קרוז מאורגן כשר למהדרין לים הבלטי לשומרי מסורת
10
ZCBK |
גרמניה, אסטוניה ,רוסיה ,שוודיה ,פינלנד

קרוז מאורגן כשר למהדרין לים הבלטי -לשומרי מסורת

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב – ברלין

    לאחר הנחיתה ניסע לעיירה פוטסדאם. נבקר בגני ארמון סאנסוסי, נראה את ארמונו של המלך פרידריך הגדול ואת ארמון ססילינהוף, בו התכנסו מנהיגי המדינות המנצחות במלחמת העולם השנייה לדון בחלוקתה של גרמניה ובעתידה של אירופה. נבקר גם ברציף 17 בתחנת הרכבת גרונוואלד, ממנו התבצע השילוח להשמדה בתוך רכבות המשא. נחצה את גשר גליניקה, עליו הוחלפו השבויים בין מזרח ומערב בתקופת המלחמה הקרה. הכנות לשבת, הדלקת נרות, תפילה וסעודת שבת.

  • 2

    ברלין

    לאחר תפילה וסעודת שבת, נערוך סיור רגלי באתריה של ברלין. בצאת השבת, ערבית והבדלה באוניה.

  • 3

    ברלין –קייל

    לאחר ארוחת הבוקר, נצא לעבר עיר הנמל קיל הממוקמת צפונית להמבורג שם ממתינה לנו האוניה. נעבור את תהליך הקבלה, נאכל צהריים, נתמקם בחדרים למנוחה קלה ולאחריה נפגש לתדרוך קצר לגבי מתקני האניה, הפעילויות השונות וסיור החוף שלמחרת. ההפלגה צפויה לצאת בשעה 18:00 בערב, ארוחה חגיגית ומופע בידור.

  • 4

    יום ים

    יום שכולו חגיגת שייט. קחו את הזמן ליהנות מכל מה שיש לאוניה להציע: פעילויות ספא וספורט, מופעי בידור, מגוון מסעדות, שופינג וקזינו. במשך היום יתקיים מפגש לקבוצה והרצאה של המדריך.

  • 5

    טאלין

    עיר מורשת עולמית של אונסקו בזכות מבני ימי הביניים שבתחומה שהשתמרו להפליא בחלוף הדורות, על אף הכיבושים הרבים שפקדו את העיר. רחובות מתפתלים ומרוצפי אבן, החומה ומגדלי השמירה שלאורכה, ומבני ציבור וכנסיות מימי הביניים שנשמרו בשלמותם, הופכים את הסיור בה למרתק. נסייר בעיר העתיקה ונצפה בבית העירייה- מבנה גותי מעניין עם מגדל 8 הצלעות. מבט לכנסיית סנט אולב שהייתה הגבוהה בכנסיות אירופה בימי הביניים ומשם אל מגדל "קיק אין דה קוק"- מגדל הגנה הבנוי על מורדותיה של גבעת טומפיאה המשמש כיום כמוזיאון וגם תצפית מרהיבה על העיר. שער החוף הגדול ובניין פט מרגרט הסמוך המכיל כיום את בניין המוזיאון הימי של אסטוניה. לא נפסח על בית הפרלמנט האסטוני- מצודת טומפיאה השוכנת על חוף תלול בגובה 50 מטר מעל פני הים. נעבור ליד כנסיית אלכסנדר נייבסקי, אשר נבנתה בשנת 1900 על גבעת טומפיאה, כנסיית "הולי גוסט" שבחזיתה שעון קיר מצויר, ארמון קאדריורג שכיום מוצג בו אוסף האמנות הזרה של אסטוניה. בסיום הסיור נעצור לביקור קצר בבית הכנסת של טאלין שנבנה בשנת 2007 וצמוד אליו גם מוזיאון המתעד את היסטוריית יהודי העיר.

  • 6

    סנט פטרבורג

    יש המכנים את סנט פטרסבורג "היהלום שבכתר הרוסי" ויש המכנים אותה "ונציה של הצפון", מה שברור הוא שמדובר באחת מהערים היפות באירופה, בירתה התרבותית והרשמית של רוסיה במשך 200 שנה. השדרות הרחבות, תעלות המים והגשרים בעיר הם "תערוכה מתמדת" לסגנון הארכיטקטורה בתקופה הצארית. נתחיל את הסיור בנסיעה לאורך שדרות אלכסנדר נייבסקי – ה"שאנז אליזה" של סנט פטרסבורג. אפשר למצוא כאן את חנויות הדגל של מיטב מותגי הצריכה, בתי הקפה האופנתיים והמסעדות המשובחות. כמעט כל בית בשדרה (ולרוב אלה ארמונות) יש עמו סיפור. כל בית מפואר יותר ממשנהו, וגם צבעיהם שונים. משם לכיכר סנט אייזיק ופסל פרש הנחושת כשבפארק מאחוריו התרחש מרד הדקבריסטים. כניסה למוזיאון ההרמיטז' האוצר בתוכו את מיטב היצירה העולמית ובהמשך כנסיית ישוע על הדם, האי וסילייבסקי ובית הכנסת הגדול. זמן חופשי לביקור רגלי בשד' נייבסקי וחזרה לאניה.

  • 7

    הלסינקי

    עם בוקר נצא לסיור במסלול שיכלול את כיכר הסנט, בניין הפרלמנט, האצטדיון האולימפי, מונומנט סיבליוס והכנסיה המרשימה החצובה בסלע. המשך סיור רגלי בכיכר השוק, כנסיית אוספנסקי, הרובע הרוסי, שד' מנרהיים, שוברות הקרח ועוד, ככל שיותיר הזמן. את הטיול נתחיל בביקור בקתדרלה הפרובוסלבית "אוספנסי" – שריד אוטנטי להיותה של פינלנד דוכסות רוסית בתקופת הצארים לבית רומנוב. נמשיך לכיכר הסנט בה נמצאת הקתדרלה הפרוטסטנטית ופסלו של הצאר אלכסנדר השני, בית הממשלה ובניין האוניברסיטה. נמשיך לאחת האטרקציות הייחודיות של הלסינקי, כנסיית הסלע. הכנסייה, שנבנתה בשנות השישים של המאה הקודמת, היא היחידה בעולם שנבנתה בתוך סלע גרניט ענק.בהמשך נבקר בגני סיבליוס, המלחין הפיני המוכר בעולם מחבר האפוס המוזיקלי "פינלניה" ומהווה מעין סמל לעצמאותה התרבותית של האומה הפינית. נמשיך את הטיול בכיכר השוק ומשם נשוב לאוניה להמשך ההפלגה.

  • 8

    שטוקהולם

    לאחר ארוחת בוקר נצא לסיור בשטוקהולם. הסיור יתחיל בכיכר בית העיריה הישן (בו נערכת הסעודה השנתית לחתני פרס נובל), המזכיר בצורתו את מבני הרנסנס האיטלקי ונחשב לאחת מהיצירות הארכיטקטוניות המרהיבות באירופה של המאה הקודמת. משם נמשיך ונראה את אולם הקונצרטים אשר בחזיתו עמודים קורינתיים בסגנון הניאו-קלאסי. שם נערך מדי שנה טקס הענקת פרסי נובל למדעים וספרות.  הכנות לשבת, הדלקת נרות, תפילה וסעודת שבת.
  • 9

    יום ים

    לאחר תפילה וסעודת שבת , בילוי באוניה. בצאת השבת, ערבית והבדלה באוניה.
  • 10

    קייל- ברלין

    הבוקר נעגון בקיל, השייט שלנו מגיע לסיומו. נצא אל עבר העיר ברלין שם נערוך סיור.
    בסיום הסיור נצא אל עבר שדה התעופה.

מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי

הערות ומידע כללי

המחיר כולל

טיסות ישירות לברלין
2 לילות במלון בברלין
קרוז+מיסים
כלכלה על האניה – פנסיון מלא כשר. בסיורי החוף ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר למעט אם מופיעה בתוכנית.
חלות ויין לקידוש
כל ההעברות הנדרשות ע"פ תוכנית הטיול
סיורי חוף מאורגנים בכל נמלי העגינה (באוטובוס, תחבורה ציבורית בעת הצורך וסיורים רגליים).
דמי כניסה לאתרים כמפורט בתוכנית הטיול. אין ביקורים אופציונלים הכרוכים בתשלום נוסף.
מדריך ישראלי בכיר מצוות "רימון".
טיפים לנותני השירותים השונים בסיורי החוף.
מיסי נמל בארץ ובחו"ל.
מפגש קבוצה עם כיבוד קל לפני היציאה

מידע כללי

• כשרות מהדרין בפיקוח אישי של הרב יחזקאל שיינפלד.
• מטבח נפרד שהוכשר במיוחד ובו משגיח כשרות לאורך כל ההפלגה!
• תפריט גורמה משפים פרטיים וחדר אוכל נפרד עם כלי פורצלן.
• מקום תפילה לקבוצה, כולל ספר תורה.
• מדריך שומר מצוות, צמוד לקבוצה באוניה ובסיורי החוף היומיים.
• אין הפתעות הכל, אבל הכל, כלול כבר במחיר: טיסות ישירות , מלון, סיורי חוף, והעברות

מה עושה את ההבדל

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם