פניני היופי של גרמניה
8
7
KG |
גרמניה כולל עמק הריין, היער השחור והדרך הרומנטית

טיול מאורגן לגרמניה – היער השחור וחבל אלזס

פניני היופי של גרמניה

גרמניה האחרת: המעצמה השוכנת במרכזה של אירופה היא לא רק ערים מודרניות, כלכלה מפותחת ותעשייה מתקדמת, אלא גם יערות, עיירות עתיקות וטירות. ב-8 ימים קסומים נחווה את הפן האחר והרומנטי שיש למדינה להציע. נתחיל בעיירת המרחצאות באד הומברג וההווי המיוחד שלה, שמרגיש כאילו נלקח מרומן של תומס מאן על המאה ה-19; נמשיך בקלן העיר העתיקה בגרמניה ובקתדרלה הגותית שעדיין עומדת על תילה מאז נבנתה בימי הביניים; ניסע ב'דרך הרומנטית' המתפתלת בין הערים הקסומות פוסן ווירצברג; נעבור בוורמס, העיר העתיקה המזוהה עם יהודי אשכנז; נחצה את חבל אלזאס בעל הניחוח הצרפתי ונבקר בבירתו שטרסבורג; ניכנס ל'יער השחור' שבהשראתו נרקמו חלק מאגדות האחים גרים ונבקר בעיירות הסביבה. נסיים את הטיול במינכן בירת חבל בוואריה.

קלן, דיסלדורף, קובלנץ, שייט בנהר הריין, פרנקפורט, וורמס, מנהיים, היידלברג, קרלסרוהה, שטרסבורג, מומלזיי, באדן-באדן, פרייבורג, טיטיזיי, טריברג, טובינגן, שטוטגארט, הדרך הרומנטית, מפלי הריין, שטיין-אם-ריין, מינכן

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב - פרנקפורט, קלן, דיסלדורף

    ניפגש בנמל התעופה ע"ש בן גוריון ונמריא לפרנקפורט. עם הנחיתה ניסע לקלן, קולוניה רומית בעברה והעתיקה ביותר בערי גרמניה. נערוך סיור בעיר במהלכו  נצפה בפסל "מעלות" של דני קראוון. נראה את הקתדראלה הגותית המרשימה, נגיע לכיכר העירייה הישנה ונבקר בשרידי רחוב היהודים הנמצאים לידה. בתום הסיור נעשה את דרכנו לדיסלדורף – "הכפר על נהר הדיסל", שנהרסה כליל במלחמת העולם השנייה ונבנתה מחדש בארכיטקטורה מודרנית המזוהה עם גרמניה. נבקר בעיר העתיקה וברובע "פלינגרן" על בתיו המצוירים, בו התפתחו תת-תרבויות אידיאולוגיות ואתניות. נמשיך לביקור ברחוב קוניגסאלה המפורסם, בו נראה כנסיות עתיקות, חנויות אופנה, מאפיות, מסעדות ומבשלות בירה עתיקות.לינה באזור דיסלדורף וארוחת ערב.
  • 2

    קובלנץ, שייט בנהר הריין, פרנקפורט

    ניסע דרומה לקובלנץ, אחת הערים היפות והעתיקות בגרמניה, השוכנת על מפגש נהרות המוזל והריין, מוקפת בארבעה רכסי הרים ושטחים נרחבים של יערות היוצרים תפאורה ייחודית סביבה. נערוך סיור בו נראה את המבנים המרשימים, המעידים על היסטוריה בת ה-2000 שנה – כנסיות, טירות, חצרות אצילים ונטייל אל הפארק השוכן ב"פינה הגרמנית", הלשון היבשתית בין שני הנהרות. נמשיך לתצפית ממרפסת הפנורמה אשר מול צוק לורלי, הידוע בשל האגדה על לורלי שבורת הלב, בקטע הצר והמתפתל ביותר של הריין. בהמשך מצפה לנו שייט בנהר הריין, הארוך ביותר באירופה המערבית (1,320 ק"מ), כשאנו חולפים על פני נופים קסומים של טירות שיזכירו לנו אגדות עם רבות. נסיים את היום בפרנקפורט, המכונה "מנהטן של גרמניה", הודות למאות גורדי השחקים ולהיותה העיר שמרכזת את הפעילות הפיננסית של גרמניה. נערוך סיור היכרות במרכזה המשוחזר של העיר העתיקה של פרנקפורט. נראה את בית העירייה, כנסיית ניקולאי ואולם הבחירה של קיסרי האימפריה הרומית הקדושה. לינה באזור וארוחת ערב.

  • 3

    וורמס, מנהיים, היידלברג, קרלסרוהה

    לאחר ארוחת הבוקר ניסע לוורמס (ורמייזא), שלה היסטוריה יהודית עשירה ואשר הייתה משך שנים רבות אחת הערים החשובות ביותר בקרב יהדות אשכנז. יחד עם שפייר ומיינץ, הייתה העיר חלק מקהילות שו"ם. זו העיר בה חי ופעל בימי הביניים רבי שלמה יצחקי (רש"י). נבקר בבית המדרש בו למד ונראה את הגומחה שנפערה בקיר הבית, על מנת להציל את אמו מפרסות הסוסים. מכאן נעשה דרכנו למנהיים, השנייה בגודלה במדינת באדן-וירטנברג. נטייל ברחוב הקניות המפורסם ונמשיך להיידלברג, פנינת ימי הביניים השוכנת על גדות נהר הנאקאר. נסייר בעיר העתיקה, נראה את הגשר העתיק והמפורסם מהמאה ה-18 ונבקר בטירת היידלברג, ממנה נשקף נוף פנוראמי מרהיב ובה מצויים מוזיאון הרוקחות המרשים וחבית היין הגדולה בעולם, המופיעה בספר השיאים של גינס. לעת ערב נגיע למלון בקרלסרוהה וארוחת ערב.
  • 4

    שטרסבורג, מומלזיי, באדן-באדן

    פנינו מועדות לחבל אלזאס הצרפתי. נתחיל את היום בביקור בשטרסבורג, אחת משלוש הבירות של האיחוד האירופי. נערוך סיור בעיר בו נראה את בית הכנסת "שלום", שנבנה ב-1950 על שרידי בית הכנסת העתיק שהוחרב ע"י הנאצים. נתרשם מקתדראלת נוטרדאם היפהפייה, מבנה גותי מרהיב וענק מאבן אדומה שנחצבה בהרי הווג' הסמוכים ומעוטרת בדמויות מהתנ"ך ומהברית החדשה. נבקר ברובע "צרפת הקטנה" – הרובע המקסים בו תעלות מים, בתים ציוריים, בתי קפה וחנויות מזכרות. נמשיך בנופי הטבע הנפלאים של היער השחור לביקור במומלזיי, פנינת גן עדן בה אגם מתקופת הקרחונים. מכאן תיקחנו דרכנו לבאדן באדן היוקרתית, השוכנת בפאתי היער השחור, עיר מרחצאות מרפא עוד מתקופת האימפריה הרומית ועד היום. נראה את ארמון הקורהאוס המרשים, נטייל במדרחוב ליאופולד המפואר ונראה גם את בית הקזינו הראשון באירופה. נחזור למלון בקרלסרוהה וארוחת ערב.
  • 5

    היער השחור - פרייבורג, טיטיזיי, טריברג, טובינגן

    נצא ליום טיול ליער השחור. תחילה ניסע לפרייבורג, בירת היער השחור – עיר אוניברסיטאית יפה ותוססת עם שפע של בתי קפה, מסעדות ומקומות בילוי. נראה את בית הכנסת עם האנדרטה המעניינת שבחזיתו, את הקתדראלה הגותית המרשימה בגודלה ואת כיכרות ראטהאוז ומינסטר. נמשיך לטיטיזי, עיירת הנופש שקיבלה את שמה מהאגדה המספרת כי טיטוס טבל באגם, כאשר שימש בתפקיד המושל הצבאי של האימפריה הרומית. נטייל לאורך האגם ובין חנויות המזכרות ושעוני הקוקייה. בהמשך נצא לטריברג, עיירה אופיינית ליער השחור – מפלי מים, עבודות עץ, מזכרות וכמובן שעוני קוקייה מהגדולים והיפים בעולם. הלאה למפלי טריברג ונבקר במפלי המים הגבוהים בגרמניה. נסיים את היום בסיור בטובינגן, עיר אוניברסיטאית השוכנת על גדות נהר הנקר, יובל של נהר הריין. נסייר ונטייל בעיר העתיקה, ששמרה על אופייה וצביונה ולא נהרסה במלחמת העולם השנייה. נסיים את היום במלון באזור שטוטגארט וארוחת ערב.
  • 6

    הדרך הרומנטית

    פנינו מועדות לטיול בדרך הרומנטית המפורסמת, דרך נופית הנחשבת ליפה ביותר בגרמניה בין וירצבורג לפוסן, המתפתלת בין כפרים צבעוניים, עיירות קסומות וערים עתיקות. ניסע תחילה לביקור בדינקלסבול, עיירה קסומה קטנת מידות אשר היוותה אתר צילומים לסרט "העולם המופלא של האחים גרים". נשוטט בין סמטאותיה. נשמע את אגדת הצלת העיר מפני השבדים במאה ה17 ונוכל ליהנות באחד מבתי הקפה הציוריים. נמשיך אל רוטנבורג, עיר מימי הביניים המוקפת חומה ומגדלי שמירה וגולת הכותרת של הדרך הרומנטית, שהמטייל מרגיש בה כאילו הזמן עצר מלכת. נראה את הבתים הציוריים שנשתמרו ואת רחוב היהודים, בו התנהלו חיי הקהילה היהודית במאות ה-13 וה-14. לקראת ערב נחזור למלון וארוחת ערב.
  • 7

    מפלי הריין, שטיין-אם-ריין

    פנינו מועדות דרומה לביקור במפלי הריין, בעלי העוצמה הגדולה באירופה, 137 מ' רוחבם ו-21 מ' גובהם. נמשיך לביקור בשטיין-אם-ריין, עיירה שווייצרית מקסימה, המכונה "הבונבוניירה השווייצרית" – בתי העיירה המיוחדים מהם משתלשלים פרחים, חזיתות הבתים המצוירות ומנזר ממנו נשקף נוף הנהר והעיירה ונראה כאילו לקוח מתוך גלוית נוף. חזרה למלון וארוחת ערב.
  • 8

    מוזיאון מרצדס, מינכן -תל אביב

    לאחר ארוחת הבוקר נבקר במוזיאון מרצדס-בנץ. במוזיאון מוצג אוסף של מכוניות עתיקות וכן אוסף של מכוניות מרצדס שהיו ברשותם של מפורסמים כמו מכוניתה של הנסיכה דיאנה וה"פופ מובּיל" הממוגן, ששימש את האפיפיור הסיור נמשיך למינכן וסיור בבירת בוואריה. נסייר בכיכר מריאן, המהווה את לב העיר העתיקה והמרכז ההיסטורי שלה. נראה את "בית העירייה החדש" הבנוי בסגנון ניאו גותי מרהיב ומפורסם במשחק הפעמונים (קלוקן שפיל) הנערך במרפסתו. נמשיך לכיכר קארל (שטאכוס), מהמפורסמות בעיר עם מזרקה במרכזה, נעבור ברחוב מקסימיליאן האלגנטי ונבלה את זמננו במדרחוב הגדול והמפורסם של מינכן.
    בערב – ניסע לנמל התעופה של מינכן, לטיסתנו חזרה ארצה.
  • מסלול עדכני יתקבל בעת ההרשמה. 
  • בתקופת תערוכות, ירידים, אירועים מיוחדים וכנסים בערים השונות, תיתכן לינה מחוץ לעיר
    ו/או בעיר סמוכה, תוך שמירה על ביצוע מלא של תכנית הטיול הכלולה במחיר. 
  • בהתאם ללוח זמני הטיסות, ימי ושעות הפתיחה והסגירה של האתרים במהלך המסלול, ייתכנו שינויים (גם לאחר יציאת הקבוצה מהארץ) בסדר הביקורים וייתכנו גם ויתורים על חלק מאתרי הביקורים, כל זאת תוך מתן ביקורים חלופיים.
  • מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי

הערות ומידע כללי

מידע כללי

טיסות אל על ולופטהנזה/סוויס ת"א-פרנקפורט, מינכן-ת"א.
בתי מלון – אכסון בחדרים זוגיים בתי מלון דרגה ראשונה ו/או דרגת תיירות טובה.
כלכלה – חצי פנסיון.

סיורים, ביקורים ודמי כניסה לאתרים – בהתאם לתכנית הטיול המפורטת.
מדריך ישראלי מצוות המדריכים הבכיר והמנוסה במדריכי רימון.
טיפים לנותני השירותים השונים (למעט סבלות).
אוטובוס תיירים נוח וממוזג צמוד לקבוצה.

מה עושה את ההבדל

קלן – סיור עיר

דיסלדורף – העיר העתיקה, רובע פלינגרן, רחוב קוניגסאלה המפורסם

נהר הריין – קובלנץ, תצפית מצוק לורלי

שייט בנהר הריין

פרנקפורט – סיור עיר

וורמס (ורמייזא) – בית מדרשו של רש"י

היידלברג – הטירה ומרתף חבית היין

שטרסבורג – "צרפת הקטנה"

מומלזיי – האגם המקסים ביער השחור הצפוני

באדן באדן – עיר מרחצאות המרפא

פרייבורג – בירת היער השחור

אגם טיטיזי

טריברג – מרכז שעוני הקוקייה

מפלי טריברג

טובינגן – העיר העתיקה

הדרך הרומנטית – דינקלסבול, רוטנבורג

שטוטגארט – מוזיאון מרצדס

מינכן – סיור בבירת בוואריה

10 תשלומים שקליים ללא ריבית והצמדה

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם