הפרא של רכס האנדים
16
16
PC |
פרו, אקוודור טיול עומק
  • מלונות מובחרים מלונות מובחרים
  • חצי פנסיון חצי פנסיון
  • 10 תשלומים 10 תשלומים
  • טיול ייחודי לרימון טיול ייחודי לרימון

הפרא של רכס האנדים

טיול מאורגן לפרו ואקוואדור

בעקבות מעוף הקונדור: אם חלמתם להכיר מקרוב את האינקה ותרבויות קדומות נוספות שרווחו בדרום אמריקה לפני הכיבוש הספרדי, זה הזמן להצטרף אלינו לטיול בן 16 ימים בפרו ובאקוודור, שתיים מהמדינות הכי מרתקות בדרום אמריקה. נתחיל את הטיול בלימה היפה, בירת פרו, שנוסדה על ידי הקונקיסטדור (הכינוי שהוצמד לכובשים הספרדיים) הידוע פרנסיסקו פיזארו. מלימה נצא לאיי באייסטס שמתפקדים כשמורת טבע לאלפי יונקים וציפורים. בהמשך נגיע לעיר פונו הנמצאת לחופו של אגם טיטיקאקה בלב הרי האנדים ברום של 3,800 מ'. משם נמשיך לקוסקו הבירה האגדית של האינקה, וכמובן שלא נפסח גם על מאצ'ו פיצ'ו 'העיר האבודה'. בהמשך נבלה כמה ימים בקיטו, הבירה של אקוודור שהוקמה במאה ה-16 על ידי הספרדים ונעשה גיחה לאזור האמזונאס לכמה ימים בלתי נשכחים של חוויית ג'ונגל טרופי.

 

לימה, פראקאס, איי באייסטס – "גלאפגוס הקטנים", קווי הנסקה, אגם טיטיקאקה, קוסקו, מאצ'ו פיצ'ו, קיטו, מינדו, לה מיטד דל מונדו, אוטאבלו, קוטקאצ'י, לגונה קוויקוצ'ה, פוחילי, לגונה קילוטואה, באנוס דה אגואה סנטה, הג'ונגל האמזוני

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב – לימה

    ניפגש בנמל התעופה ע"ש בן גוריון ונטוס דרך יעד ביניים באירופה ללימה, בירת פרו.
    העברה למלון וארוחת ערב.
  • 2

    לימה, פראקאס

    נצא לסיור בלימה. בפלאזה דה ארמאס- המרכז הקולוניאלי העתיק. נבקר בקתדראלה מהמאה ה-18, בה טמונים שרידיו של פרנסיסקו פיזארו, הכובש הספרדי ומייסד העיר. נמשיך לביקור בכנסיות סן פרנסיסקו וסנטו דומינגו. נעבור דרך השכונות המודרניות של עשירי העיר, סן איסידרו ומיראפלורס ונבקר בפארק האוהבים המשקיף על קו החוף. בתום הסיור ניסע דרומה לאורך קו החוף עד הגעתנו לפראקאס וארוחת ערב.
  • 3

    איי באייסטאס, קווי הנסקה, לימה

    עם בוקר נערוך שייט בן שעתיים לסיור סביב איי באייסטס המופלאים, המהווים בית גידול ומקלט לציפורים, עופות ים ויונקים רבים. בסיום השייט נצא אל נמל התעופה המקומי של פיסקו ונטוס במטוסים קלים מעל קווי הנסקה המסתוריים- דמויות ענק וצורות גיאומטריות באורך של מאות מטרים כל אחת, ש"צוירו" ככל הנראה בתקופה שבין 200 לפנה"ס לשנת 600 לספירה על פני המדבר בשטח עצום של מעל 500 קילומטרים רבועים. בסיום נצא בנסיעה חזרה ללימה וארוחת ערב.
  • 4

    לימה, פונו

    הבוקר נמשיך את הסיור בלימה ובין היתר נבקר במוזיאון לארקו הררה, אחוזה מהמאה ה-18 המכילה אוסף כלי חרס מרשים, עבודות טקסטיל, זהב וכסף מ-3,000 שנות ההיסטוריה הפרה קולומביאנית. בתום הביקור נטוס לפונו, השוכנת על גדות אגם טיטיקאקה, בגבול פרו-בוליביה השוכנת בגובה של כ-3,800 מטרים מעל פני הים. העברה למלון לארוחת ערב.
  • 5

    פונו, האיים הצפים

    נצא בשייט אל "איי טוטורה"– איים מלאכותיים הצפים באגם טיטיקאקה, בהם חיים צאצאי שבט האורוס. בני השבט מתפרנסים בעיקר מדייג ומכירה של דגים מיובשים, מחצלות טוטורה ומייצור רפסודות. נמשיך בשייט לביקור באי טקילה, אי קטנטן ללא כבישים וללא חשמל, בו בני המקום חיים כקואופרטיב וחולקים ביניהם את רווחיה המגיעים בעיקר מתיירות ומאומנות הטקסטיל. נאכל ארוחת צהריים, נחזור בשייט לפונו ולמלון.
  • 6

    פונו, קוסקו

    נצא בנסיעה לקוסקו, בירתה העתיקה של ממלכת האינקה, השוכנת בגובה של כ-3,300 מ'. בדרך נעצור בסילוסטאני-אתר קבורה חשוב מהתרבות האיימרית, טרום תקופת האינקה, בכפר ראצ'י ובשרידי מקדש וויארקוצ'ה ובכפר אנדהוואייליאס. הגעה לקוסקו וארוחת ערב.

  • 7

    קוסקו

    נצא לסיור בקוסקו, הכולל את כיכר הצבא הגדולה והמרשימה, הקתדראלה מהמאה ה-17 ומקדש השמש קוריקאנצ'ה, שבתקופת האינקה היה מצופה בלוחות זהב. נתרשם מהבניה באבן מסותתת ע"י בני האינקה ונמשיך לביקור באתרים שמסביב לעיר. נחל בביקור במצודת סקסאיוואמאן – שהגנה על העיר ונמשיך לקנקו, מקדש אינקה בעל שרידים ארכיאולוגים עתיקים וממנו לפוקה פוקרה ולטאמבו מאצ'אי.
    בערב – נצא לבילוי בטברנה אינקאית, כולל ארוחת ערב ופולקלור אינדיאני מקומי.
  • 8

    העמק הקדוש, פיסאק

    נצא אל מחוץ לקוסקו ונבקר בעמק הקדוש בו עובר נהר האורובמבה, ששימש כאסם התבואה של האינקה. נבקר במכרות המלח של מאראס, מראה מדהים של טרסות מלח ונמשיך לביקור בכפר העתיק ובמצודה הצבאית של אויינטאיטמבו, מקום ששימש להגנה וכמרכז חקלאי. מכאן ניסע לכפר העתיק פיסאק ונטייל בשוק הצבעוני (במידה וסגור, ייערך ביקור בשוק חלופי) בין מאות הרוכלים האינדיאנים, המציעים מעבודות היד היפות והמיוחדות שלהם ועד ירקות ופירות שגידלו בגינתם. נקנח בביקור בכפר צ'ינצ'רו, שתושביו מתמחים בעבודות יד של אריגה. ארוחת ערב ולינה בעמק הקדוש.
  • 9

    מאצ'ו פיצ'ו

    היום לפנינו אחד משיאי הטיול. ניסע ברכבת התיירים במעלה נהר האורובמבה לעיירה אגואס קליינטס ובדרך מפותלת נעלה בנסיעה באוטובוסים קטנים לאתר המפורסם ביותר בפרו, שם תתגלה לעינינו "העיר האבודה" – המאצ'ו פיצ'ו. נבקר במקדשים הייחודיים, נראה את בתי המגורים והמערכות החקלאיות שנותרו ממורשת האינקה. ארוחת הצהריים כלולה. בסיום יום עתיר חוויות זה ניסע לקוסקו.
  • 10

    קיטו

    ניסע לנמל התעופה ובטיסה דרך לימה נעשה דרכנו לקיטו, בירת אקוודור. קיטו נוסדה ע"י הספרדים במאה ה-16 על חורבות עיר אינקאית בגובה של 2850 מ' מבודדת בהרי האנדים, שהיטיבה לשמר את המרכז ההיסטורי. עם ההגעה, נחל בסיור ונבקר בפלאזה גראנדה, נראה את הארמון הנשיאותי ומשכנו של נשיא אקוודור, בית העירייה וכנסיות רבות שניבנו בסגנון הבארוק והמנייריזם. ניכנס לביקור בבזיליקה ובכנסיית לה קמפניה (במידה ולו"ז הטיסות לא יאפשר ביצוע הסיור ביום זה, נבצעו ביום האחרון לטיול). העברה למלון וארוחת ערב.
  • 11

    קיטו, מינדו, מיטד דל מונדו

    נצא בדרך הררית ומפותלת לעבר מינדו, עיירה קטנה השוכנת בלב יער עננים וידועה בשפע הציפורים והפרפרים שבה. נבקר בחוות הפרפרים, נצפה באלפי הפרפרים הצבעוניים ונכיר את מעגל החיים שלהם. נערוך טיול רגלי למפל המים שבלב היער ונקיים סיור לימודי אודות תהליך הכנת שוקולד, מפולי קקאו ועד למוצר המוגמר אותו נטעם. נמשיך למיטד דל מונדו- "אמצע העולם". כאן עובר קו המשווה המחלק את כדור הארץ לשניים – החצי הדרומי והחצי הצפוני. נראה את המונומנט במקום ונבקר במוזיאון אינטי נאן, בו נחזה בתופעות שונות הקשורות לקו המשווה. חזרה למלון וארוחת ערב.

  • 12

    אוטאבלו, קוטקצ'י, לגונת קוויקוצ'ה, קיטו

    ניסע צפונה לעבר אוטאבלו, הידועה בשוק האינדיאני האותנטי המלא ריחות, צבעים וטעמים והשני בגודלו בדרום אמריקה בו נפגשים המקומיים לביצוע מסחר. נשוטט להנאתנו בשוק, נצלם תמונות, נטעם מהפירות והמאכלים המקומיים ונחווה חוויה תרבותית חזקה ומהצצה לאורח החיים המקומי המרתק. נמשיך לעיירה קוטקצ'י, פנינה של ממש עם כיכרות יפות ובתים ציוריים קטנים ומטופחים, הידועה במוצרי העור שלה ובה רחובות שלמים של חנויות לנעליים ומגפיים, תיקים, ארנקים, חגורות. נמשיך לביקור בלגונת קוויקוצ'ה היפהפייה, הנמצאת בלוע הר געש. בדרכנו חזרה נעצור בעיירה קיימבה ונטעם להנאתנו בישקוטים פריכים וטעימים המוגשים עם ריבת חלב לטבילה. נצפה במופע פולקלור הכולל ארוחת ערב ונחזור למלון.
  • 13

    קיטו, פוחילי, לגונה קילוטואה, באנוס דה אגואה סנטה

    נצא בדרומה לפוחילי. כאן מתקיים בכל יום ראשון ורביעי שוק ססגוני בו נפגשים תושבי הסביבה על מנת למכור, לקנות וליצור קשרים חברתיים. נמשיך ללגונה קיליטואה, אגם יפהפה בלוע הר געש קדום בגובה כ-3,840 מטר וקוטר לועו כ-2.5 ק"מ. בשל המינרלים והצמחייה שמסביב, צבעם של מי הלגונה כחולים-ירוקים צלולים. משפת הלוע נצפה בלגונה ונטייל לאורכה ולאוהבי האתגר, ניתן יהיה לרדת עד לשפת הלגונה. המשך הנסיעה לבאנוס דה אגואה סנטה וארוחת ערב.
  • 14

    הג'ונגל האמזוני טנה

    באנוס דה אגואה סאנטה, עיר קטנה ויפה למרגלות הר הגעש טונגורהואה המוקפת ביערות עד, נהרות ומפלים ומכאן גם כינויה ה"שער לאמזונס". נצא לטיול רגלי הכולל רכבל אל מפל "קדרת השטן" ואל מפל "הינומת הכלה". נמשיך אל אזור טנה, שם תחל חווית הג'ונגל עת נעלה לסירת קנו ממונעת ונחצה את נהר הריו נאפו עד הגיענו ללודג', שבפאתי האמזונס. ארוחת ערב.
  • 15

    הג'ונגל האמזוני טנה

    לאחר ארוחת הבוקר נערוך מגוון פעילויות באזור הלודג', הכולל ביקור בשבט מקומי, שיוטים בנהר, טיולים רגליים ביערות הגשם בראשיתיים ולימוד על הצמחייה השונה, בעלי החיים, אורך החיים של אנשי הג'ונגל ועל המערכת האקולוגית המורכבת. נצפה במגוון גדול של חרקים, ציפורים וזוחלים ואם יתמזל מזלנו גם קופים (תכנית הטיולים בג'ונגל כפופה לשינויים, בהתאם להנחיות הנהלת הלודג'). יום זה יכלול כלכלה מלאה (פנסיון מלא) – ארוחות בוקר, צהריים וערב.
  • 16

    המעיינות החמים בפאפאיאקטה, קיטו

    בסיום חווית הג'ונגל, נצא בשייט מהלודג' אל המעגן ומשם באוטובוס חזרה צפונה. נעצור לבילוי מרגיע ומפנק במעיינות החמים פאפאיאקטה, הנחשבים למפוארים ביותר ובעלי הנוף המרהיב ביותר באקוודור. נמשיך לביקור במבשלת בירה, הכולל לימוד התהליך ונסיים בשתיית בירה טעימה. לעת ערב נחזור לקיטו וארוחת ערב.
  • 17

    קיטו

    עם בוקר נעפיל ברכבל לתצפית מרשימה מגובה של כ-3,950 מ' ממרומי פסגת הקרוז לומה, הנושקת להר הגעש פיצ'ינצ'ה. זהו הרכבל הגבוה ביותר בדרום אמריקה ואחד הגבוהים בעולם. בהמשך נסיים את סיורנו בעיר, ניסע לנמל התעופה של קיטו בדרך דרך יעד ביניים נטוס חזרה ארצה.
  • 18

    תל אביב

    נחיתה בנמל התעופה ע"ש בן גוריון.

  • ייתכנו מקרים בהם האכסון יהיה מחוץ לערים הראשיות עקב תערוכות, ירידים וכנסים.
  • מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי המתפרסמים בסוף החוברת.
  • למעוניינים, קיימת אפשרות להוסיף לטיול את איי הגלאפגוס. החבילה כוללת טיסות פונו-גלפאגוס-פונו ושייט בספינה על בסיס פנסיון מלא של 4 לילות/5 ימים, כולל ביקור באיים. לקבלת הצעת מחיר, נא לפנות למשרדנו.
  • לוח הטיסות הפנימיות בדרום אמריקה משתנה לעתים ולכן ייתכנו שינויים בסדר הלינות והתכנים. חברת "רימון" תעשה כל מאמץ לבקר, במקרה כזה, בכל האתרים הכלולים במסלול המקורי. הודעה על שינוי כאמור עשויה להימסר למטיילים גם ברגע האחרון, ולעתים גם תוך כדי הטיול.
  • הנוסעים יוזמנו למפגש היכרות עם מלווה הקבוצה, כשבוע לפני יציאת הטיול. הודעה על המועד המדויק תועבר במועד מאוחר יותר.
  • מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי

הערות ומידע כללי

המחיר כולל

סיורים מודרכים
בלימה, קוסקו, מאצ'ו פיצ'ו, קיטו, באנוס דה אגואה סנטה.
ביקורים ואירועים מיוחדים
לימה –  מוזיאון לארקו הררה.
פראקאס- שייט לאיי באייסטס.
נסקה – טיסה מעל קווי הנסקה המסתוריים.
פונו ואגם טיטיקאקה – שייט לאיים הצפים.
קוסקו – בילוי ערב בטברנה אינקאית.
העמק הקדוש- השוק האינדיאני בפיסאק.
מאצ'ו פיצ'ו – "העיר האבודה".
קיטו- רכבל לפסגת הר הפיצ'ינצ'ה.
מיטד דל מונדו ("אמצע העולם")- מוזיאון אינטי נאן בקו המשווה.
אוטאבלו- השוק האינדיאני.
קיטו – בילוי ערב במופע פולקלור.
פוחילי- השוק המקומי.
לגונה קילוטואה –  האגם הוולקני ברכס האנדים.
באנוס דה אגואה סנטה- רכבל לתצפית מרשימה.
הג'ונגל האמזוני – אירוח ופעילויות ביער הגשם הטרופי בטנה.
המעיינות החמים בפאפאיאקטה- בילוי מפנק במרחצאות.

מידע כללי

בתי מלון –  אכסון בבתי מלון דרגה ראשונה ו/או דרגת תיירות טובה.
הלינה בג'ונגל באקוודור הינה בלודג' – החדרים מצוידים במאווררי תקרה.
כלכלה – חצי פנסיון במהלך הטיול ופנסיון מלא בג'ונגל האמזוני.
טיפים לנותני השירותים השונים.
דמי סבלות בבתי המלון (מזוודה אחת לאדם).
אוטובוסי תיור נוחים וממוזגים.
מפגש קבוצה לפני הנסיעה.
חיסונים: למידע כללי ובאחריות הנוסע לבדוק ולעיין באתר משרד הבריאות – www.health.gov.il. כמו כן, ניתן לפנות ללשכת הבריאות המחוזית.
מיסי נמל מקומיים:
סך של כ-20$ בפרו ישולמו ישירות ע"י המטיילים.

 
חשוב ביותר!!!
עקב סכומם הגבוה של דמי הביטול, מומלץ להצטייד בפוליסת ביטוח
(כבר בעת ההרשמה לטיול) הכוללת ביטוח נגד ביטול.

מה עושה את ההבדל

טיול מלא וגדוש בטיולים וסיורים מבוקר עד ערב (למעט בימים של טיסות)

ללא ימים או חצאי ימים חופשיים וללא סיורי בחירה

יותר ביקורים ואתרים הכלולים במחיר

חצי פנסיון לאורך כל הטיול (פנסיון מלא בג'ונגל האמזוני)

עד 25 נוסעים בקבוצה

שייט לאיי באייסטס

פראקאס- טיסה מעל קווי הנסקה המסתוריים

אגם טיטיקאקה – שייט לאיים הצפים

קוסקו – ערב בילוי בטברנה אינקאית

העמק הקדוש- מכרות המלח של מאראס, שוק פיסאק הצבעוני

מאצ'ו פיצ'ו – "העיר האבודה"

מינדו- חוות הפרפרים, לימוד תהליך הכנת שוקולד

מיטד דל מונדו- מוזיאון "אמצע העולם" בקו המשווה

אוטאבלו- השוק האינדיאני

קיטו – בילוי ערב במופע פולקלור

הג'ונגל האמזוני טנה

המעיינות החמים בפאפאיאקטה- בילוי מפנק במרחצאות.

בהדרכת הטובים והמנוסים שבמדריכי ברימון לדרום אמריקה

עד 10 תשלומים שקליים ללא ריבית והצמדה

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם