פלמה דה מיורקה – טיפים לטיול בעיר עוצרת נשימה

פלמה דה מיורקה אשר בספרד היא עיר על האי מיורקה והיא עוצרת נשימה ומבלבלת את החושים.

ראשיתה עוד במאה ה 13 כאשר הנוצרים כבשו את האי ועוד קודם לכן שהו באי המורים והרומאים. יש בפלמה דה מיורקה אתרים היסטוריים רבים אך גם שלל גלריות לאומנות, מסעדות, סדנאות יצירה וברים. יש בה אפשרות להמון פעילויות ולחיי לילה מהנים. יש בה כנסיות בסגנון גותי וסגנון בארוק וכיכרות נהדרות, שכונות בוהמייניות ושווקים רבים. ניתן לבלות בעיר ובאי זמן רב וההנאה מושלמת.

פלמה דה מיורקה קוסמת לאנשים רבים. יש בעיר תרבות ובילויים וכן אפשרויות לטיולי טבע, מרחבים של טבע ופריחה בעונת האביב, כרמי ענבים מסביב לעיר וברחבי האי מיורקה.

פלמה היא הבירה התוססת של האי יש בה סטייל רב והיא שוקקת חיים. מחצית מתושבי האי מיורקה מתגוררים בפלמה ויש בה פעילות לאורך כל השנה: בתי מלון מפוארים, מסעדות טובות, בתי קפה, חנויות וחיי לילה כמו גם סצנת אמנות עכשווית. רבים משוועים את פלמה דה מיורקה לברצלונה.

פלמה ממוקמת בדרום של האי והיא צופה על הים התיכון. מרבית האטרקציות והחנויות ממוקמות סביב הקתדרלה הגותית מול הים. אזור זה ידוע כעיר העתיקה של פלמה והוא מלא בחנויות קטנות, בסימטאות מעניינות, במוניומנטים היסטוריים ובארכיטקטורה יפיפייה. יש באיזור זה בתי רפה רבים, חנויות בוטיק, גלריות ותודות לאטרקציות אלו המצויות בשטח של קילומטר רבוע – קל לבקר ולטייל בעיר העתיקה של פלמה!

בפלמה יש נמל גדול שנמתח לאורך 3.5 ק"מ וניתן לטייל לאורכו.

יש בה חוף ים עירוני וכמובן שגם הוא שוקק חיים בעונת הרחצה.

אלו המחפשים חופי רחצה שקטים ורגועים יותר ימצאו אותם מחוץ לעיר, מזרחית ומערבית לה. ניתן להגיע לחופים אלו בתחבורה ציבורית מהעיר.
בטיול בפלמה דה מיורקה תמצאו מנוחה, חופי ים ואפשרויות בילוי לרוב!

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם