סקירת אתרי סקי מומלצים בלפלנד

בלפלנד מרוכזים מספר אתרי סקי מפורסמים וגדולים ביותר והם מהווים יעדים קלאסים לחופשת סקי מאורגנת בחורף.

ארבעת אתרי הסקי הגדולים("ארבעת הגדולים") שמצויים בלפלנד הם: "לוי", "ילאס", "פיה לוסטו" ו"רוקה". האתרים נעים מ- 500 ועד ליותר מ- 700 מטרים מעל פני הים ויש בהם מסלולי גלישה בסקי של עד 3 ק"מ.

אתרי הסקי שנמצאים בלפלנד מגוונים מאד ומציעים פעילויות ומסלולים המתאימים באופן מושלם לכל בני המשפחה, אלו הרוצים לשים את הסמארטפונים בצד ולהתחיל להנות באמת מטיול חוויתי ומרתק בלפלנד.

אפשר למצוא בין היתר גם פארקי שלג ואטרקציות נוספות המתאימות לילדים.

עונת הסקי מתחילה בחודש אוקטובר ושיא העונה בפברואר ועד שהשלג נמס בתחילת מאי. האווירה נעימה מאד ורגועה ואינה המונית כמו באתרי סקי אחרים במרכז אירופה. ניתן להחליק בנחת וללא צפיפות..

 

אתר הסקי Levi – הפופולרי ביותר

אתר הסקי הפופולארי ביותר הוא לוי Levi. יש בו שני פארקי שלג, מגוון רחב מאד של מסלולים, הן לגולשים והן לסנו בורד ומרכז כפר שוקק ומלא חיים. ניתן להגיע משדה התעופה אל האתר בקלות יחסית ובמהירות.

אתר הסקי Pyhä Luosto – אר פיה  לוסטו

למעשה מדובר בשני אתרי סקי תאומים. הם מציעים מגוון גדול מאד של מסלולי סקי ורכיבה. פיה מפורסם במסלולים המקצועיים שבו, הגורמים למומחים מקומיים לשוב למקום שנה אחרי שנה.

אתר הסקי Ylläs – ילאס

רבים מהמבקרים טוענים כי אתר הסקי ילאס הוא האגדי ביותר מכל האתרים בלפלנד. במקום יש מעלית סקי משנת 1957.

יש בו 6 גבעות והן מדהימות ביופין.

רבות מהקלישאות על המקום הן קלישאות עם סיבה מוצדקת. כשקוראים ללפלנד – ארץ הפלאות החורפית, מתכוונים בהחלט למקומות כמו ילאס. תנאי אור יוצאי דופן, יערות כסופים ומרחבים לבנים ואינסופיים הנמתחים רחוק ככל שהעין רואה, הם הגורמים העיקריים לאווירה הייחודית המיוחסת לאתר סקי זה וגם לקסמו של אתר רוקה.

מרבית מתושבי לפלנד מיומנים מאד בסקי וזה נחשב הובי משפחתי. פארקי שלג הם חלק בלתי נפרד מאתרי הסקי השונים וכך גם בלפלנד. כל אתרי הסקי בלפלנד ידידותיים למשפחות וכל אחד מוצא את מקומו במגוון המסלולים שיש בכל אתר סקי שכזה. מגוון הפעילויות והמבחר גדול ביותר ויש גם פעילויות שלא קשורות לסקי כמו נסיעה במזחלות שלג, סנומוביל, סקי קרוס קאנטרי, דייג בקרח ועוד ועוד.

בחודשי החורף, כאר הימים חשוכים גם הם, העדר השמש לא אומר שאתרי הסקי סגורים, אולם יש אור מלאכותי במסלולי הגלישה – באתר הסקי לוי.

החל מחודש פברואר, עם בוא האביב, הטבע מספק לגבעות השלג בלפלנד את התנאים האופטימלים לגלישה. בכל אתרי הסקי הנמצאים בלפלנד מארגנים אירועים שונים. בכל אתרי הסקי יש את השירותים המלאים הנדרשים לגולשים.

אתר הסקי לוי הוא התוסס והשמח ביותר מבין כל האתרים שציינו לעיל, עם "עיר קטנה" שנבנתה במקום, מלאה במסעדות ובברים, בחנויות ובספא ובעוד דברים.

לחוויה יוצאת דופן אנו ממליצים לבחור באחד מאתרי הסקי של לפלנד הקסומה!

 

למסלול טיול מאורגן ללפלנד לחץ כאן.

 

התקשרו עכשיו
03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם