פיורדים וצארים
14
13
SCR |
סקנדינביה - נורבגיה, שבדיה, פינלנד, רוסיה - סנט פטרבורג
  • מלונות מובחרים מלונות מובחרים
  • כולל שייט כולל שייט
  • 10 תשלומים 10 תשלומים
  • טיול ייחודי לרימון טיול ייחודי לרימון
טיול ייחודי לרימון

טיול מאורגן לסקנדינביה

טיול המשלב את מראות הנוף הקסומים של סקנדינביה ואתריה המפורסמים של סנט פטרבורג

בין טרולים לבבושקות: טיול בן 14 ימים בו נשבור את החלוקה הגיאו-פוליטית המקובלת לצפון אירופה ונשלב את העיר הקסומה סנט פטרסבורג עם ביקור במדינות הסקנדינביות שוודיה, נורבגיה ופינלנד. נתחיל את הטיול בבירת נורבגיה אוסלו, ממנה נצא למסע בטבע הסקנדינבי דרך קרחונים, אגמים ופיורדים. בהמשך נתבשם משטוקהולם בירת שוודיה והלסינקי בירת פינלנד, ומהן נעבור ל-4 ימים בסנט פטרסבורג: העיר המופלאה שהקים פטר הגדול בסגנון אירופאי קלאסי בתחילת המאה ה-18, אשר נבנתה על טריטוריה פינית בשליטת השוודים ושימשה כבירת רוסיה הצארית עד פרוץ המהפכה הרוסית.

סקנדינביה – אוסלו, ברגן, סטלהיים, בריקסדאל, פיורד גיירנגר, דרך הנשרים, דרך הטרולים, לילהאמר, שטוקהולם, הלסינקי

רוסיה – סנט פטרבורג, פטרהוף, פבלובסק

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב - אוסלו

    ניפגש בנתב"ג ונטוס דרך איסטנבול לאוסלו, בירת נורבגיה. לאחר הנחיתה נצא ליום נפלא באוסלו. נעלה לגבעת הולמנקולן- ממרפסת התצפית נשקיף בנוף הפנורמי של העיר ובמקפצת הסקי. נמשיך לסיור בעיר- בפרוגנר פארק, בו כ-200 פסלים של האומן גוסטאב ויגלנד. נראה את הארמון המלכותי, בית הפרלמנט, בית העירייה, כיכר העיר, מזרקות המים, התיאטרון הלאומי, בית האופרה המודרני ומצודת אקרסהוס. נבקר במוזיאון רפסודת קונטיקי של גדול החוקרים הימיים תור היירדאל.בתום הסיור נגיע למלון באזור.

  • 2

    מפלי וארינג, מפלי שטיינדל, ברגן

    מאוסלו ניסע לביקור במפלי וארינג. נמשיך בנופים קסומים של הרים, אגמים ומפלים לאורכו של פיורד הארדנגר. נבקר במפלי שטיינדאל ולעת ערב נגיע לברגן, בירת ארץ הפיורדים, לינה באזור.

  • 3

    ברגן, האיים באוקיינוס האטלנטי

    יום נפלא בברגן המקסימה. נצא לסיור בשוק הדגים הססגוני וברובע ההנסיאטי העתיק. נעלה בפוניקולר לתצפית מרהיבה מפסגת גבעת הפלויאן על העיר הבנויה על שבע הגבעות המקיפות את הפיורד של ברגן.

    אחה"צ – נצא לטיול על פני הגשרים שבין האיים באוקיינוס האטלנטי.

  • 4

    מצפה סטלהיים, ארץ הפיורדים

    ניפרד מברגן וניסע לביקור למלון סטלהיים. ממרפסת המלון נביט בנוף המדהים- הרים, עמקים ויערות עד. נשתה משקה חם ונמשיך בנסיעה עד הגיענו לאזור פורדה. העברה למלון, ארוחת ערב.

  • 5

    בריקסדאל, אזור הפיורדים

    לאחר ארוחת הבוקר נשים פעמינו אל קרחון בריקסדאל, שלוחה של שדה הקרח העצום יוסטדאל, היחיד באירופה המהווה שריד לתקופת הקרחונים הקדומה. נעלה רגלית אל הקרחון (למעוניינים ניתן להשכיר בתשלום, רכב גולף אל הקרחון). מכאן נעשה דרכנו לאזור גיירנגר שבלב הפיורדים. ארוחת ערב.

  • 6

    שייט בפיורד גיירנגר, דרך הנשרים, דרך הטרולים

    יום טבע פראי ונשגב ביופיו. עם בוקר נצא לשייט מרהיב בפיורד גיירנגר המוקף בפסגות הרים, ושופע מפלי מים רבים ובצמחיה ירוקה. נמשיך בדרך הנשרים לחצייה בשייט של פיורד נוסף בדרכנו לדרך הטרולים –11 פיתולים חדים של נופים דרמטיים באחת הדרכים היפות בעולם. נגיע לאנדלסנס השוכנת לחופו של פיורד רומסדאל ונמשיך בין נופי ההרים עד הגיענו ללינה באזור וינסטרה. ארוחת ערב.

  • 7

    לילהאמר, אורברו

    ניסע דרומה באזור נופי ההרים של דרך פר גינט ונלמד אודות המחזה מהמאה ה-19 של הנריק איבסן המספר על הרפתקאותיו של בחור נורבגי בשם פר גינט. למחזה חוברה יצירה מוזיקלית מאת אדוארד גריג. נגיע ללילהאמר ונבקר במקפצת הסקי המפורסמת ובמוזיאון הפתוח במייהאוגן, בו נכיר ונלמד אודות חיי הכפר הנורבגיים והפולקלור המקומי. נמשיך בנסיעה באזורים של יערות, שדות ואגמים, נחצה את הגבול לשבדיה ולעת ערב נגיע למלון באזור אורברו או קרלסטאד.

  • 8

    שטוקהולם

    פנינו מועדות לשטוקהולם, בירת שבדיה. עם ההגעה נצא לסיור במהלכו נבקר בבית העירייה המפורסם, בו מתקיימים הנשף והארוחה שלאחר הענקת פרסי נובל השונים (למעט פרס נובל לשלום המוענק באוסלו). נראה את הארמון המלכותי ובסמוך לו את הכנסייה הגדולה, בה התקיימו בעבר אירועים חשובים של משפחת המלוכה. כמו כן, נתרשם מהעיר העתיקה והרבעים החדשים של העיר. הסיור יכלול גם ביקור מיוחד במוזיאון אניית התותחים "וואסה", שטבעה בהפלגת הבכורה במאה ה-17 ונמשתה מן הים כמעט בשלמותה.

    בערב – נצא לסיור רגלי בעיר העתיקה גמלא סטאן, האזור התוסס והיפה בעיר.

  • 9

    שטוקהולם, שייט לילי להלסינקי

    בוקר נוסף בשטוקהולם לסיום הביקורים וההיכרויות. למעוניינים, אפשרות (בתשלום) לבקר בגן הפסלים מילסגארדן של הפסל מילס, או לבלות בפארק סקאנסן, בו תצוגת קבע של אורח חיי העם השבדי.

    אחה"צ – נפליג בשייט לילי להלסינקי בתאים זוגיים פנימיים עם 2 מיטות תחתונות.

     

     

  • 10

    הלסינקי, רכבת לסנט פטרבורג

    בשעות הבוקר נעגון בהלסינקי, בירת פינלנד ולאחר ארוחת בוקר בספינה נצא לסיור בו נראה את העיר החדשה, כיכר הסנאט והקתדרלה, אוניברסיטת הלסינקי ונבקר בכנסיית "טמפליאוקיו" החצובה כולה בסלע. בהמשך נגיע לרובע ה"רוסי" של העיר, נראה את הקתדרלה הפרבוסלבית המרשימה, אוספנסקי ואת מצבת הזיכרון לזכרו של המלחין הפיני הלאומי, סיבליוס.
    אחה"צ נצא בנסיעה ברכבת מהלסינקי לסנט פטרבורג.
    הגעה בשעות הערב והעברה למלון.

  • 11

    סנט פטרבורג, סיור לילי

    נתחיל את סיורנו בעיר הקרויה על שמו של פטר הראשון, שהפך את העיר לבירת הממלכה הרוסית במאה ה-18. נהנה מיופייה של העיר על שדרותיה הרחבות ושפע הארמונות והקתדרלות. נבקר בקתדרלת קזאן המרשימה, שנבנתה בהשראת בזיליקת סאן פייטרו ברומא ובה קבור מפקד הצבא הרוסי מיכאיל קוטוזוב, שנלחם בגבורה בנפוליאון בקרב בורודינו בשנת 1812. נראה את קתדראלת סנט אייזיק, את ארמון החורף המרשים ואת אוניית הקרב אורורה, אשר נתנה את האות לפרוץ מהפכת אוקטובר ב-1917. נבקר במצודת פטר ופול, בה קבורים הצאר פטר הגדול ואחרים מבני משפחתו. נערוך שייט בתעלות העיר ונתרשם מיופיים של המבנים היפהפיים של העיר. חזרה למלון, ארוחת ערב.

    בערב- נצא לסיור לילי בעיר המוארת, כולל צפייה בפתיחת הגשרים (משעה 22.30 עד 02:30)

  • 12

    סנט פטרבורג

    סיור מודרך במוזיאון ההרמיטאז', ארמון החורף של צארי רוסיה, המשמש משכן לאחד ממוזיאוני האומנות המהוללים בעולם כולו. עתיקות מצרים, יוון ורומא, רהיטים, שטיחים ועוד. גדולי האימפרסיוניסטים הם רק חלק קטן מהאוסף המדהים שאוצר מוזיאון זה בתוכו.

    אחה"צ נבקר בארמון ע"ש פליקס יוסופוב, בו נרקמה מזימת רציחתו של גרגורי רספוטין, דמות השנויה במחלוקת בהיסטוריה הרוסית. הביקור המעניין ייקחנו בין חדרי הארמון, דמויות השעווה והמרתף בו נרצח רספוטין. נסיים את היום בביקור בבית הכנסת ונחזור למלון. ארוחת ערב.

  • 13

    סנט פטרבורג, פטרהוף

    לאחר ארוחת הבוקר נערוך שייט בים הבלטי לפטרהוף – ארמון הקיץ של פטר הראשון, אשר עוצב בהשפעת ארמון ורסאי ומפורסם בעיקר הודות לגנים היפהפיים ובריכות ומזרקות המים המיוחדות. נטייל בגנים ובין מזרקות ובריכות המים ונחזור באוטובוס לסנט פטרבורג. נטייל לאורך שדרת נייבסקי פרוספקט – ה"שאנז אליזה" של סנט פטרבורג, אשר שימשה כתחילתה של הדרך לעיר העתיקה נובגורוד. חזרה למלון, ארוחת ערב.

  • 14

    פבלובסק, סנט פטרבורג - תל אביב

    לאחר ארוחת הבוקר נבקר באנדרטת הזיכרון ובמוזיאון "בלוקדה" להנצחת המצור הגרמני בן 900 הימים  על העיר. נמשיך למחוז פבלובסק ונבקר בארמון פבלובסק, ארמון ניאו-קלאסי מרשים אשר הוקם בפארק רחב ידיים על גניו המרשימים עבור הקיסר פאבל הראשון כמתנה מאמו, הקיסרית יקטרינה. בהתאם לשעת הטיסה, ניסע לנמל התעופה של סנט פטרבורג ונטוס דרך מוסקבה חזרה ארצה.

  • יתכנו שינויים בסדר הלינות והביקורים באזור הפיורדים* לתשומת לב:– מסלול עדכני יתקבל בעת הרישום ו/או לפני יציאת הטיול.- הטיול יתקיים בהתאם להנחיות רשויות הבריאות בישראל ובמדינת היעד.- באחריות הנוסע לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות, בריאות ומטען הכוללת כיסוי במקרה של ביטול    או קורונה.– ייתכנו שינויים בסדר הביקורים והלינות.- בתקופת תערוכות, ירידים, אירועים מיוחדים וכנסים בערים השונות, תיתכן לינה מחוץ לעירו/או בעיר סמוכה, תוך שמירה על ביצוע מלא של תכנית הטיול הכלולה במחיר.- בהתאם ללוח זמני הטיסות, ימי ושעות הפתיחה והסגירה של האתרים במהלך המסלול, ייתכנושינויים (גם לאחר יציאת הקבוצה מהארץ) בסדר הביקורים וייתכנו גם ויתורים על חלק   מאתרי הביקורים, כל זאת תוך מתן ביקורים חלופיים.

    – מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי המפורסמים בסוף החוברת.

     

הערות ומידע כללי

מידע כללי

טיסות טורקיש איירליינס (דרך איסטנבול) ת"א-אוסלו, סנט פטרבורג-ת"א.

בתי מלון – אכסון בבתי מלון דרגה ראשונה ו/או דרגת תיירות טובה.

כלכלה – ארוחות בוקר מלאות מזנון חופשי, 3 ארוחות ערב בסקנדינביה, 3 ארוחות ערב בסנט פטרבורג (סה"כ 6 ארוחות ערב במהלך הטיול).

טיפים לנותני השירותים השונים (למעט סבלות).

אוטובוס תיור נוחים וממוזגים.

יתכנו שינויים בסדר הלינות והביקורים באזור הפיורדים.

מה עושה את ההבדל

6 ארוחות ערב במהלך הטיול
שייט לילי בספינה מעבורת מהודרת

סקנדינביה:

אוסלו – פרוגנר פארק ופסלי ויגלאנד

אוסלו – מוזיאון רפסודת "קונטיקי"

ברגן – פוניקולר לפסגת גבעת הפלויאן

ברגן – האיים באוקיינוס האטלנטי

סטלהיים – תצפית נוף, כולל משקה חם

קרחון בריקסדאל

פיורד גיירנגר – שייט בפיורד המפורסם

לילהאמר – מוזיאון הכפר מייהאוגן

שטוקהולם – מוזיאון ספינת התותחים "וואסה"

שטוקהולם – סיור ערב

הלסינקי – כנסיית טמפליאוקיו החצובה בסלע

סנט פטרבורג:

שייט בתעלות העיר

סיור לילי בעיר המוארת

מוזיאון ההרמיטאז'

ארמון יוסופוב ומרתף רספוטין

פטרהוף – הגנים ומזרקות המים

אנדרטת המצור

פבלובסק – ארמון הקיסר פאבל, הפארק

רשימת בתי מלון

בתי המלון* הבאים או דומים להם יעמדו לרשות המטיילים

עיר מספר ימים בית המלון
אוסלו 1 SCANDIC FORNEBU

https://www.scandichotels.com/hotels/norway/oslo/scandic-fornebu

ברגן 2

SCANDIC FLESLAND

https://www.scandichotels.com/hotels/norway/bergen/scandic-flesland-airport

אזור פורדה 1

SCANDIC SUNNFJORD

https://www.scandichotels.com/hotels/norway/forde/scandic-sunnfjord-hotel-spa

אזור הפיורדים 1

RAFTEVOLD HOTEL
https://havilahotelraftevold.no/

NORDFJORD HOTELL
https://www.nordfjord-hotell.no/

עמק גודבראנס  1

THON SKEIKAMPEN
https://www.thonhotels.com/our-hotels/norway/skeikampen/thon-hotel-skeikampen/

PEER GYNT HOTEL
https://www.peergynthotelogspiseri.no/

אורברו 1

SCANDIC OREBRO WESThttps://www.scandichotels.com/hotels/sweden/orebro/scandic-orebro-vast

שטוקהולם 1

SCANDIC KUNGENES KURVA
https://www.scandichotels.com/hotels/sweden/stockholm/scandic-kungens-kurva

שייט לילי לסנט פטרסבורג 1

TALLINK SILJA LINE
www.tallinksilja.com

סנט פטרסבורג

1

HOTEL MOSKVA
https://www.hotel-moscow.ru/en/

*רשימה זו אינה מהווה התחייבות למלון מסוים.

 *רשימת בתי מלון מעודכנת תימסר לנוסעים לפני היציאה לטיול.

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם