טיול מאורגן לאיחוד האמירויות
8
7
AUH |
הטיול המקיף
  • טיסות ישירות טיסות ישירות
  • מלונות מובחרים מלונות מובחרים
  • חצי פנסיון חצי פנסיון
  • טיול ייחודי לרימון טיול ייחודי לרימון

איחוד האמירויות הטיול המקיף

טיול מאורגן לאיחוד האמירויות - כולל אבו דאבי, אל עין, דובאי, עג'מאן, ג'זירת אל חמרה, שארג'ה ,פוג'ירה

טיולים מאורגנים לאיחוד האמירויות יחודשו בספטמבר 2021

תאריכי יציאה יפורסמו בקרוב

טיול ייחודי ואיכותי

תכנית טיול מלאה ומקיפה, כולל ביקור ב-6 אמירויות

8 ארוחות

4 פעילויות בערבים כולל: הכפר הגלובלי, מופע אקרובטיקה מרהיב "לה פרלה", ספארי מדברי כולל ארוחת BBQ ומופע אקזוטי, שייט בסירת "דאהו" כולל ארוחת ערב.

אבו דאבי, אל עין, ג'בל חפיט, דובאי, הכפר הגלובלי, עג'מאן, ג'זירת אל חמרה, דיבה אל פוג'ירה, פוג'ירה, שארג'ה, ספארי מדברי, אי הדקל

לפרטים נוספים
03-5260011

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב – דובאי, אבו דאבי

    ניפגש בנמל תעופה בן גוריון, ונצא בטיסה לדובאי. עם הנחיתה ניסע אל אבו דאבי בירת איחוד האמירויות. מקום מושבם של מוסדות השלטון, ארמון האמיר, בנייני ממשל, כיכר האיחוד ומסגד שייח זאיד המרהיב, אשר נחשב לאחד הגדולים בעולם. עם ההגעה (כפוף לשעת ההגעה) נערוך סיור היכרות בעיר ונבקר ב"קאסר אל וואטן", ארמון הנשיאות של שיח' ח'ליפה בן זאיד ויורש העצר מוחמד בן זאיד, הנחשב לשליט בפועל של איחוד האמירויות. נתרשם מהעיצוב המפואר המשופע בשיש וזהב וניהנה ממופע של אור וצליל (כפוף לימי פעילות). העברה למלון. ארוחת ערב

  • 2

    אבו דאבי

    סבאח אל ח'יר אבו דאבי! היום נערוך סיור בעיר ונתרשם מהארכיטקטורה העתידנית והמרשימה של מבני ציבור וממשל, בנייני משרדים, בתי מלון ועוד. נתחיל את היום בביקור בשוק התמרים המפורסם של העיר, נמשיך לביקור ביצירת הפאר הארכיטקטונית מסגד שייח' זאיד, פאר ארכיטקטוני המשתרע על פני יותר מ-30 דונם ויכול להכיל 41,000 מתפללים. המסגד בנוי משיש לבן בוהק המעוטר בפסיפסים, אבנים יקרות, ומעמודים אשר כותרתם מצופה זהב.  מכאן נמשיך לביקור בגולת הכותרת: מוזיאון הלובר של אבו דאבי, המציג יצירות מושאלות ממוזיאון הלובר בפריז, לצד יצירות קבע של המוזיאון. נסיים את היום בביקור באי "יאס", בו שוכנת המרינה ופארק השעשועים "עולם הפרארי". בתום הביקורים חזרה למלון. ארוחת ערב

  • 3

    אבו דאבי, אל עין, דובאי

    הבוקר נצא בנסיעה מזרחה לבירת המדבר אל עין, שהתפתחה מנווה מדבר לעיר הרביעית בגודלה באיחוד האמירויות, ובה שוכנים כמה מבתי הנופש של עשירי ערב ומשפחת השלטון. נתרשם מהמסחר בשוק הגמלים, נבקר במוזיאון אל  עין בו נלמד על מקורות העיר, נמשיך אל ארמון אל עין, ביתו של הנשיא הראשון של איחוד האמירויות ונלמד על תרבותם ואורח חייהם של המשפחה השלטת והקהילה, החל מחברה בדואית ועד לאחר גילוי הנפט. ארוחת צהריים. לפני שניפרד מאל עין, נערוך תצפית מג'בל חפיט ונבקר במעיינות החמים. מכאן פנינו לצפון-מערב למפגש ראשון עם העיר העתידנית דובאי, על שלל האורות והבניינים המפוארים. נסיים את היום בביקור בכפר הגלובלי החדש, מתחם ענק של קניות, בידור ושעשועים שנפתח לאחרונה. לינה בדובאי.

  • 4

    דובאי

    דובאי, האמירות התוססת והצבעונית, היא השנייה בגודלה באיחוד ומרכז כלכלי, מסחרי ותיירותי גדול.

    בהובלת האמיר מוחמד בן ראשד אל מכתום, נעשו בשנים האחרונות השקעות אדירות לפיתוח תשתיות מסחריות ותיירותיות, שהניבו בין היתר: איים מלאכותיים, גורדי שחקים, דובאי פריים, וקניונים נוצצים.

    היום נערוך סיור מקיף, במהלכו נראה את אתריה המפורסמים של העיר: המגדל הגבוה בעולם – בורג' חליפה, דובאי "פריים", מרכז הסחר העולמי ועוד. נתחיל את סיורנו באזור העתיק של העיר – בסטקיה, נתרשם מבתי הסוחרים הוותיקים, הגלריות, ועוד. נבקר במוזיאון דובאי, השוכן במבצר אל פאהידי,  המתעד את החיים בדובאי מהעת העתיקה ועד האיחוד ב-1971, נלמד על החיים בתקופת הסחר, הפיראטיות והמלחמות בעידן הקולוניאלי, ועל השינוי הדרמטי וההתפתחות של דובאי. נמשיך לביקור בשוק הטקסטיל הצבעוני, נחצה את הנחל בסירת "אברה" לביקור בשוק התבלינים ובשוק הזהב המפורסם, אבן שואבת לעשירי ערב ולא רק לרכישת תכשיטים, אלא גם לקישוטים ואפילו "בגדים" מזהב. ארוחת צהריים.

    נמשיך לביקור בגבוה במגדלי תבל: בורג' חליפה, 828 מטר,163  קומות ונעפיל לתצפית מרהיבה על העיר. נבקר באקווריום וגן החיות התת-מימי, ביתם של אלפי בעלי חיים ימיים, כולל כרישים. נותיר זמן פנוי לחקור את נפלאות קניון דובאי הידוע. נסיים את היום במופע המזרקות המוארות והמרקדות, לצלילי מוזיקה עליזה וסוחפת.

    בערב – נצא ליהנות מהמופע האקרובטי הנוצץ "לה פרלה"

  • 5

    האמירויות הקטנות

    היום ננוח מעט מהלם העתיד ונשוב אל המקורות, במסע של יום מלא לעומק האמירויות הקטנות ותרבותן. טיולנו יוליך אותנו צפונה אל עג'מאן, בירת החוף של האמירות הקטנה באותו שם, המושכת אליה חובבי ספורט ימי. נבקר במבצר עג'מאן ובשוק המקורה, בו שוכן מוזיאון המורשת בו נבקר. נמשיך אל כפר הדייגים הנטוש, אל ג'זירה אל חמרה, שבאמירות ראס אל ח'ימה, המשחזר את אורח החיים במאה ה-16. נמשיך וניסע מזרחה בנוף מדברי לאמירות פוג'יירה. בדרך נעצור לביקור קצר בדיבה אל פוג'יירה, השוכנת בין הרי אל חג'אר למפרץ עומאן. דיבה אל פוג'ירה ייחודית בשל היותה מחולקת בין האמירויות שארג'ה, פוג'יירה ומדינת עומאן. נבקר בשוק הרחוב הססגוני מסאפי. ארוחת צהריים. נמשיך בנסיעה לפוג'יירה, עיר הבירה של הנסיכות והעיר הגדולה ביותר בחוף מפרץ עומאן. סיורנו הפנורמי בעיר יוביל  אותנו לאורך חוף הים, נראה את מבצר פוג'יירה ונעצור לביקור במסגד אל בידייה, העתיק במסגדי האמירויות שנבנה בשנת 1446. נראה גם את מסגד שייח זאיד, השני בגודלו באמירויות, הבנוי בסגנון עות'מאני ומזכיר את המסגד הכחול באיסטנבול. ארוחת ערב. נעשה את דרכנו חזרה מערבה אל מלוננו בדובאי.

  • 6

    דובאי, שארג'ה, ספארי מדברי

    נפתח את היום בנסיעה לאמירות שארג'ה, השלישית בגודלה באיחוד והיחידה ששוכנת בשני חופים: חוף המפרץ הפרסי וחוף מפרץ עומאן. הבירה שארג'ה נחשבת לבירת התרבות של אמירויות המפרץ ובה גלריות לאמנות, מוזיאונים, פעילות תרבות ופנאי מפותחות, יריד ספרים שנתי ועוד. אונסק"ו הכריז עליה כעיר התרבות והחינוך. נטייל באזור העתיק, אשר עבר שיקום ושימור, נראה את מסגד אל נור, המבצר ומגדל הרוחות ונבקר במוזיאון לאמנות ובשוק אל ארשה המקורה והססגוני.

    אחר הצהרים נצא לספארי מדברי ברכבי 4X4. ניסע אל לב המדבר הפראי בפאתי דובאי, ניהנה מקבלת פנים מסורתית של קפה ערבי, טיול גמלים, ציורי חינה, ארוחת ערב בסגנון ברביקיו, מופע אקזוטי מקומי ועוד. עייפים ומרוצים נחזור לדובאי.

  • 7

    דובאי

    את היום נתחיל בביקור (כפוף לאישור) מרגש בבית הכנסת של דובאי, אשר דבר קיומו נחשף רק לאחרונה. נמשיך לביקור מרשים במוזיאון "איתיחאד", השוכן במבנה ארכיטקטוני מפואר. המוזיאון מציג את המורשת של מדינות האיחוד, לפני ואחרי החתימה על האמנה שאיחדה את שבע האמירויות והוא מעוטר בשבע עמודות, המסמלות את העטים ששימשו לחתימת ההסכם. נראה את מסגד ג'ומיירה, הבנוי כולו מאבן לבנה ואת מלון בורג' אל ערב, הרביעי בגובהו בעולם, אשר בנוי כמפרש ומעטר את קו הרקיע של העיר. נמשיך וניסע ברכבת מונורייל (ללא נהג) לאי הדקל, אחד הסמלים הידועים של דובאי. האי הוא חלק מארכיפלג מלאכותי ושאפתני שנבנה על מנת להגדיל את אורך החוף של העיר. נחזור בנסיעה העירה ולא נחמיץ ביקור בקניון האמירויות השופע חנויות ומסעדות והמפורסם גם באתר הסקי השוכן בו.

    בערב – נצא לחגוג את סיום הטיול בשייט בספינת "דאהו", נצפה בקו הרקיע המרהיב של דובאי ונהנה מארוחת ערב .

  • 8

    דובאי – תל אביב

    בוקר אחרון בדובאי. בכפוף לשעת הטיסה, נערוך ביקור אחרון בגן הפרחים הגדול בעולם, המשתרע על פני 780,000 מ”ר ומכיל מספר דמיוני של 50 מיליון פרחים! חגיגה של צבעים וריחות של אלפי פרחים ססגוניים, המסודרים בקשתות ובצורות צבעוניות של לבבות, דמויות מסרטי דיסני, טירות ועוד.  בתום הביקור נעשה את דרכנו לנמל התעופה לטיסה חזרה ארצה.

לתשומת לב:

– מסלול מעודכן בהתאם למגבלות הקורונה וללוח הטיסות הסופי יישלח לפני היציאה.

– היציאה לטיול של תיירים ישראלים בזמן קורונה כפופה לאישורי משרד החוץ ואיחוד האמירויות.

– הטיול יתקיים בהתאם להנחיות רשויות הבריאות בישראל ובאיחוד האמירויות

– באחריות הנוסע לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות, בריאות, ומטען  כולל כיסוי לביטול ולמקרה קורונה.

– חוזר מידע והנחיות לביקור באיחוד האמירויות יישלח לפני היציאה לטיול.

– ייתכנו שינויים בסדר הלינות והביקורים.

– בתקופת תערוכות, ירידים, אירועים מיוחדים וכנסים בערים השונות, תיתכן לינה מחוץ לעיר

ו/או בעיר סמוכה, תוך שמירה על ביצוע מלא של תכנית הטיול הכלולה במחיר.

– בהתאם ללוח זמני הטיסות, ימי ושעות הפתיחה והסגירה של האתרים במהלך המסלול, ייתכנו

שינויים (גם לאחר יציאת הקבוצה מהארץ) בסדר הביקורים וייתכנו גם ויתורים על חלק

   מאתרי הביקורים, כל זאת תוך מתן ביקורים חלופיים.

 מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי

בתי המלון* הבאים או דומים להם יעמדו לרשות המטיילים

עיר בית המלון
דובאי Stella Di Mare Marina Dubai  5*- https://bit.ly/34BOS4Q
Media Rotana Dubai  5* – https://bit.ly/324rNWZ
Radisson Blue Water Front Dubai  – 5*- https://bit.ly/3jFd3DN
Voco Hotel Dubai  5* –   https://bit.ly/35Hg7KI
אבו דאבי Grand Millenium Al Wahda  Abu Dhabi  5* – https://bit.ly/3oEeHte
Le Royal Meridien Abu Dhabi  5*- https://bit.ly/3e7CLQ6
Crown Plaza Abu Dhabi  5* https://bit.ly/3211iBN

*רשימה זו אינה מהווה התחייבות למלון מסוים.

 *רשימת בתי מלון מעודכנת תימסר לנוסעים לפני היציאה לטיול.

הערות ומידע כללי

מה עושה את ההבדל

אבו דאבי:

"קאסר אל ואטן" כולל מופע אורקולי
מתחם מסגד שייח' זאיד
מוזיאון הלובר
האי יאס

נווה המדבר אל עין:

שוק הגמלים
מוזיאון אל עין והארמון הנשיאותי
ג'בל חפיט והמעיינות החמים

דובאי:

הכפר הגלובאלי
מוזיאון דובאי
השווקים של דובאי
שייט בסירת "אברה"
תצפית מבורג' חליפה (קומה 124)
האקווריום וגן החיות התת ימי
מופע מזרקות
המופע האקרובטי המרהיב "לה פרלה"
ספארי מדברי כולל ארוחת ערב ומופע
מוזיאון "איתיחאד"
רכבת מונרייל לאי הדקל
שייט בספינת "דאהו" כולל ארוחת ערב 
גן הפרחים הגדול בעולם

עג'מאן – מבצר עג'מאן ומוזיאון מורשת
ראס אל ח'ימה – אל ג'זירה אל חמרה
שוק מסאפי
פוג'יירה – מסגד אל בידייה
שארג'ה – מוזיאון לאמנות

מידע כללי

* טיסות  – ת"א-דובאי-ת"א, או ת"א-אבו דאבי-ת"א .

* בתי מלון – אכסון בבתי מלון כמצ"ב או דומים  להם ברמתם.

* כלכלה – חצי פנסיון + ארוחה נוספת (סה"כ 8 ארוחות)

* בקבוק מים לנוסע ליום.

* אוטובוס תיירים נוח וממוזג אוויר.

* טיפים לנותני השירותים השונים.

* סבלות – דמי סבלות בבתי המלון.

* מס עירוני.

* מפגש קבוצה בזום לפני הנסיעה.

* מערכת שמע אישית.

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם