קרוז מאורגן – מדריך רגע לפני שיוצאים לשייט

קרוז מאורגן - מדריך רגע לפני שיוצאים לשייטרגע לפני שאתם יוצאים לשייט חלומי, מהנה ומיוחד, קרוז בו תוכלו לנפוש באמת ובתמים ללא דאגה וליהנות מהשייט ומהביקור בערים קסומות, הנה מספר נקודות שיש לתת עליהן את הדעת בטרם תצאו לבילוי המהנה והמפנק.

האם אתם מודעים לכמה זמן השייט? האם זה מתאים לכם ולהרכב המשפחתי שלכם (עם ילדים אובלי ילדים). יש קרוזים קצרים ויש ארוכים יותר וברור שאתם צריכים להכיר קודם כל את עצמכם, את האזור בו אתם מבקשים לשוט ואת המגוון הקיים ולבחור את מה שהכי מתאים לכם.

כדי לבחור את החדר המתאים לכם כדאי לדעת שהחדרים שונים הן בגודל והן באבזור שלהם ויש לדעת אותם בטרם בוחרים את החדר הרצוי. כמו גם להיות מודעים לתקציב שלכם ולהתאים את החדר לתקציב הקיים. יש גם חשיבות גדולה למיקומו של החדר, הקומה בה הוא נמצא והאם הוא במרכז הספינה או לא. תנו על כך את הדעת, בעיקר אם אתם סובלים מבחילות בלב ים.

עניין חשוב נוסף שעליכם לדעת בטרם תבחרו את קרוז החלומות הוא: מה כלול במחיר? מה יש בספינה שאינו כלול בה ומה עם סיורי החוף בערים אליהן תגיעו במהלך הקרוז. לכל חברת שייט יש סיור חוף מעניינים, האמפשרים לכם למצות את הביקור בעיר בה עגנתם ביעילות ובאיכות רבה ועם מדריכים מקצועיים ומצויינים!

האוניה בקרוז מציעה שפע של הנאות ופינוקים וכדאי לדעת מראש מה מחכה לכם שם כמו גם לדעת מה טיב האוכל והאם הוא מתאים לכם. בנוסף, מומלץ להצטייד בלבוש מתאים הן לנופש ושהיה בבריכה ובמתקני הספור והן לבוש ערב חגיגי ולבוש ליציאה לסיורי החוף השונים.
בכל קרוז שתבחרו מובטחת לכם חוויה ייחודית ושונה והנאה רבה!

03-5260011
cal

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם