סנטה קרוז – בירתה של טנריף

טנריף הוא הגדול באיים הקנריים המצויים באוקיינוס האטלנטי. זהו אי שטוף שמש ובו קיימות אפשרויות בילוי למכביר, במזג אוויר נהדר ובנופים מרהיבים.

בירתה של טנריף היא העיר סנטה קרוז. זוהי עיר שוקקת חיים המלאה באטרקציות תיירותיות, באפשרויות בילוי שונות  ובאפשרויות לגיחות מחוץ לעיר לטיולי טבע, למנוחה על חופי הים הקסומים או לפעילות אתגרית מהנה. במיוחד בחודש פברואר – אז מגיע לסנטה קרוז הקרנבל הגדול – זהו הקרנבל הגדול בעולם מלבד זה שמתקיים בברזיל.

בסנטה קרוז נמצא אחד מהנמלים ההיסטורים ביותר באוקיינוס האטלנטי, אשר גרם להתפתחותה המהירה של העיר מאז המאה ה 19. הצי האמריקאי נהג לעגון בנמל על בסיס קבוע.

כיום זוהי עיר קוסמופוליטית ומלאת חיים. גם אם אתם מאד רוצים להגיע לחופים הקסומים של האי, אל תחמיצו בילוי וביקור בעיר. העיר יפה במיוחד ובנויה בסגנון ספרדי ויש בה בתים צבועים ומסוגננים וארכיטקטורה מיוחדת במינה, חנויות ייחודיות, אפשרויות לשופינג מהנה, מוזיאונים מצוינים, כיכרות, מזרקות ופארק עירוני גדול בליבה של העיר. כמובן שיש בסנטה קרוז מסעדות מעולות רבות בסגנונות שונים ומערכת תחבורה מצוינת שתביא אתכם לכל מקום, כך שהעיר יכולה לשמש לכם בסיס לטיולים בטנריף ובעיקר בחלקו הצפון מזרחי של האי. הנמל משמש מקום ממנו ניתן לצאת לספרד או לקרוזים בקריביים.

דרך טובה לטייל בעיר היא לקחת אוטובוס קומותיים עם גג פתוח המסייר בכל האטרקציות התיירותיות וממנו ניתן לעלות ולרדת בכל נקודה.

בכל שנה, בחודש פברואר או מרץ, העיר הופכת מסיבה אחת גדולה עם בואו של הקרנבל השנתי. במשך שבועות, הרחובות והכיכרות הופכים להיות חלק מהפסטיבל והם ממש יודעים לחגוג!! אנשים מכל העולם מגיעים לחגוג עם המקומיים וזו העונה הטובה ביותר לבקר בעיר.

סנטה קרוז היא עיר ראויה לביקור ולבילוי בה, על התחושה הקוסמופוליטית בה, אזורי הקניות וחופי הים הנהדרים!

התקשרו עכשיו
03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם