גלגל ענק קיץ 2023
7
6
KLA |
צרפת, הולנד

גלגל ענק – טיול משפחות – קיץ

הצד הקליל של אירופה: רובנו חושבים על טיול לאירופה כאל חוויה מכופתרת  – הרבה יופי, היסטוריה, אמנות וארכיטקטורה. בשמונת הימים שנבקר בהולנד, בלגיה וצרפת נפגוש גם את הפן הזה של אירופה, אבל המיקוד המרכזי שלנו יהיה על 'פאן'. נקדיש זמן לדיסנילנד, שעל האטרקציות שלה אין צורך להכביר מילים; לפארק אפטילינג שכאילו מעורר לחיים את הארמונות והטירות המכושפות מהאגדות, ובפארק המיניאטורות החווייתי, 'מיני אירופה' בפריז. כמובן שאם אנחנו כבר בהולנד, וצרפת, לא נחמיץ את ההזדמנות לטעימה מאירופה הקלאסית. כך נזכה  לחצות את התעלות של אמסטרדם ולפוש בשדרות הרומנטיות של פריז.

פריס, דיסנילנד, בריסל, הולנד, פארק אפטלינג, חיטהורן, אמסטרדם, כפר הדייגים, מדורודם

2 פארקים ועוד…

 

 

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב – פריס

    ניפגש בנמל התעופה ע"ש בן גוריון ונטוס לפריס, בירת צרפת. עם ההגעה נערוך סיור בו נגיע לכיכר הקונקורד, נראה את האובליסק העתיק בן אלפי השנים ונמשיך לשדרות שאנז אליזה. נראה את שער הניצחון המרשים ומכיכר הטרוקדרו ורחבת ארמון שאיו נצפה אל מגדל אייפל ונראה את בית האקדמיה הצבאית. הלאה לרובע הלטיני, בו שוכנת אוניברסיטת הסורבון ונראה את הפנתיאון, את גני לוקסמבורג וקתדראלת הנוטרדאם העתיקה (הנמצאת בשיפוצים לאחר השריפה ב-2019), ששימשה השראה לסופר ויקטור הוגו ("הגיבן מנוטרדאם"). נראה את בית עירית העל המרשים של פריס ("הוטל דה ויל") ונמשיך לאורך נהר הסיין ורחוב ריבולי. נגיע גם לכיכר האופרה, בה נראה את בית האופרה גארנייה ובתום הסיור ניסע למלון.

     

  • 2

    פארק דיסנילנד

    יום של חגיגה – דיסנילנד מצפה לנו! דמויותיו של וולט דיסני יקבלו את פנינו ליום של חוויות בלתי נשכחות. נבקר בארץ המערב הפרוע, ניסע ברכבת כורים, בארץ ההרפתקאות נשוט כמו פיראטים ונפגוש את אינדיאנה ג'ונס. נטוס לחלל ברכבת

    ה-Space Mountain, נבלה בארץ התגליות ובארץ החלומות, שם נפגוש את דמויותיהם של רובינזון קרוזו ומיקי מאוס, ונצפה בפסטיבל דיסני – התהלוכה המרהיבה של דמויותיו המפורסמות של וולט דיסני. חזרה למלון.

     

     

  • 3

    פריס, שייט בנהר הסיין

    היום נעמיק את היכרותנו בעיר הנפלאה. נעלה לתצפית ממגדל מונפרנאס – גורד השחקים המתנשא לגובה של 210 מ'. נעלה במעלית מהירה לקומה ה-56 וברגל נגיע לקומה ה-59, למרפסת התצפית על כל פריס והאזור. נמשיך לביקור ברובע מארה הטרנדי והצבעוני. נתרשם  מחנויות  הוינטאג' והבוטיקים הססגוניים, בתי קפה והמסעדות השונות ובהן גם מסעדות של הקהילה היהודית במקום. נמשיך למרכז פומפידו, נראה את המבנה המיוחד והצבעוני ונתרשם מההופעות של הלהטוטנים ברחבת המרכז. במהלך היום, אף נערוך שייט מהנה בנהר הסיין.

     

  • 4

    פריס, בריסל, הולנד

    ניפרד מפריס, ניסע דרך נופיה החקלאיים של צפון צרפת, "נחצה" את הגבול לבלגיה בדרכנו לבריסל  בירת בלגיה  המקסימה והציורית המוכרת בזכות ה"מנקן פיס" , הקומיקס והיותה הבירה האירופית הרשמית. עם ההגעה נצא לסיור בו נראה את הכיכר המרכזית של העיר נטייל בסמטאות העיר , נראה את המנקן פיס והדרדס הענק , נתרשם מהחנויות הרבות לממכר שוקולד ונוכל כמובן גם לטעום מהוופל הבלגי המקומי. בתום הביקור נמשיך להולנד לביקור מעניין נוסף במדורודם, עיר המיניאטורות המציגה את המקומות האופייניים להולנד – טחנות רוח, ארמונות, נמלי תעופה, מבנים מיוחדים והכול בגודל מיניאטורי. נמשיך ללינה באזור אמסטרדם.

     

     

  • 5

    פארק אפטלינג

    הבוקר פנינו מועדות לבילוי משפחתי בפארק האגדות והשעשועים פארק אפטלינג. בתוך עולם של אגדות, פיות, גמדים וענקים נהנה משפע מתקני השעשועים הכוללים רכבות הרים, שייט אבובים ועוד. נהנה מעולם ההרפתקאות ונתנסה ברכבת ההרים – ה"פיתון", נבקר בממלכת הפיות, בעולם האגדות, בעולם הילדים ועוד. בתום הבילוי בפארק, נחזור למלון.

  • 6

    חיטהורן, אמסטרדם

    ניסע דרך שטחי הים שיובשו ע"י ההולנדים והפכו ליבשה לחיטהורן, עיירת תעלות מים ציורית מתקופת ימי הביניים. נשוט בסירות בתעלות המים המהוות את רחובות העיירה ונמשיך לסיור באמסטרדם. נבקר בכיכר הדאם, בה נראה את הארמון המלכותי, את האנדרטה לזכרם של קרבנות מלחמת העולם השנייה ונתרשם מדרחוב התוסס. נראה גם את הבית בו הסתתרה אנה פרנק (ללא ביקור), את כיכר המוזיאונים, בה מוזיאון ואן גוך והמוזיאון הלאומי. בערב נחזור למלון.

     

     

  • 7

    וולנדם, אמסטרדם – תל אביב

    ביומנו האחרון לטיול ניסע לביקור בוולנדם, כפר דייגים השוכן על גדות אגם אייסלמייר, שם נלמד על יצור הגבינות ההולנדיות הטיפוסיות ועל ההבדלים בין הסוגים השונים ונראה כיצד מייצרים את קבקבי העץ הטיפוסיים. ננצל את הזמן להשלמת ביקורים באיזור אמסטרדם ואחר הצהריים נצא לנמל התעופה באמסטרדם לחזרה הביתה.

     

     

    .

     

     

    .

     

     

לתשומת לב:

KLA 3730– הטיול יתבצע הפוך. נתחיל בביקור בהולנד ונסיים בפריס.

– מסלול עדכני יתקבל בעת הרישום ו/או לפני יציאת הטיול.

– הטיול יתקיים בהתאם להנחיות רשויות הבריאות בישראל ובמדינת היעד.

– באחריות הנוסע לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות, בריאות, ומטען כולל כיסוי לביטול ולמקרה קורונה.    

– ייתכנו שינויים בסדר הלינות והביקורים.

– בתקופת תערוכות, ירידים, אירועים מיוחדים וכנסים בערים השונות, תיתכן לינה מחוץ  לעיר ו/או בעיר סמוכה, תוך שמירה על ביצוע מלא של תכנית הטיול הכלולה במחיר.

– בהתאם ללוח זמני הטיסות, ימי ושעות הפתיחה והסגירה של האתרים במהלך המסלול, ייתכנו שינויים (גם לאחר יציאת הקבוצה מהארץ) בסדר הביקורים וייתכנו גם ויתורים

על חלק מאתרי הביקורים, כל זאת תוך מתן ביקורים חלופיים.

– כפוף לתנאים ומידע הכללי המפורסמים באתר האינטרנט.

 

 

הערות ומידע כללי

מידע כללי

טיסות ת"א-פריס, אמסטרדם-ת"א.

בתי מלון – אכסון בבתי מלון דרגה ראשונה ו/או דרגת תיירות טובה.

כלכלה – ארוחות בוקר מזנון חופשי.

טיפים לנותני השירותים השונים (למעט סבלות).

תחבורה – אוטובוסי תיור נוחים וממוזגים.

פגישת קבוצה בזום. מועד המפגש יעודכן כשבועיים לפני יציאת

   הטיול.

* אפשרות ל-10 תשלומים שקליים ללא ריבית וללא הצמדה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מה עושה את ההבדל

פריס – כיכר הקונקורד, הרובע הלטיני, רובע האומנים של פריס -מונמרטר , רובע מארה ורחבת מרכז פומפידו

פארק דיסנילנד

פריס – עלייה לתצפית ממגדל מונפרנאס

פריס – שייט בנהר הסיין

בריסל – הכיכר המרכזית

פארק אפטלינג

חיטהורן – שייט בתעלות המים

אמסטרדם

מדורודם – פארק המיניאטורות ההולנדיות

וולנדם – כפר הדייגים

 

רשימת בתי מלון

בתי המלון* הבאים או דומים להם יעמדו לרשות המטיילים

 

עיר מספר ימים בית המלון
פריס 3 MERCURE VAL DE FONTENAY
https://www.booking.com/hotel/fr/mercure-fontenay-sous-bois.fr.htmlNOVOTEL CDG CONVENTION
https://www.booking.com/hotel/fr/novotel-convention-and-wellness-roissy-cdg.he.html
אזור אמסטרדם 3 NOVOTEL AMSTERDAM SCHIPOL
https://www.booking.com/hotel/nl/novotel-amsterdam-schiphol-airport.he.html

*רשימה זו אינה מהווה התחייבות למלון מסוים.

 *רשימת בתי מלון מעודכנת תימסר לנוסעים לפני היציאה לטיול.

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם