קרוז בים הבלטי- מזג אויר והעונה המומלצת לקרוז באזור

קרוז בים הבלטי הוא חוויה שההנאה בה מובטחת. זהו ים רגוע ושקט והסיכוי לים סוער או לתחושות בטן לא נעיצות נמוך ביותר ולכן מומלץ מאד לצאת לקרוז ראשון בים הבלטי.

הזמן הטוב ביותר לצאת לקרוז בים הבלטי הוא מתחילתו של חודש מאי ועד סוף חודש אוגוסט – זוהי עונה קצרה לשייט חלומי בצפונה של אירופה ובסקנדינביה בו אפשר לחזות בקסמיהן של ערים מיוחדות, במגוון של אוכלוסיות ותרבויות, שפות ונות, מסורות אומנותיות והיסטוריה עתיקה ורבת שנים. קרוז הוא דרך אידאלית לראות את כל זה ולחלוף על פני מספר מדינות במחיר סביר לחלוטין.

העיר סנט פטרסבורג, אשר ברוסיה, היא הנקודה הבולטת ביותר בקרוז בים הבלטי וכל הקרוזים עוגנים בה. רבים מהקרוזים עוצרים בה ליומיים מלאים וללילה אחד, וחלקם לני לילות. זוהי עיר יפה מאד ומלאת אטרקציות תיירותיות ואף שוקקת חיים. כמובן שיש עצירה בערים הסקנדינביות, הלסינקי, אוסלו ובעיקר בקופנהאגן, ממנה מתחילים קרוזים רבים.

מלבד מדינות סקנדינביה ורוסיה, בקרוז בים הבלטי הספינה עוגנת גם בטאלין, בירתה של אסטוניה ובריגה בירתה של לטביה. שתי ערים שמתפתחות מאד בשנים האחרונות וזוכות לפופולאריות רבה בקרב תיירים. נמלים אחרים בהם עוגנת אוניית הקרוז כוללים את גדנסק אשר בפולין ואת וורנמונדה שבגרמניה, ממנה ניתן להגיע בקלות לברלין.

חלק מהקרוזים לים הבלטי כוללים עצירה גם באוסלו בירת נורבגיה, כנמל ממנו ניתן לצאת לקרוז בפיורדים של נורבגיה.
כפי שכתבנו לעיל, זמני השייט בים הבלטי מוגבלים והעונה קצרה מאד מרבית הקרוזים יוצאים בחודשים יולי ואוגוסט אבל חלקם יכולים להתחיל כבר במאי ולגלוש קצת לחודש ספטמבר. חודש יוני הוא החודש הטוב ביותר לביקור ברוסיה כיון שבסנט פטרסבורג נחגגים "הלילות הלבנים" בהם יש אור כמעט כל היממה והטמפרטורות נוחות ונעימות.

קרוז בים הבלטי כולל כמובן ביקור בכל הערים שציינו כאן אולם בנוסף זהו טיול של נוף מקסים, של טירות עתיקות ושל היסטוריה רבת שנים. כל מי שחובב את התחומים הללו יהנה מאד בקרוז בים הבלטי.

כמובן שיש גם את הפינוקים שעל האנייה והשייט במלון צף ומפואר הופך את החוויה לקסומה במיוחד. זוהי דרך נוחה ונעימה לבקר בערים אירופאיות יפות ושונות מאד אחת מהשנייה וגם לחזות בנוף ובמראות מדהימים מסיפון האנייה.

קיים מגוון גדול של אפשרויות לקרוז בים הבלטי ולמסלולים שונים, אם כי רובם כוללים את הערים שציינו בסקנדינביה, ברוסיה ובצפון אירופה. מרביתם של הקרוזים נעים בין 10 ל- 14 ימים.

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם