• תל אביב – ניו יורק נמריא מנתב"ג ונטוס (דרך פרנקפורט) לניו יורק. העברה למלון. בערב – היכרות רגלית ראשונה בלוויית מלווה הקבוצה
  • ניו יורק לאחר ארוחת הבוקר נתחיל בסיור במהלכו נראה את המדיסון סקוור גארדן – ביתה של קבוצת הכדורסל המקומית המפורסמת, ה"הניקס". נמשיך ונראה את גורד השחקים מהמפורסמים בעולם – האמפייר סטייט בילדינג, נגיע לטיימס סקוור ובהמשך נראה את מרכז רוקפלר – מרכז העסקים בלב מנהטן. ניסע לאורך השדרה החמישית המפורסמת, נראה את הסנטראל פארק ולאחר שנראה גם את בניין האו"ם, זמן פנוי לרשותנו באזור טיימס סקוור וברודווי.
  • ניו יורק יום נוסף בניו יורק המופלאה. נתחיל את היום בתצפית מ"מגדל החירות". זהו הבניין הגבוה ביותר בחצי הכדור המערבי, שהפך מאז הקמתו לאחד מסמליה החדשים של העיר. נמשיך לגריניץ' ווילג', לסוהו, ל"איטליה הקטנה" ולצ'יינה טאון – הרובע הסיני. הלאה לאזור וול סטריט, נראה את הבורסה המפורסמת של ניו יורק, את גראונד זירו ונצפה אל פסל החירות וגשריה המפורסמים של ניו יורק – גשר ברוקלין וגשר מנהטן. אחה"צ - נוכל להמשיך לטייל רגלית בטיימס סקוור, שדרות ברודווי ועוד.
  • פנסילבניה (עולם השוקולד של הרשי, אמיש), וושינגטון ניפרד מניו יורק וניסע תחילה לחוויה מתוקה בעולם השוקולד של הרשי, בו נלמד על תהליך ייצור השוקולד האמריקאי המפורסם. נמשיך לחבל האמיש, בו משמרים איכרים ממוצא שווייצרי וגרמני את אורח חייהם מזה מאות שנים. בני הכת חיים ללא מים זורמים, חשמל ומכשירים חשמליים. לאחר שנערוך רכיבה בכרכרות אותנטיות, נעשה דרכנו לוושינגטון - בירת ארה"ב.
  • וושינגטון נצא לסיור בוושינגטון המרשימה. נראה את גבעת הקפיטול ובה בית הנבחרים, את הסנט, את בית המשפט העליון וכמובן את הבית הלבן. לא נוכל להחמיץ את האובליסק לזכרו של ג'ורג' וושינגטון – נשיאה הראשון של ארה"ב, את המוזיאונים והמבנים המונומנטליים של העיר ובהם מצבת הנשיא ג'פרסון כמו גם את אנדרטת וייטנאם. נמשיך לביקור באנדרטת פרנקלין דלאנו רוזוולט ובתום הסיור יוכלו המעוניינים להמשיך ולבקר במוזיאונים הרבים בהם משופעת העיר כגון מוזיאון הטבע, מוזיאון השואה ועוד. בערב - נצא לסיור בעיר המוארת, כולל רובע ג'ורג'טאון שעל גדות נהר הפוטומק.
  • אורלנדו נסעה לנמל התעופה וטיסה לאורלנדו, בירת מחוז אורנג' של מדינת פלורידה. אאורלנדובהם גיבורי על וגיבורי דיסני מהאגדות המתעוררים לחיים. לפנינו ימים של כיף והנאה. עם ההגעה, הסעה למלון.
  • אורלנדו (דיסניוורלד - ממלכת הקסם) יום של בילוי והנאה בדיסניוורלד - ממלכת הקסם של דיסני. נפגוש בדמויות הידועות של דיסני - מיקי מאוס, דונאלד דאק ומיני ונערוך מסע עולמי לארץ המחר וארץ ההרפתקאות, ארץ החלוצים וארץ הפנטזיות.
  • אורלנדו יום חופשי להשלמת הביקורים ו/או לקניות במרכזי הקניות המפורסמים, בהם ניתן למצוא את מיטב המותגים הידועים. המדריך יעמוד לרשותנו במידע והכוונה.
  • אורלנדו (אי ההרפתקאות ועולם הקסמים של הארי פוטר) בילוי משפחתי נפלא באי ההרפתקאות. נחווה את אי גיבורי העל - רכבת ההרים של הענק הירוק, מתקן ההרפתקאות המדהימות של ספיידרמן ומתקן נפילת הפחד של דוקטור דום. באי הלגונה מצפה לנו מתקן הנפילה בסירות ומתקן הרפסודות של פופאי ובלוטו. נמשיך לפארק היורה ונצא בשייט רפטינג בין הדינוזאורים היוצאים מכלל שליטה. גם עולם הקסמים של הארי פוטר מחכה לנו ובמרכזו טירת הוגוורטס. נהנה מהמתקנים ובהם "הארי פוטר והמסע האסור", נטוס ברכבות ההרים "אתגר הדרקון" ו"מסע ההיפוגריף" ועוד. מלאי חוויות ואדרנלין נחזור למלון.
  • אורלנדו (פארק מים) יום נפלא לפנינו, בו נצא ליום של כיף בפארק המים – Volcano Bay. הפארק משופע במגלשות, בריכות גלים ועוד שלל אטרקציות מדהימות לכל המשפחה.
  • אורלנדו - ניו יורק – תל אביב הסעה לנמל התעופה של אורלנדו, טיסה לניו יורק וטיסת המשך חזרה ארצה.

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם