סן חוזה בירת קוסטה ריקה

רוב הסיכויים שלא סימנתם את סן חוזה, בירתה של קוסטה ריקה במקום גבוה ברשימת היעדים לביקור שלכם כאשר אתם מתכננים את טיולכם הבא לקוסטה ריקה.
אבל…. כדאי לחשוב שוב.
כדאי מאד לתת לסן חוזה הזדמנות והיא אולי תפתיע אתכם. נכון שהמבנה והרושם הראשוני שהעיר מותירה אינו מלבב, עם רחובות הבטון והתנועה הכאוטית אבל, חשוב לחפור טיפה כדי לגלות את קסמיה של העיר.

קחו את הזמן לשוטט בשכונות היסטוריות כמו באריו אמון, בה יש אחוזות קולוניאליות שהומרו לגלריות לאמנות, מסעדות ומלונות בוטיק. הצטרפו לקונים בשבת בשוק האיכרים או בקרו בפארק לה סבאנה וצפו ברוקדים לקול מוסיקה חיה או בקרו באחד המוזיאונים הרבים שמצויים בעיר. בכל מקרה, אחרי ביקור שכזה תשכילו להבין שסן חוזה מהווה את בירת התרבות ל קוסטה ריקה ובהחלט ראויה לביקור.

סן חוזה ממוקמת ממש במרכזה של קוסטה ריקה והיא עיר מגוונת ביותר. יש בה מזג אוויר נעים יחסיתומרבית המבקרים במדינה נוחתים בשדה התעופה שנמצא בסמוך לה. מיקומה המרכזי מאפשר להגיע ממנה למרבית האטרקציות המרכזיות בכל המדינה.
יש בסן חוזה חיי לילה עשירים ותוססים. העיר נחשבת הן עיר מרכז אמריקאית מסורתית והן עיר קוסמופוליטית ומרכז עירוני גדול. יש בה מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות.

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם