קרוז מאורגן למזרח הים התיכון אפריל - אוגוסט
8
7
ZCLH |
חיפה, לימסול, רודוס, סנטוריני, אתונה, קושדסי, חיפה
  • ללא סיורי בחירה ללא סיורי בחירה

קרוז מאורגן מלא מחיפה 15/9 2022 MSC Lirica

מבוא

“נקבצו ובאו עמים ואומות לחופו של הים התיכון כצפרדעים לחופו של אגם”. במלים אלו מתאר אבי ההיסטוריה, איש הרוח היווני הרודוטוס, את הים התיכון.
לחופיו, צמחו והתפתחו תרבויות מרתקות ומשמעותיות, כולל זו אשר השפיעה יותר מכל על הולדת הדמוקרטיה – יוון. במרחב היווני נולדו הפילוסופיה והאסתטיקה, הספרות והתיאטרון, המיתולוגיה והספורט. אין עוד תרבות אשר השפעתה היתה כה גדולה בתולדות האנושות.

השייט שלנו עושה דרכו בין איי יוון, אתונה ונמל אחד בטורקיה – קושדסי. זהו קרוז מאורגן המשלב נופים מהפנטים, מונומנטים בלתי נשכחים מאז ימי הפרהיסטוריה, מיתולוגיה יוונית, תרבות ואמנות, ערים ציוריות ושפע של אטרקציות תיירותיות.

ההפלגה שתצא כאמור מנמל חיפה תאפשר לקהל הישראלי את הטוב שבכל העולמות – נוחות יציאה וחזרה, חיסכון בעלויות וגם ריגושים וחוויות במחיר של סופ”ש במלון ישראלי…

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    חיפה

    הגעה  עצמאית  לנמל חיפה שם נעבור את הליך הקבלה לאניה ונתמקם בחדרים בחדרים
    להתארגנות ולמנוחה קלה ולאחריה נפגש לתדרוך קצר על מתקני האניה, הפעילויות השונות וסיור החוף למחרת.
    ההפלגה צפויה לצאת בשעה 18:00 ובערב, ארוחה חגיגית ומופע בידור .
  • 2

    לימסול,קפריסין

    "קאלימרה" לימסול. את היום נקדיש לנגיעות מרוח קפריסין אותן נפתח בכפר אומודוס הציורי המוקף בפסגות הרי הטרודוס.
    מנזר טימיוס סטברוס באומודוס, המכונה גם "הצלב הקדוש", הוא אחד המנזרים העתיקים וההיסטוריים ביותר באי, הוקם ב- 327 לספירה ומקפל בין כתליו חלק נכבד של ההיסטוריה של האי. תושבי הכפר הסמוך הבחינו לילה אחד בשריפה במקום בו המנזר ממוקם כיום. בבוקר הם גילו במקום מערה עם צלב בתוכה. בית תפילה שהוקם מעל המערה, הפך לימים למנזר ענק ומפואר וסביבו הוקם הכפר. המנזר מכיל ממצאים נוצריים אבל גם מוזיאון המאבק לעצמאות קפריסין בשנים 1955-59.
    מאז ימי קדם אומודוס ידועה בענבים המעולים וביינות הטעימים שלה. נבקר ביקב מקומי שבו הוכן יין בשיטות קדומות, לפני שנטייל בין הסמטאות הצרות של הכפר, הבתים עשויים האבן, החנויות ובתי הקפה שכולם "טובלים" בירוק והופכים את הכפר לאחד הציוריים בקפריסין.
    בדרך חזרה לאוניה, נעצור ליד הממתקיה של קתרינה כדי לשמוע על סיפור חייה של ילדה קפריסאית שנאלצה להגר עם הוריה לאוסטרליה, חזרה לארצה והקימה אימפריית ממתקים. נוכל לטעום מ -40 סוגי מאפים שונים, ריבות, משקאות פירות, ליקרים ומוצרים מסורתיים אחרים.

  • 3

    רודוס,יוון

    אל תטעו ברודוס. מעל השטח היא משרה אווירת "אילתית" אך מתחת לשטח תמצאו בה השפעות מתקופות שונות ומעמים שונים ששלטו באי. הרומאים, הביזנטים, מסדרי האבירים, מוסלמים, עות'מנים, איטלקים ואפילו יהודים. כולם השאירו אחריהם שרידים עתיקים ומגוונים המקשטים את רחובותיה.
    את הסיור הרגלי שלנו נתחיל בעיר העתיקה הציורית, בה התגוררו חברי מסדר סנט ג'ון, "הצלב האדום" של חבר העמים הבריטי, בדרכם להגן על ארץ הקודש, בין המאות ה- 14 וה- 16.
    נתרשם מהאגורה, השטח הפתוח אשר שימש לאסיפות ציבוריות ושוק לעת מצוא והקולאחיום, החלק הצפוני ביותר של עיר ימי הביניים שהיווה את קו ההגנה הראשון שלה.
    נחלוף על פני כנסיות מעוטרות, הרובע היהודי ורחוב האבירים המרוצף באבנים, עם שבעת "הפונדקים" המייצגים את שבע המדינות שממנה הגיעו אבירי סנט ג'ון. נסיים את הסיור בבית החולים לאבירים, במקור בית חולים מרשים שנבנה בפקודת גדולי המאסטרים של המאה ה -15 וכיום הוא מוזיאון המספק תובנות היסטוריות על העיר רודוס מימיה הראשונים.
  • 4

    סנטוריני ,יוון

    כל הקסמים, התרבויות והטעמים של האיים הקיקלאדיים מתעוררים לחיים בסנטוריני בטיול זה שכולל את הכפרים האיקוניים אוה (Oia) ופירה (Fira). עקוב אחר המדריך שלנו שיראה לך שבילים נסתרים, נאחזים בשולי מכתש וולקני עתיק. הכפרים הלבנים האלה בקצה הצפוני של סנטוריני הם מבוך של סמטאות מרוצפות אבן, חנויות משובחות, בתי קפה וכנסיות מחופות בכיפות. העיירה אויה היא אחד המקומות המצולמים ביותר בכל יוון ומציעה נופים מרהיבים של הקלדרה (לוע הר געש) ושאר איי האזור. בתים מסורתיים בלבן בוהק וים המנצנץ בצבעי כחלחל-ירוק, עוררו השראה לאמנים ומשוררים במשך מאות שנים.
    התחנה הבאה היא בפירה המקסימה באותה מידה, עיר הבירה של סנטוריני וכפר המונח על מצוק ומיועד להולכי רגל בלבד. נשוטט להנאתנו בין המסעדות, חנויות ובתי הקפה הציוריים, לפני שנחזור לאוניה.

  • 5

    אתונה,יוון

    קאלימרה. הגענו לפיראוס ומשם ניסע כ- 20 ד' עד לאתונה- מדינת העיר הגדולה הראשונה בעולם, מקור התרבות המודרנית ומקום הולדתה של המחשבה הדמוקרטית. כאן מרוכזים כמה מהאתרים המשמעותיים ביותר בהיסטוריה האנושית.
    נצא לסיור פנורמי סביב אתונה, לפני שנגיע לאקרופוליס. בדרך נעבור בכמה אתרים אייקונים, כולל קשת אדריאנוס, מקדש זאוס האולימפי, כיכר החוקה, קבר החייל האלמוני, ארמון הנשיאות וספריית האוניברסיטה.
    באקרופוליס, נעלה במסלול המפותל וכמאה מדרגות המובילות לראש הגבעה האגדית לסיור בכניסה לפרופילאה, ארכטהאום, מקדש הניצחון ללא כנפיים והפרתנון שאין דומה לו. נבנה בין השנים 447 – 432 לפני הספירה, והוקדש לבתולה אתנה, אלת הפטרון של העיר.
    אם יוותר זמן נבקר גם בפלקה, השכונה המפורסמת בשלל טברנות יווניות קטנות עם שולחנות בצבעי כחול לבן לצד סמטאות צרות וציוריות עם חנויות קטנות ויפיפיות.
  • 6

    קושדסי,טורקיה

    מבין כל השרידים והאטרקציות הארכיאולוגיות בטורקיה, אפסוס הוא האתר המפורסם ביותר. בכל שנה, מגיעים לאתר כשני מיליון תיירים הבאים לכאן כדי ללכת לאורך הרחובות הרומיים שהשתמרו היטב, להלך במונומנט האדיר, ולספוג את נשמתה העתיקה של העיר הפלאית הזו.
    אפסוס הייתה אחת מהערים הגדולות והחשובות באימפריה היוונית והרומית כאחד. בתקופה ההלניסטית היא שימשה כמרכז תרבותי וחברתי ובתקופת הרומאים נחשבה לבירת האימפריה באסיה, הודות למקדשים המרשימים ששכנו בה ולנמל החשוב שלה. בשנת 100 לספירה הוערך מספר התושבים באפסוס בכ-500,000, מה שהופך אותה לעיר השנייה בתבל במס' תושביה אחרי רומא בעולם העתיק!
    נבקר באמפיתיאטרון הגדול ביותר בעולם העתיק (למעלה מ -25,000 מושבים), במקדש ארטמיס שהוא אחד משבעה פלאי תבל, בבית מרים הבתולה שבו בילתה את שנותיה האחרונות, במערכת המשוכללת של אמות המים, האודיאון, המקדש לאל הרמס, המקדש של דומיטיאנוס והספרייה. הביקור באפסוס הוא חובה וחוויה לכל שוחר תרבות.

  • 7

    יום ים

    יום שכולו חגיגת שייט. קחו את הזמן ליהנות מכל מה שיש לאוניה להציע: בריכות שחיה וג'קוזי, ריקודים ופעילויות ספורט, מופעי בידור, מגוון מסעדות, שופינג וקזינו. במשך היום יתקיים מפגש לקבוצה והרצאה של המדריך.
  • 8

    חיפה

    הבוקר עם הגיענו לנמל הקרוז שלנו לסיומו. נרד מהאוניה.  

מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי

הערות ומידע כללי

המחיר כולל

– קרוז+מיסים
– כלכלה על האניה – פנסיון מלא. בסיורי החוף ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר למעט אם מופיעה בתוכנית.
– סיורי חוף מאורגנים בכל נמלי העגינה (באוטובוס, תחבורה ציבורית בעת הצורך וסיורים רגליים).
– דמי כניסה לאתרים כמפורט בתוכנית הטיול. אין ביקורים אופציונלים הכרוכים בתשלום נוסף.
– מדריך ישראלי בכיר מצוות "רימון".
– טיפים לנותני השירותים השונים בסיורי החוף.
– מיסי נמל בארץ ובחו"ל.
– מפגש קבוצה עם כיבוד קל לפני היציאה
המחיר אינו כולל
טיפ לצוות האנייה בגובה 10 יורו לאדם ליום (חובה ע"פ כללי חב' השייט).
כל מה שאינו מופיע תחת הכותרת – המחיר כלול.

מידע כללי

הערות:
– יש רופא ואחות על האניה.
– המחירים משתנים בחברת השייט ע"פ היצע וביקוש. המחיר הסופי ייקבע ביום ההזמנה.
– המחיר כפוף לשינויים במחירי הטיסות, מיסי נמל ודלק (אחרי 1.8.18)
– ייתכנו שינויים בסדר התוכנית על פי לוח ימי וזמני הטיסות וכן ימי ושעות הפתיחה של האתרים לאורך מסלול הטיול.
– לעיתים אף ייתכנו ויתורים על חלק ממקומות הביקור תוך מתן תחליף ראוי במקום וזאת אף לאחר היציאה מהארץ.
– כל שינוי ו/או מחדל הקשור בחב' התעופה ו/או חב' השייט, אינו מהווה עילה לתביעה ו/או פיצוי כנגד רימון טיולים והאחריות היא על חברות התעופה והשייט בלבד.
– שיבוץ החדר, מיקום וקומה ייקבעו ע"י מחלקת הקבוצות של חברת השיט ובהתאם לקטגוריה שהוזמנה.
– אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להימנע מדמי ביטול עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי. פנו אלינו לקבלת הפניה לסוכן ביטוח.

מה עושה את ההבדל

– תוכנית טיול מגוונת, מפורטת ושקופה, בכניסות ובאטרקציות בלעדיות.
– ביקורים יחודיים
הקרוזים המאורגנים שלנו מול חבילות של חברות אחרות: 
– אוטובוס תיירים והדרכה בעברית, בכל נמל, עם מדריך ישראלי בכיר ועתיר ידע.
– הרצאות מלומדות סביב נושאי מסלול הקרוז בימי ים.
– סיורי חוף במיצוי מלא של זמן השהות בנמל להיכרות מירבית עם המקום והתרבות.
– תוכניות הטיולים מותאמות לטעם הישראלי.
– פערי מחירים ניכרים (עד פי שתיים) מסיורי חוף דומים של האוניה.
– מפגש קבוצה על קפה וכיבוד קל לקראת היציאה לטיול
מטיילים יקרים, בדקו את סיורי החוף שלנו מול תכניות של חברות מתחרות. יתכן ובסיורי החוף שלהם יש פחות כניסות וביקורים בתשלום ופחות שעות טיול בליווי אוטובוסים, בפערים שמגיעים בסה"כ לסכומים גבוהים. לכן, מה שנראה בהתחלה זול, עלול להפחית מעוצמת החוויה ולהתברר בסופו של דבר כמחיר מאד יקר וללא כל היתרונות של תרבותו – זכרו זאת !

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם