ספרד-מיעדי התיירות המובילים בעולם

ספרד –  SPAIN היא אחד מיעדי התיירות המובילים בעולם. ספרד הינה מדינה דמוקרטית אשר מלך בראשה. מספר התיירים המגיע לממלכה בשנה עומד על כ-50 מליון תיירים, כמעט כמספר התושבים. ספרד נפרשת בין חופיו היפים של הים התיכון  ממזרח לבין חופיו באוקיינוס האטלנטי במערב.
 
ספרד הינה מדינה  השנייה בגודלה במערב אירופה וחולשת על מרבית חצי האי האיברי. מיקומה הגיאוגרפי, מרכיבי האקלים והעובדה שהיא מגשרת בין יבשת אירופה לבין  אפריקה ומהווה נקודת מעבר לאמריקה העשירו אותה בעולם חי וצומח מגוון ביותר ובתרבויות רבות של עמים ושבטים שעברו דרכה. 
 
ספרד ארץ רב גונית עם היסטוריה עשירה מאוד אשר מלווה את המטייל לאורך כל דרכו בטיול ביבשת. נופיה של ספרד מרהיבים, וכוללים מפרצים סלעיים, חופים חוליים לבנים , ערים לבנות,  ערים גותיות מתקופת ימי הביניים, אין ספור מבצרים מדהימים, קתדרלות מתקופות שונות בהיסטוריה, טירות ומוזיאונים. ערים רומנטיות ומרתקות אשר הן היוו עמודי תווך  בהיסטוריה של יבשת אירופה, בהיסטוריה העולמית וגם בהיסטוריה של המוסלמים ובעיקר של יהדות ספרד.
 
בספרד כל תייר ימצא את אהבתו– מוזיאונים מפורסמים, ארכיטקטורה ייחודית, אוכל מצוין, קניות, חופים נהדרים. ספרד הינה מולדת הגיטרה, הפלמנקו והטנגו. זו  ארץ מולדתם של אומנים רבים ידועי שם כמו: גאודי, מונטנאר , סלבדור דאלי, פבלו פיקאסו ועוד רבים. היא מקור מלחמות השוורים ופסטיבלי השוורים והעגבניות הידועים בעולם. היא מרכז תרבותי חשוב ופנינה תרבותית שוקקת חיים, של ישן וחדש המתמזגים זה בזה בעריה התוססות של ספרד.
 
ספרד רעננה, צעירה ותוססת עם אתרי בילוי רבים, מופעי פלמנקו, מועדונים, פאבים וכמובן מועדוני הכדורגל וליגת הכדורגל הספרדית מהטובות, המקצועיות והעשירות ביותר בעולם!  הספרדים הינם אנשים שמחים ומסבירי פנים לתיירים והופכים את המדינה האירופאית הזו למקום חובה לכל תייר. ההיסטוריה של העם היהודי כרוכה ומשולבת בזו של העם הספרדי, עובדה שניתן לראות, לחוש וללמוד בכל ערי ספרד. 
זו ארץ מולדתם של רבנים רבים  (הרמב"ן, הרמב"ם, שמואל הנגיד, יהודה הלוי ועוד..) אשר השאירו את מורשתם האדירה וחותמם בספרד ובתרבותנו עד היום. כיום ממשלת ספרד והמלך בפרט אוהבים את ישראל ומעודדים את הקשר עם העם היהודי ומדגישים את המורשת היהודית שהייתה שם עד גירוש ספרד .
 
ספרד-מיעדי התיירות המובילים בעולם
הטיולים שלנו, עם "רימון טיולים" לצפון, מרכז, ודרום ספרד מגיעים לכל האתרים החשובים והיפים בספרד. הטיולים שלנו לדרום ספרד- אנדלוסיה שם דגש על העבר היהודי המפואר, ההיסטוריה והאומנות המוסלמית והקתולית המשתלבים זה בזו. בטיולנו נבקר בעיירות ספרדיות ים תיכוניות מדהימות, אתרים היסטוריים, נופים וטבע. המבקרים  "ברצלונה", עיר הבירה של מחוז קטלוניה, ייהנו מעושר רב ומגוון אפשרויות שיש לה להציע לתייר.
 
סביליה – אחת מהערים היפות בעולם, עיר מרתקת של היסטוריה, פלמנקו ומלחמות שוורים.

קורדובה – היסטוריה ומבנים עתיקים ובעיקר ביקור חובה במוסקיטה : מסגד-קתדרלה המפורסמת בעולם.

קוסטה דל סול – רצועת חוף נהדרת ומפורסמת, לאוהבי נופים, חופים.

מלאגה – עיר הולדתו של פיקאסו עיר נמל גדולה אשר בשנים האחרונות עברה מהפך להנאת התייר.

גרנאדה – בעברית "רימון" היא אחד האתרים החשובים באירופה של מורשת מוסלמית, ביקור חובה בארמון אלהמברה.
 
מדריד – בירת ספרד, עם קצב חיים מהיר, חיי לילה עשירים, מבחר גדול ומשובח של מוזיאונים ופארקים.

טולדו – יש הטוענים שזהו האתר ההיסטורי החשוב בכל ספרד. סמטאות צרות ומתפתלות, מוזיאונים, כנסיות ומבצרים.    
                                              
גיברלטר – בטיולנו נעשה גיחה קצרה לממלכה הבריטית, טיול טבע והיסטוריה מדהים. ונשאר עם טעם של עוד!!
 
כתבה סימה ניסני – מדריכה ב"רימון טיולים"
 
 
התקשרו עכשיו
03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם