתי העליונות מכוסות בזהב טהור. בחזיתו נמצא אגם צלול וההשתקפות שלו במים התכולים היא מראה מרהיב ואחד האייקונים הידועים של יפן. נמשיך ונבקר בטירת ניג'ו (Nijo) עוצרת הנשימה שנבנתה על ידי מייסד שושלת השוגונים טוקוגאווה ושימשה גם כארמון המגורים שלו. בטירה השתמרו ציורי קיר מרהיבים, רצפת עץ שמגיבה בקול חריקה צייצני לכל פסיעה כדי לגלות פולשים, פיתוחי עץ אמנותיים, ציורים על פרגודים והיא מוקפת גן נאה שבמרכזו מפל.
    נסיים את הערב במרכז קהילת בית שלום, קהילת נוצרים יפנים אוהבי ישראל ונזכה לקבלת פנים מסורתית (מותנה באישור הקהילה).
    ארוחות: (ב.ע)
    לינה: קיוטו

  • 4

    קיוטו נארה- נגויה

    הבוקר נצא לטייל. ונעלה אל מקדש קיומיזו (Kiyomizu) אחד המקדשים המפורסמים ביותר של יפן אשר התווסף לרשימת אתרי המורשת של אונסקו. המקום ידוע בעיקר בשל בימת העץ שלו הבולטת מהאולם המרכזי, ונמצאת 13 מטר מעל הגבעה שמתחתיה. הבימה מעניקה למבקרים נוף מרהיב של יער עצי דובדבן ואדר,על רקע קיוטו שבאופק. נמשיך לנארה שהייתה הבירה הראשונה של יפן. היא נבנתה במאה השמינית ושימשה כבירה פחות ממאה שנים. מתקופה זו נותרו מקדשים רבים בפארק גדול ויפה, שאיילים משוטטים בו בחופשיות. נבקר במקדש טודאיג'י (Todai Ji) שהוא מבנה העץ הגדול בעולם, ובו פסל בודהא ענק מברונזה, שגובהו 16 מטרים.חזרה לקיוטו מכאן נצא לגיון (Gion) פרבר של קיוטו גדוש החנויות, המסעדות ובתי תה מסורתיים אשר קנה את פרסומו העולמי הודות ל-geiko (גיישות בכירות) ול-meiko (גיישות חניכות) שתפקידן לבדר את באי הבארים והמועדונים. עם מספיק מזל יש לנו סיכוי טוב להיתקל גם בגיישה בדרכה למועדון. לגיון יש גם יחוד היסטורי המושך אליו תיירים גם בגלל הריכוז הגבוה של בתי העץ בעלי החזית הצרה והעומק הניכר, מבנים שסיפור מעניין מאחוריהם. בתום הביקור נצא לנגויה ללינה.
    ארוחות: (ב.ע)
    לינה: נגויה

  • 5

    יאוטסו – פסטיבל טאקיאמה

    בבוקר נצא לעבר הרי האלפים היפנים . בדרכנו נעצור בעיירה יאוטסו כדי לחלוק כבוד ליפני היחיד שהוענק לו אות חסיד אומות עולם- סמפו סוגיהרה, הדיפלומט שסיכן את חייו כדי להציל בשואה למעלה מ- 5,000 יהודים מפולין וליטא. נבקר במוזיאון ע"ש.
    בשעות הצהריים נגיע נגיע אל טאקיאמה (Takayama), אל יומו השני של פסטיבל האביב הנחשב לאחד משלושת הפסטיבלים החשובים ביפן .בפסטיבל
    מוצאות מרכבות עם מקדשים ניידים הנחשבים היפים ביותר ביפן. טאקיאמה עיירה עתיקה, שרחובותיה ובתי העץ שבה השתמרו היטב. העיירה, הממוקמת בלב אזור יערות, הפכה את חרושת העץ למרכיב ההשפעה הבולט ביותר על האדריכלות שלה, התעסוקה, האומנות ועוד. אומני העץ של טקיאמה היו האומנים המועדפים על המשפחה הקיסרית.
    ארוחות: (ב.ע)
    לינה: אזור טאקיאמה

  • 6

    טאקיאמה – מאצומוטו (האלפים היפנים) – הקונה

    עם בוקר נצא לביקור בשוק הבוקר המיוחד של העיירה וברחובותיה העתיקים. בתום הפסטיבל חלק מהמרכבות שמורות במוזיאון ייטאי קאיקן (Yatai kaikan) שם נבקר.
    בתום הביקור נצא למאצומוטו (Matsumoto),עיירה הנמצאת בשער הכניסה להרי האלפים ובשל כך הייתה תמיד יעד אסטרטגי למבקשים לשלוט באזור. נבקר במבצר העיר המסוגנן מבצר העורב המכונה כך בשל צבע חומותיו השחורות והוא אחד מראשוני המבצרים שנבנו ביפן ובין היחידים שנותרו בשלמותם.
    סיום הביקור מוצא אותנו בדרכנו על אחד מסמליה החשובים של יפן הר הפוג'י (Fuji). זהו הר געש בעל מבנה חרוטי מושלם שגובהו 3,776 מ' נטפס ונעלה אל תחנה מס' 5 בגובה של 2,150 מ' (אם מזג האוויר יאפשר) לתצפית מרהיבה על כל הסביבה.
    לקראת אחה"צ נמשיך בדרכנו להקונה (Hakone), המהווה חלק מהפארק הלאומי- "פוג'י-האקונה איזו", על דרך טוקאיידו העתיקה.
    ארוחות: (ב.ע)
    לינה: הקונה

  • 7

    הקונה – טוקיו

    הפארק בו נבקר מושך אליו מיליוני תיירים בשנה הודות למעיינות החמים שלו, בזכות אגם אשי המצוי בלוע הר געש ענק ובזכות המוזיאון לפיסול מודרני המרשים ובו אוסף נדיר של פיסול מודרני ובינלאומי. במתחם המוזיאון הפתוח משולבות גלריות, בתי קפה ופביליון פיקאסו המציג כ- 300 מיצירותיו של הצייר.
    עם סיום הביקור ניסע לטוקיו בירת יפן מאז 1868 ומקום מושבו של קיסר יפן. טוקיו היא עיר של ישן וחדש, קידמה ומסורת, גורדי שחקים שהם פאר האדריכלות המודרנית לצד רחובות ישנים ובהם בתי עץ, פארקים ירוקים לצד כבישים סואנים, מקדשים ושווקים והכל בהרמוניה נפלאה.
    את ביקורינו נתחיל במקדש מייג'י, אחד החשובים ביפן המוקדש לקיסר מייג'י ואשתו הקיסרית. הזוג המלכותי היה זה ששם קץ לשלטון הפאודלי ומעמד השוגון ובכך הוציאו את יפן מהבידוד בו הייתה נתונה שנים רבות. המקדש ממוקם ביער ובו כ- 120 אלף עצים מכ- 365 זנים שונים . מרשים.
    נמשיך לאזור הראג'וקו המפורסם ובו שדרת אומוטה סנדו- השאנז אליזה של טוקיו ותופעה עולמית ייחודית המושכת אליה קהל רב מכל קצוות תבל. כאן, לכל מעצב-על, במקום חנות יש בניין שלם המוקדש למותג שלו! התפיסה שאדריכלות הולכת יחד עם שיווק אופנה, מיקמה כאן גודש של יצירות מופת אדריכליות בשמות הכ"כ מוכרים לכם: בניין פראדה, לואי ויטון, דיור ועוד. בתום הביקור העברה למלון וארוחת ערב. בערב נצא בתחבורה ציבורית (כלולה) לרובע שיבויה רובע בילויי הצעירים.
    ארוחות: (ב.ע)
    לינה: טוקיו

  • 8

    טוקיו, ניקו

    הבוקר, נעשה את דרכנו לניקו (Nikko), אזור הררי ומיוער זה הממוקם כ- 150 ק"מ מצפון לטוקיו. הביקור הראשון יהיה המוזילאום של השוגון הנערץ טוקוגאווה, מייסד השושלת שהצליחה לאחד את יפן במשך יותר מ- 250 שנה. לכבודו בנה נכדו קומפלקס מקדשים מפואר טושו-גו Toshogu)) הנחשב ליפה בכל יפן. היפנים מאמינים כי כל אדם חייב לראות לפחות פעם אחת בחייו את יופייה של ניקו על שמורת הטבע שלה הכוללת בתוכה הרים וולקנים, אגמים, מפלים ואתרים היסטוריים. מכירים את שלוש דמויות הקופים המפורסמים? אלו שאינם שומעים, רואים או מדברים? בתום הביקור נצא לאגם צ'וזנג'י Chuzenji)) שנוצר ע"י סכר טבעי העשוי לבה. צורתו של האגם היא אובלית והוא ידוע בשל עומקו יוצא הדופן. בתקופת הקיץ המקום פופולארי ביותר כאתר נופש לדייג ושייט יאכטות וסירות .משם למפלי קגוןKegon) ), אחד המפלים הגבוהים ביותר ביפן (96 מ') אשר מדרונותיו עשויים קווארץ ולבה, תוצאת התפרצות הר הגעש ננטאי

  • 9

    טוקיו

    עם בוקר נצא לביקור בשוק הפתוח הצמוד לשוק הדגים צוקיגי, שבו נלמד להכיר את סוגי הירקות, הפירות ומאכלי הים האהובים על תושבי טוקיו. כעת פנינו אל מקדש אסאקוסה קאנון (Asakusa Kanon) ) המוקדש לאלה קאנון- אלת הרחמים הבודהיסטית שבכוחה לרפא מחלות. נבקר גם בשוק הססגוני שליד המקדש ונוכל גם לחזות בפסטיבל מקומי "סנזה מצורי" .משם לחוויה תרבותית מעודנת אחרת, המוזיאון לתולדות תקופת האדו, המתמקד באחת מתקופותיה החשובות של יפן במאות השנים האחרונות.
    בהמשך נעלה לתצפית מרהיבה על העיר ממגדל סקאי טרי, המגדל השני בגובהו בעולם (634 מ' כפול ממגדל אייפל). המגדל שהושלם ב- 2012 מאיים על ההגמוניה של אחד מסמליה הוותיקים של בירת יפן, מגדל טוקיו. נחזור למרכז טוקיו לתצפית אל גני ארמון הקיסר ואל אזור הגינזה- המרכז המסחרי החשוב של טוקיו.
    לאחר ארוחת הערב, נצא בתחבורה ציבורית (כלולה) לרובע שינג'וקו רובע הבילויים ומרכז גסטרונומי.
    ארוחות: (ב.ע)
    לינה: טוקיו

  • 10

    קמאקורה – יוקוהאמה – עלייה לאוניה

    הבוקר נצא אל קמאקורה (Kamakura), פעם בירת יפן במשך 100 שנים והיום עיר קטנה מלאת מקדשים ומונומנטים היסטוריים המהווה מוקד משיכה לתיירים.
    כאן אפשר לחוש את "יפן של פעם" בזכות 80 מקדשיה וגניה, הבתים הקטנים והתושבים שחולפים בסימטאות, חלקם בלבוש מסורתי. האתר המפורסם ביותר בקמאקורה הוא הבודהה הענק "דאיבוצו", השני בגודלו ביפן.
    בצהרים נצא ליוקוהמה לפגוש את אנית הקרוז המפוארת שלנו ה- Daimond Princess עליה נשהה בתשעת הלילות הבאים.

  • 11

    יום ים

    את היום ננצל לבילוי ומנוחה במתקני האנייה ולהרצאה של המדריך.

  • 12

    בוסאן

    בשעות הצהריים נגיע אל העיר בוסאן בדרום קוריאה. בין השנים 1950-1953 התחוללה מלחמה עקובה מדם בין קוריאה הצפונית לקוריאה הדרומית. במהלך החודשים הראשונים של אותה מלחמה, כבשו כוחות הצפון את מירב שטחה של קוריאה הדרומית. המקום היחיד שבו נעצרו הצפוניים ונתקלו בהתנגדות עזה הייתה העיר בוסאן- סטאלינגרד של המזרח. למרות המצור הקשה ויחסי הכוחות שנטו בבירור לטובת הצפון לא נכנעה העיר העיקשת ומאז ועד היום משמשת בוסאן כסמל ומופת לגבורה בקרב.
    סיור החוף שלנו
    כיוון שלרבים מחברי הקבוצה יהיה זה הביקור הראשון בקוריאה, סיור החוף שלנו יעשה מאמץ להכיר לכם מגוון רחב ככל האפשר מההיסטוריה והתרבות של קוריאה כולה. נסייר באזור הנמל והגשר המרהיב החוצה את המפרץ ,נבקר בשוק הדגים המפורסם של העיר ונותיר גם מעט זמן חופשי לשוטט בעיר המודרנית הזו.

  • 13

    סאקאימונוטו

    נמל דייגים זה, ממוקם בנוף מרהיב של ים, שמים והרים, ידוע בקרב אניני טעם בכל העולם בסרטנים ובטונה ה- Bluefin שלו. סאקאימינטו (Sakaiminato) הוא גם השער לאזור עתיק מאוד בהונשו (האי הגדול מבין ארבעת איי יפן), בו שוכן Izumo-taisha, אחד המקדשים העתיקים הקדושים ביותר של השינטו.
    סיור החוף שלנו
    עם העגינה נצא אל העיירה Matsue שם נבקר ב"מבצר השחור", טירה שבה התגורר נצר לשושלת טוקוגאווה האדירה ששלטה ביפן במשך 250 שנים. יחודה של הטירה הוא בכך שהיא כמו טירת העורב בין הבודדות שנותרו מימי הביניים .ועשויה כולה מעץ. עוד נבקר במוזיאון אמנות יפנית אשר אליו נספח "הגן המרהיב ביפן".
    אם נספיק, מחכים לנו בחוף ה- Yokai, כ-100 פסלי ברונזה של דמויות על טבעיות שדומיינו ידי מחבר מנגה הקומיקס המפורסם ביפן- שיגרו מיזוקי, בן המקום.

  • 14

    טויאמה

    טויאמה היא בירת התעשיה הפרמצבטית ביפן. את מוקד הביקור שלנו יהיה שירקאווה גו (Shirakawa-go), אזור כפרי מסורתי שהוכרז כאתר מורשת עולמית הודות לבתי החוות שלו (gassho-zukuri), שחלקם בני יותר מ -250 שנה.והגג עשוי קש. פירוש השם הוא "נבנה כידיים בתפילה", כיוון שצורת הגגות דומה לידיהם הקפוצות של נזירים בתפילה. הסגנון האדריכלי הזה פותח במשך דורות ונועד כדי לעמוד בכמויות השלג הגדולות שנופל באזור במהלך החורף. נבקר באחד הבתים שהפך למוזיאון.

  • 15

    אקיטה

    יש חגיגה תמידית באוויר של אקיטה, שבה פסטיבלי שנה ותהלוכות רחוב משולבים בשלל צבעים לתוך חיי היומיום. העיר שעברה מרחיק עד לימי הביניים, היא כיום עיר תוססת ומשגשגת המכבדת את עברה אבל מחבקת את הרוח הצעירה של תושביה. יש בה סצינת אמנים מפותחת, אוספים מערביים ויפנים במס' מוזיאונים ושכונת סמוראים בשם Kakunodate, המהווה מוזיאון חי לאורח חייהם של הלוחמים. את העיר מקיפים שדות אורז רבים המהווים את חומר הגלם למשקה הלאומי של יפן הלא הוא הסאקה.
    סיור החוף שלנו
    עם העגינה נצא אל רובע קאקונאודטה ( Kakunodate), אשר שימש פעם כמקום המגורים של כ-80 משפחות סמוראים. זוהי אחת הדוגמאות הטובות ביותר שנותרו ביפן לאדריכלות ולאורח חייהם של הלוחמים הללו רבי ההשפעה על ההיסטוריה של יפן. השטח כולל מבנים היסטוריים רבים, כמו, בתים, שערים, חומות, מקדשים ומחסנים של בתי העסק.
    מהבתים שנותרו על כנם, שישה פתוחים לציבור ומאפשרים לנו הזדמנות מרתקת לחזור לאחור במכונת הזמן ולהציץ מקרוב באורחות חייהם.
    במועד הביקור שלנו במקום, מזומנת לנו חוויה מיוחדת: רחובותיו הרחבים של הרובע מעוטרים בשפע של עצי "הדובדבן הבוכה" הפורחים בתחילת מאי, מה שיתן לנו הזדמנות נוספת לחזות בסאקורה.
    נמשיך בסיור אל מבשלת שיכר יפנית מקומית המייצרת את ה סאקה- המשקה האלכוהולי . אקיטה הוא אחד האזורים החשובים לייצור סאקה במדינה, הוא ביתם של מעל 50 מבשלות ונחשב לסאקה האיכותי ביותר. הסוד מאחורי ההצלחה של הסאקה הוא כמויות השלג השנתי היורד באזור. השלג היורד מטהר את האוויר ומכסה את המחסנים עד שהם מגיעים לטמפרטורה המושלמת. "הזיקוק הקר" הוא שנותן לסאקה של אקיטה את טעם המתיקות הנפלא האהוב כ"כ על היפנים.

  • 16

    האקודאטה

    היום נערוך יום סיור מלא בעיר הנמל האקודאטה- הנמל הראשון שנפתח למערב לאחר הסגר מרצון של מאות שנים. העיר שנוסדה במאה ה-15 היא בת 400 אלף תושבים כיום והנמל שלה הוא אחד הנמלים החשובים ביפן.
    סיור החוף שלנו
    נתחיל את הביקור בשוק בוקר יפני מסורתי שכולו סדר וניקיון ושכל עקרת בית יפנית קונה בו את המצרכים היומיים . נבקר במבצר גוריוקאקו מבצר מרשים בגודלו, בתעלות המים ובחומות האבן סביבו . נשלים את ביקורנו ברובע מוטומאצי הרובע שבו התיישבו הסוחרים הזרים עם פתיחת הנמל ב- 1854 לעולם הרחב. בתי הרובע מצטיינים בסגנונות האירופיים השונים לפי מוצאם . נשלים את ביקורינו בתצפית יפה ממרומי הר האקודטה אליו נטפס ברכבל

  • 17

    אאמורי – הירוסאקי

    העיר אאומורי בצפון יפן, שואבת את יופיה ממטעי תפוח עץ ועצי הדובדבן הפורחים המקיפים את נופיה על רקע הרי Hakkoda המושלגים הנראים ממרחק. לאורך ההיסטוריה שלה, היא הוכתה באסונות פעם אחר פעם. בשנת 1910 הרסה שריפה גדולה חלק ניכר של העיר ובמהלך מלחמת העולם השניה, היא נותרה הרוסה לאחר הפצצה אווירית – ובכל זאת ידעה להתאושש תמיד. אולם, אאמורי ידועה בעיקר בזכות פסטיבל Neputa Matsuri הנודע שלה, אירוע שנתי המושך אליו רבים.
    סיור החוף שלנו
    לאחר העגינה באאמורי, נצא להירוסקי השכנה, עיר עתיקה מהמאה ה-8 שהיתה עיר מחוז חשובה בתקופת אדו. התחנה הראשונה שלנו היא פארק Hirosaki Castle הנודע שבמרכזו טירת השוגון אשר נשרפה ונבנתה מחדש בשנת 1810. יש בה שלושה מפלסים, צריח, תעלות הגנה, שערים וקירות מבוצרים אשר נשמרו היטב ומאפשרים לנו להציץ לרגע לעולמו של מנהיג הלוחמים.
    אוצר היסטורי זה הוא גם משכנו של אחד המראות הטבעיים הפופולריים ביותר במדינה. שפר מזלנו לבקר במקום בשבועיים בהם מתקיים פסטיבל "Sakura matsuri" כאשר הפארק כולו הופך לורוד חיוור ו- 2,600 עצי הדובדבן שבו מלבלבים במלוא פריחתם.
    מלאים מיופיו המרהיב של הטבע, נמשיך אל העיירה נפוטה מורה (Nepota Mura) ובה נבקר במוזיאון "חי" ומרשים אבל כזה שאינו נראה כמוזיאון מצוי. תכולתו כוללת דמויות דו- מימד דימיוניות, מתוחות על מסגרות עץ ובמבוק הנישאות על עגלות במהלך הפסטיבל המפורסם של הירוסאקי, Neputa Matsuri. המתקיים באוגוסט.
    הדמויות והעגלות הן מעשה אמנות שמתחילים לעצב אותן עם סיום הפסטיבל הקודם והן כוללות לוחמים מיתולוגיים, ציורי קרבות ונשים יפות. המדריך המקומי יספק הסברים על המסורות והיסטוריה סביב הפסטיבל. במקביל נוכל ליהנות גם מהופעה חיה של המוזיקה המושמעת במהלך החגיגה.

  • 18

    יום ים

    את היום ננצל לבילוי ומנוחה במתקני האנייה ולהרצאה של המדריך.

  • 19

    טוקיו - ת"א

    הגעה לנמל יוקוהמה העברה לשדה התעופה וטיסה דרך יעד הונג קונג לישראל

תאריכי יציאה קרובים

TCJA - פריחת הדובדבן – טיול משולב בקרוז סובב יפן

יציאה חזרה מדריך סטטוס הערות הזמן טיול
31/10/2024 21/11/2024

מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם