תרבות ואמנות באיחוד האמירויות

ככור היתוך אמיתי, התרבות של איחוד האמירויות הערביות היא תערובת של תרבויות בדואיות, ערביות ופרסיות. עם הזמן, הדמוגרפיה של האזור עברה שינויים רבים, החל מהקולוניאליסטים האירופאים במאה ה -16 וגלי המהגרים האיראניים והפקיסטניים במאות ה-19 וה-20, ועד לתערובת הקוסמופוליטית של התרבויות שהיא היום.

האסלאם מחלחל למרקם החברתי של איחוד האמירויות המודרני, ורוב האמירויות די אדוקות. תערובת זו של קוסמופוליטיות ומסירות דתית מעניקה לאיחוד האמירויות תחושה ייחודית של מדינה מודרנית, ספוגה במסורות ובתרבות. זו מדינה שגאה מאוד במורשת שלה ואם תטייל בה בראש פתוח, תגלה מדינה עם עושר תרבותי מסורת ומודרניות.

אנשי האמירות

אנשי האמירות מסבירי פנים. סביר להניח שתיתקלו באנשים שמעולם לא פגשתם מברכים אותך כמו חבר ותיק. זו לא פשוט ידידותיות, אלא חלק חשוב בתרבות האמירויות והערביות. כאשר חווים אירוח כה חם, מיד אתה משיב באותה המטבע. זה יכול להיות משהו פשוט כמו לברך אמירתי ב- "סלאם עליכום" (שפירושו "שלום עליכם") או להגיב לברכה זו ב "ווא עליכום סלאם" ("גם שלום עליכם").

אחת הדרכים הטובות ביותר לחוות טיול לאמירויות היא לחוות את החום והאירוח האמירתי היא במלונות ובאתרי הנופש המדהימים של איחוד האמירויות, כגון אתר הנופש והספא מדבר באב אל שאמס, נווה מדבר המציע תחושה אמיתית של אירוח ערבי.

אמנות

סצנת אמנות, מוסיקה וריקודים משגשגת מחכה לכם באיחוד האמירויות הערביות. בזמן הביקור, הקדישו זמן לחוות הופעה של אל ווהאבייה. מופעים אלה משלבים שירה מסורתית עם מוסיקה וריקודים, והם ייחודיים לאיחוד האמירויות הערביות.

אתה יכול לצבוע את הידיים בעיצובים מורכבים של חינה, או ליהנות מ"לילות ערב" בזמן שאתה סועד בדיונות אחרי ספארי מדברי, מתענג על ברביקיו ערבי טעים והופעות של ריקודי בטן מהפנטים.

מלבד מוסיקה וריקודים, כלי חרס יפהפיים ורקמה מדהימה הם מסימני ההיכר של אמנות ותרבות האמירויות.

בשנים האחרונות גם הספרות והציור נעשים פופולריים יותר ויותר. למעשה, איחוד האמירויות הוא ביתם של כמה פסטיבלים ספרותיים בינלאומיים כמו פסטיבל הספרות של האמירויות.

תרבות האמירות היא תערובת מפתה של הבינלאומי והמקומי, המסורתי והמודרני. אז בין אם אתם מחפשים להתעמק במשהו חדש לחלוטין, או ליהנות מהתרבות העשירה של האזור, תוכלו למצוא הרבה לראות ולעשות.

פסטיבלים

כמדינה מוסלמית אדוקה, רוב החגים והפסטיבלים הרשמיים הם אסלאמים, עם זאת, חג שכדאי להשתתף בו הוא היום הלאומי, אותו מציינים ב -2 בדצמבר בכל שנה. היום הלאומי הוא יום השנה לאיחוד שבעת האמירויות הערביות. ככל שהיום יתקרב, סביר להניח שתראו כרזות ודגלים צבעוניים המעטרים בניינים, כשהם מגיעים לשיא של חגיגות המתרחשות בכל רחבי הארץ. מצעדים, ריקודים ומופעי זיקוקים מרתקים הם מראה שכיח ביום הלאומי.

לכן, אם אתם מצפים לשהות באיחוד האמירויות בדצמבר, תוכלו לחוות תרבות ואירוח אמירתי במיטבה.

גם פסטיבלים וחגים שאינם אמירתים נחגגים לעיתים קרובות בהתלהבות שווה, כיוון שאחוז גדול מהמדינה הם תושבים זרים.

באבו דאבי יש פסטיבל ג'אז מפורסם, ובדובאי קהילות אמריקאיות מתכנסות לחגוג את חג ההודיה.

טיפ לטיול – לפני ביקור באיחוד האמירויות הערביות, כדאי לברר את תאריכי חודש הרמדאן הקדוש. במהלך כל החודש הזה, לא חוקי לאכול בחוץ במהלך היום, או לשתות, מכיוון שהאוכלוסייה המוסלמית ברובה באיחוד האמירויות בצום.

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם