פנום פן בירת קמבודיה

פנום פן היא בירתה התוססת של קמבודיה. העיר ממוקמת במקום חיבורם של 3 נהרות: המקונג, הבסאק ונהר טונל סאפ. לפנום פן יש קסם רב ויש המון מה לראות בה. היא משדרת קסם צרפתי בהיותה בעבר קולוניה צרפתית ויש בה אחוזות קולוניאליות צרפתיות נרחבות ושלוש שדרות ארוכות עם מבנים ארכיטקטונים מרשימים. ביחס לכל בירות המזרח המודרניות יחסית, פנום פן היא גן עדן נדיר. יש בה שילוב של אקזוטיקה אסייתית והארוח הקמבודי המפורסם המחכה למבקרים בכל רחבי הממלכה הקמבודית.

בעיר הבירה פנום פן יש הרבה אטרקציות תיירותיות. מלבד ארמון המלוכה, הפגודה הכסופה, המוזיאון הלאומי, מוזיאונים רבים נוספים, שדות הקרב ומקדשים שונים, יש מספר שווקים המוכרים סחורות, ציורים, משי, כסף, אבני חן ואפילו עתיקות. פנום פן משתרעת על שטח נרחב וגרים בה מעל 2 מיליון אנשים.

שמה של העיר משמו של המקדש וואט פנום דון פן, המשמש היום כמקדש על הגבעה, אשר נבנה ב 1373 ומאכלס 5 פסלים של בודהה בגובה של 27 מטר. חמשת הפסלים הללו הועברו על גבינהר המקונג. פנום פן נקראה בעבר "העיר עם 4 הפנים". שם זה מתייחס למפגש הנהרות שלידו היא מצויה היוצרים את הצורה X בו עיר הבירה ממוקמת.

פנום פן היא גם שער היציאה לארץ אקזוטית כמו אתר המורשת העולמית המקדש הגדול ביותר בעולם – מקדש אנגקור, חופי הים של דרום המדינה והיחודיות והאתניות של הפרובינציות בצפון מזרח המדינה.  יש גם מגוון רחב של שירותים הכוללים מלונות ברמה של 5 כוכבים ובתי הארחה זולים יותר, אפשרויות למסעדות יוקרתיות וטובות כמו גם אוכל רחוב, פאבים שכונתיים, דיסקוטקים ועוד.

כמו ערים אסייתיות אחרות, גם פנום פן מצויה בתהליך מהיר של שינוי. בשנים האחרונות, מספר המסעדות ובתי המלון בעיר גדל מאד ומספר המבקרים בה עולה משנה לשנה.

התקשרו עכשיו
03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם