• תל אביב – מדריד ניפגש בנמל התעופה ע"ש בן גוריון ונמריא למדריד, בירת ספרד ומחוז קשטיליה. עם הנחיתה נתחיל בסיורנו המודרך. נתרשם מהשדרות הרחבות - הקסטליינה, אלקאלה ופסאו דל פראדו. נראה את כיכר סיבלס היפה ואת הארמון המלכותי, המשמש כיום לטקסים ולקבלות פנים רשמיות. נבקר בפלאסה אספניה, בה נראה את פסלו של מיגל דה סרוונטס - הסופר שהביא לעולם את סיפורו של "דון קישוט", לוחם טחנות הרוח הספרדי המפורסם ועוזרו הנאמן סנצ'ו פנצ'ו. נראה את אצטדיון הכדורגל של ריאל מדריד, "סנטיאגו ברנבאו" ואת זירת מלחמת השוורים, לאס ונטאס. בתום הביקורים העברה למלון.
  • סגוביה, פארק האחים וורנר הבוקר ניסע לסגוביה, שהוכרזה כאתר מורשת של אונסקו והייתה אחד המרכזים היהודיים החשובים עד לגירוש יהודי ספרד. נערוך סיור במהלכו נראה את האקוודוקט (אמת המים) המרשים, אחת מאמות המים הרומיות השמורות. נטייל בסמטאות העיר, בפלאסה מיור ונתרשם מהקתדראלה מהמאה ה-16, שזכתה לכינוי "גבירת הקתדראלות של ספרד". בתום הסיור נמשיך לבילוי בפארק האחים וורנר, המחולק לחמישה אזורים - עולם גיבורי העל, כפר המצוירים, הטריטוריה הישנה, שדרות הוליווד ואולפני האחים וורנר. בפארק רכבות הרים ובהם ה"סופרמן", מסע במים סוערים אל תוך עולם הסרטים המצוירים, מופע פנטומימה עם אקשן ופעלולים, בומרנג ועוד. גם לילדים הקטנים יותר מגוון פעילויות - אבובים, שדרות הוליווד ועוד. חזרה למלון.
  • טולדו, ולנסיה נצא לטולדו - "ירושלים אשר בספרד", כך קראו לה ביהדות. בעיר זו, בירת ספרד בעבר, ידעה הקהילה היהודית בשלהי המאה ה-11 שגשוג כלכלי, רוחני ותרבותי. נטייל בסמטאות הצרות, נראה את הקתדראלה המפוארת, נבקר ברובע היהודי ובבית הכנסת (כפוף לאישור) "אל טרנזיטו" המשמש כיום כמוזיאון יהודי ונערוך תצפית פנוראמית על העיר ועל הגשרים הנטויים על נהר הטאחו. נמשיך לולנסיה, "עיר המדע והאמנויות". לביקור ב"לה-לונחה" - מבנה מעניין מאוד בעיצוב חלל הפנים שלו אשר שימש במאה ה-16 כשוק המשי של ולנסיה. נבקר בשוק המזון המקורה השוכן במבנה יפהפה ונתרשם משלל הדוכנים המציעים את התוצרת של ולנסיה. נראה את הקתדראלה הגותית המרהיבה ובכיכר הקתדראלה נראה את מזרקת נפטון עם תעלות ההשקיה. בסופו של היום נגיע למלון.
  • פארק טרה מיטיקה לפנינו יום בילוי מהנה בפארק "טרה מיטיקה" - הגרסה הספרדית ליורודיסני, הבנוי ממונומנטים בהשראת העולם העתיק - מקדש לוקסור, רומא העתיקה, איבריה ויוון העתיקה. בתוך כל אלה נצטלם עם גורי אריות, נשוט באגם ונשתעשע במתקנים שונים כמו רכבת שדים באולם חשוך, רכבות הרים, סירות על מסלולי מים, מופעים בקולוסאום ועוד. חזרה למלון.
  • פארק פורט אבנטורה עוד יום של בילוי והנאה לפנינו בדרכנו לברצלונה והפעם בפארק "פורט אבנטורה". נבקר ב"מדינות" האטרקציה סין, מקסיקו, פולינזיה האקזוטית והמערב הפרוע. נדהר ברכבות הרים, נגלוש במפלי מים, נערוך שייט "אודיסיאה בים" ונצפה במופעים קצרים. לקראת ערב נגיע למלון באזור ברצלונה, בירת קטלוניה.
  • ברצלונה נצא לסיור בוקר מודרך. נחלוף על פני השדרה האלגנטית של העיר - פסאו דה גרסיה ונראה מספר מבנים מפורסמים מתקופת המודרניסטה: קאזה מילה וקאזה באטיו. נמשיך לעבר שתיים מיצירות המופת של אנטוניו גאודי, אחד מגדולי האדריכלים במאה ה-19. נראה את כנסיית המשפחה הקדושה - לה סגרדה פמיליה, ונבקר בפארק גואל, פארק מלא חן מהמקוריים שנוצרו אי פעם. הלאה לפלאסה קטלוניה - ליבה של ברצלונה, לשדרות הרמבלאס התוססות ולביקור בשוק הססגוני "לה בוקריה". בערב- נצא לסיור לילי.
  • פארק מים, לה רוקה, ברצלונה היום נצא לביקור ביורט דה מאר, עיירת חוף ונופש בקוסטה בראווה ומשם נמשיך בילוי בפארק המים WATER WORLD . בפארק מגוון רחב של מגלשות מים, בריכת גלים, לגונה רדודה לילדים ואזורי ישיבה מוצלים. בדרכינו חזרה לברצלונה נעצור במתחם לה רוקה , אאוטלט קניות המתהדר במעל 100 חנויות אופנה מקומיות ובינלאומיות ... נגיע למלון.
  • מוזיאון האשליות, טיסת חזרה ארצה נתחיל את ביקורינו במוזיאון האשליות , מוזיאון ייחודי ואינטראקטיבי המאתגר את התפיסות והחושים של המבקרים. נמשיך בביקורינו בעיר בפלאסה אספניה, שנבנתה לרגל התערוכה העולמית שהתקיימה ב-1929. נראה את 2 המגדלים הוונציאנים ופארק חואן מירו, נמשיך לתצפית ממונטז'ואיק (הר היהודים) ונראה את האצטדיון האולימפי. נמשיך לפסאו דה גרסיה עד לאזור הנמל ופלאסה קולון ונראה את פסלו של כריסטופר קולומבוס. בערב - ניסע לנמל התעופה של ברצלונה לטיסה חזרה ארצה.

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם