האיים הבריטיים ואירלנד
15
14
MF |
אנגליה, סקוטלנד, וויילס, אירלנד
טיול ייחודי לרימון

טיול מאורגן לבריטניה ואירלנד

האיים הבריטיים ואירלנד

בריטניה הגדולה: במשך 12 ימים נבקר בבריטניה ואירלנד. הטיול, המחולק בחלוקה גיאוגרפית היסטורית, ובו המטיילים לומדים על הדומה והשונה בין אנגליה, וולס, סקוטלנד ואירלנד. הטיול מתחיל במגמה צפונית. אחרי שנבקר בעיירה האנגלית סטרטפורד, עירו של שייקספיר, נתקדם לעיר יורק רווית ההיסטוריה וממנה נעבור לנופים הפראיים של סקוטלנד על האגדות שנרקמו בהם, כמו למשל לוך נס המפורסם ו'מפלצת האגם' שבו. נמשיך דרך הערים העיקריות אדינבורו, גלזגו ואינוורנס ולא נוותר על ביקור במבשלת ויסקי. בהמשך ניקח מעבורת לאירלנד האי הירוק והקסום, בו נשלב בין מרחבים כפריים ירוקים עוצרי נשימה לעיר מרתקת כמו גלזגו. בצאתנו מאירלנד נחלוף דרך וולס היפה ואת הטיול נסיים באנגליה בין ערים מרהיבות כמו באת' ואוקספורד, וכמובן, גם בעיר הגדולה מכולן – לונדון.

 סטרטפורד, יורק, אדינבורו, ה"היילנדס"- הרמה הסקוטית, חבל האגמים בסקוטלנד: לוך נס, לוך למונד, עמק גלן קו. גלזגו, גרטנה גרין, אזור האגמים (בריטניה), ליברפול, צ'סטר, דבלין, גאלווי, צוקי מוהר, טבעת קרי, קוב, באת', אוקספורד, לונדון, גריניץ'.

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב - לונדון, סטרטפורד

    נמריא מנתב"ג בטיסת בוקר ללונדון. עם הנחיתה ניסע לסטרטפורד שעל נהר האייבון, עירו של וויליאם שייקספיר. נבקר בביתו של שייקספיר, אחד מגדולי המחזאים שכתב בין היתר את רומיאו ויוליה, המלט, המלך ליר ועוד. נבקר גם בביתה של אשתו אן הת'וואי ונטייל במדרחוב המפורסם שבעיירה. לקראת ערב נגיע למלון באזור יורק, בירת חבל יורקשייר.

     

  • 2

    יורק, דרהאם, אדינבורו

    לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור ביורק, אחת הערים העתיקות באנגליה שנוסדה ע"י הויקינגים. נתרשם מהקתדרלה היפה, נראה את חומותיה של העיר הניצבות על יסודות הביצורים הרומיים, את מצודת יורק והאנדרטה לזכר תושביה היהודים בתקופתו ריצ'רד לב הארי בשנת 1190, שמרביתם העדיפו התאבדות במצודה על פני התנצרות. נשים פעמינו לעיר דרהאם בה קתדרלה רומנסקית- אחת המרשימות והעתיקות באירופה. לינה באזור אדינבורו.

  • 3

    אדינבורו

    עם בוקר נצא לסיור באדינבורו ונתרשם מסגנון הבנייה המודרני של העיר החדשה לעומת סגנון ימי הביניים המאפיין את האזור העתיק. נבקר בטירה המרשימה, נצעד ב"רויאל מייל"-  רחוב עתיק תלול ומרוצף באבן, המחבר את הטירה אל ארמון הולירוד, בו התגוררה מרי, מלכת סקוטלנד. נמשיך לרחוב פרינסס, החוצץ בין העיר העתיקה לחדשה. נטייל בגני פרינסס סטריט ונתרשם מהמבנים בסגנון נאו קלאסי, ביניהם גם הגלריה לאמנות, המציגה שלל יצירות מופת. חזרה למלון.

     

  • 4

    פאלקירק, פיטלוכרי, ה"היילנדס" (הרמה הסקוטית)

    לאחר ארוחת הבוקר ניסע לביקור בשני אתרים מפתיעים בעיירה פאלקירק המציגים את החיבור של סקוטלנד למורשת הטכנולוגית והתעשייתית וכן לשורשים הקלטיים. נשים פעמינו צפונה לעבר ה"היילנדס". נחלוף על פני קינרוס, בה חתמה מרי סטיוארט על ויתור המלוכה ונגיע לפיטלוכרי, שם נבקר במזקקת וויסקי ונתרשם מתהליכי ייצור הוויסקי. נמשיך לתצפית הקווינס, נקודת תצפית מרהיבה. לינה באזור ה"היילנדס".

  • 5

    ה"היילנדס" (הרמה הסקוטית) - אינברנס, חבל האגמים, גלזגו

    נפתח את היום בהיכרות עם העיר אינברנס, בירת הצפון. ניסע לאורכו של הארוך והמסתורי באגמי סקוטלנד, לוך נס. נמשיך דרך העיירה הציורית פורט אוגוסטוס למונומנט חיילי הקומנדו הבריטים שהתאמנו לפלישה לאירופה בתקופת מלה"ע ה-2. ניסע לפורט וויליאם, השוכנת למרגלות בן נוויס, ההר הגבוה ביותר בסקוטלנד. נעבור בעמק גלן קו הידוע גם כעמק הדמעות, זכר לטבח הגדול ביותר בהיסטוריה הסקוטית שהתרחש ב-1692, בו נטבחו בני שבט המקדונלד. בדרכנו ניסע לאורכו של לוך לומונד, גדול אגמי סקוטלנד ונעצור לביקור בכפר לוס. בסיום היום נגיע ללינה באזור גלזגו.

  • 6

    גרטנה גרין, אזור האגמים, ליברפול

    לאחר ארוחת הבוקר נשים פעמינו אל גרטנה גרין, עיירת הגבול עם אנגליה בה נהגו לחתן קטינים מסורבי חיתון ונצפה ב"טקס החתונה", בו הנפח הינו המחתן הראשי. נמשיך לאזור האגמים היפהפה, שנתן השראה לגדולי המשוררים בבריטניה ונצא לשייט מהנה באגם ווינדרמיר. נסיים את היום בליברפול, עירם של להקת "החיפושיות", לינה באזור.

     

  • 7

    צ'סטר, דבלין

    עם בוקר ניסע לצ'סטר, מהיפות בערי בריטניה, בה נראה את שרידי החומה הרומית ונתרשם מהארכיטקטורה המיוחדת לבית טיודור. נמשיך להוליהד, ממנה נצא בהפלגה בים האירי בדרכנו לדבלין, בירת אירלנד. לינה באזור.

  • 8

    דבלין

    נצא לסיור בעיר, בה התרבות האירית המיוחדת מורגשת בכל פינה בעיר – טירות, ארכיטקטורה, פאבים אירים, מאכלים אירים ובירה איכותית. נראה את הכיכרות האלגנטיות מתקופת המלך ג'ורג', את  ה"דויל" –  בית הפרלמנט האירי ופארק פניקס. נערוך תצפית על קתדרלת סנט פטריק בה קבור גם ג'ונתן סוויפט, סופר "מסעות גוליבר". נראה את טריניטי קולג', האוניברסיטה החשובה בדבלין. נבקר במבשלת גינס הרשמית ונטעם מהבירה הטרייה. נסייר ברחוב אוקונול, בו נמצא בית הדואר שהיה מוקד המרד נגד הבריטים בפסחא 1916. חזרה למלון.

  • 9

    גלוואי, צוקי מוהר, לימריק

    לאחר ארוחת הבוקר ניסע לגאלווי, כפר דייגים שצמח והתפתח לעיר אוניברסיטאית ומרכז תוסס. נטייל בסמטאות העיר העתיקה, בכיכר איירה הצבעונית ונראה את מצודת לינץ', ואת כנסיית סנט ניקולאס בה- כך גורסת המסורת- נשא כריסטופר קולומבוס תפילה טרם הפלגתו לאמריקה. נשים פעמינו אל צוקי מוהר, צוקים ייחודיים בשיפוע חד אל הים  אזור זה נחשב לאחד המקומות היפים ביותר באירלנד. נצא לטיול רגלי באזור ונסיים את היום במלון באזור לימריק- עיר השוכנת על גדות נהר שאנון שהיוותה צומת דרכים מרכזי זה מאות בשנים, בייחוד בתקופת מלחמת האזרחים במאה ה-17.

  • 10

    טבעת קרי

    לפנינו יום טיול בטבעת קרי. המסלול הסובב את חצי האי איוורה, עובר לאורך קו החוף בכבישים פתלתלים, כפרים ציוריים, בנופים מרהיבים, במפרצים החבויים ובשדות ירוקים. נבקר בכפרים קטנים, ביניהם גם בווטרוויל, עיירה שהתחבבה במיוחד על צ'רלי צ'פלין, שנהג לבלות בה את חופשותיו. כמו כן, נבקר בחווה אירית ונצפה במופע של כלבי הבורדר-קולי המאולפים לאיסוף והנחיית הכבשים באזור ההררי. לקראת ערב נגיע למלון באזור קילארני.

  • 11

    בית מקרוס, קוב, ווטרפורד

    נפתח את היום בביקור בבית מקרוס, בית לורדים לשעבר ונבקר גם בגניו המרהיבים המשתרעים לחוף האגם. נצא דרומה עד הגעתנו לעיירה הציורית קינסייל הממוקמת בפתחו של נהר בנדון. בעיירה קוב נבקר במרכז המורשת האירית ונלמד אודות הרעב הגדול באירלנד שבעקבותיו החלה ההגירה לארה"ב. כמו כן, נשמע את סיפור הטראגי של אניית הטיטאניק שיצאה מנמל קוב הסמוך. לינה באזור ווטרפורד.

  • 12

    שייט בים האירי לאנגליה, בריסטול

    ניסע לנמל ונחצה בשייט את הים האירי. נמשיך בנופיה הדרומיים של וויילס עד הגיענו ללינה באזור בריסטול
  • 13

    באת', אוקספורד, לונדון

    פנינו מועדות ללונדון. בדרכנו נבקר בבאת', עיר אלגנטית בת אלפי שנים על שלל מבניה המפוארים, האדריכלות הייחודית וסמטאותיה הציוריות. נמשיך לאוקספורד – עיר הקולג'ים והאוניברסיטאות, הידועה במוניטין העולמי שלה, במסורת העתיקה ובהיסטוריה העשירה. נערוך סיור היכרות ובמידת האפשר נבקר באחד הקולג'ים. לקראת ערב נגיע ללונדון.

  • 14

    לונדון

    סיור בוקר מודרך בלונדון בו נבקר ב"סיטי" – המרכז הפיננסי של לונדון, נצפה בגשר לונדון המרשים ובמצודה המפורסמת. ניסע לאורך נהר התמזה עד לבתי הפרלמנט ומגדל השעון, ה"ביג בן". נמשיך לכיכר טרפלגר, המנציחה את ניצחונה של בריטניה על צרפת בקרב טרפלגר בשנת 1805. במרכז הכיכר ניצב עמוד נלסון, שעליו פסלו של הלורד אדמירל נלסון, מפקד הצי הבריטי בקרב טרפלגר. נראה את רחוב דאונינג 10 – מקום מושבו של ראש הממשלה, נמשיך דרך כיכר פיקדילי ונראה את ארמון בקינגהם – מקום מגוריה של משפחת המלוכה הבריטית. נסיים את הסיור באזור הייד פארק ומרבל ארץ'.

    אחה"צ – נהנה מחגיגת קניות ברחובות באוקספורד וריג'נט סטריט.

  • 15

    גריניץ', לונדון - תל אביב

    בוקר אחרון בלונדון לסיום הקניות והמזכרות. בהמשך ניסע לקובנט גארדן עם האווירה המיוחדת שבו כולל מופעי הרחוב. נבקר ברובע גריניץ', בו עובר קו האורך 0 ובו נקבעה נקודת ההתחלה של כל אזורי הזמן בעולם. נצפה בנוף המרהיב ובנהר התמזה, החוצה את לונדון, אשר על גדותיו נוסדה העיר. נתרשם מקאטי-סארק, סירת המפרשים האחרונה שנבנתה במאה ה-19. בערב העברה לנמל התעופה וטיסת לילה בחזרה ארצה.

– מסלול עדכני יתקבל בעת הרישום ו/או לפני יציאת הטיול.

– הטיול יתקיים בהתאם להנחיות רשויות הבריאות בישראל ובמדינת היעד.

– באחריות הנוסע לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות, בריאות ומטען הכוללת כיסוי במקרה של ביטול או קורונה.

– ייתכנו שינויים בסדר הביקורים והלינות.

– בתקופת תערוכות, ירידים, אירועים מיוחדים וכנסים בערים השונות, תיתכן לינה מחוץ לעיר ו/או בעיר סמוכה, תוך שמירה על ביצוע מלא של תכנית הטיול הכלולה במחיר.

– בהתאם ללוח זמני הטיסות, ימי ושעות הפתיחה והסגירה של האתרים במהלך המסלול, ייתכנו שינויים (גם לאחר יציאת הקבוצה מהארץ) בסדר הביקורים וייתכנו גם ויתורים על חלק

מאתרי הביקורים, כל זאת תוך מתן ביקורים חלופיים.

– מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי המפורסמים באתר הבית של רימון.

הערות ומידע כללי

מידע כללי

טיסות אל על/וירג'ין אטלנטיק ישירות ת"א-לונדון-ת"א

בתי מלון – אכסון בחדרים זוגיים בבתי מלון דרגה ראשונה ו/או דרגת תיירות טובה

כלכלה – ארוחות בוקר בסגנון מקומי

סיורים, ביקורים ודמי כניסה לאתרים בהתאם לתוכנית הטיול המפורטת

מדריך ישראלי מצוות המדריכים של רימון

מדריכים מקומיים דוברי אנגלית בהתאם לנדרש

טיפים לנותני השירותים השונים

דמי סבלות בבתי המלון כלולים (מזוודה אחת לאדם)

אוטובוס תיירים נוח וממוזג צמוד לקבוצה

מה עושה את ההבדל

סטרטפורד – ביתו של וויליאם שייקספיר, ביתה של אן הת'וואי

יורק – העיר העתיקה

אדינבורו – המבצר המפורסם

פיטלוכרי – מזקקת וויסקי, תצפית הקווינס

גרטנה גרין – "טקס החתונה"

אזור האגמים – שיט באגם ווינדרמיר

צ'סטר – שרידי החומה הרומית

דבלין – סיור עיר, מבשלת גינס וטעימת השיכר

גאלווי – עיר הנמל התוססת

צוקי מוהר

טבעת קרי – יום טיול בטבעת קרי, חווה לאילוף כלבי הבורדר-קולי, בית מקרוס

קוב – מרכז המורשת האירית וסיפור הטיטאניק

באת' – עיר שהוכרזה כאתר מורשת עולמית

אוקספורד – עיר הקולג'ים והאוניברסיטאות

לונדון – סיור עיר פנורמי

רשימת בתי מלון

בתי המלון* הבאים או דומים להם יעמדו לרשות המטיילים

עיר מספר ימים בית המלון
יורק 1 THE SAMUEL HOTEL (4*)
https://www.thesamuelhotel.com/?utm_source=GMBlisting&utm_medium=organicLUISFITZGERALDHOTEL (4*)
https://www.louisfitzgeraldhotel.com/
אדינבורו 2

HOLIDAY INN EDINBURGH HOTEL (4*)
https://www.ihg.com/holidayinn/hotels/us/en/edinburgh/edbcr/hoteldetail

אזור אבימור 1 HIGHLANDER HOTEL NEWTOMMORE (3*)
https://bespokehotels.com/highlanderhotel/
ROYAL GEORGE HOTEL PERTH (3*)
https://theroyalgeorgehotel.co.uk/
גלזגו 1

NOVOTEL GLASGOW CENTRE (4*)
https://all.accor.com/hotel/3136/index.en.shtml?

CROWNE PLAZA GLASGOW (4*)
https://www.ihg.com/crowneplaza/hotels/us/en/glasgow/glwcr/hoteldetail

ליברפול 1 NOVOTEL LIVERPOOL PADDINGTON VILLAGE (4*)
https://all.accor.com/hotel/B737/index.en.shtml?
HARD DAYS NIGHTS LIVERPOOL (4*)
https://www.harddaysnighthotel.com/?cid=gplaces-hard-days-night-liverpool
דבלין 2 LOUIS FITZERALD HOTEL DUBLIN (4*)
https://www.louisfitzgeraldhotel.com/
לימריק 1 GEORGE HOTEL LIMERICK (4*)
https://www.thesavoycollection.com/the-george/
קילרני 1 SCOTTS HOTEL KILLARNEY (4*)
https://www.scottshotelkillarney.com/
ווטרפורד 1 VIKING HOTEL WATERFORD (3*)
https://www.vikinghotelwaterford.ie/

*רשימה זו אינה מהווה התחייבות למלון מסוים.

 *רשימת בתי מלון מעודכנת תימסר לנוסעים לפני היציאה לטיול.

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם