סיורי החוף של רימון קרוז טיולים

סיורי החוף של רימון קרוז טיוליםסיורי החוף של רימון קרוז הם סיורים מלמדים ומהנים המשלימים לכם את חווית השייט ומעמיקים את החוויה וההנאה בכל אחת מהעצירות במהלך השייט.

כל הסיורים שלנו ברימון קרוז מונחים על ידי מדריכים מיומנים ומנוסים אשר יעניקו לכם את סיור החוף המושלם והמהנה ביותר המביא אתכם לכל המקומות שראוי לראותם בעיר שבה עגנתם ועם כל תשומת הלב הנדרשת. הסיורים נוגעים במגוון תחומי ענין כמו טבע ותרבות, אמנות, גאולוגיה וגאוגרפיה ועוד.

אנחנו ממליצים להזמין סיורי חוף אלה מראש וכך תוכלו להבטיח את מקומכם, לנצל באופן מיטבי את כל מה שניתן לראות בעיר בה עגנה האוניה וכמו כן חזרה בטוחה ובזמן לאוניה להמשך בילוי והנאות.

סיורי החוף שלנו ברימון קרוז הם סיורים איכותיים. כל שעליכם לעשות הוא להבטיח את מקומכם מספיק זמן מראש לפני השייט ולכל הפחות  48 שע' מראש וכך לזכות בסיור מושלם. מחיר הסיור משתנה מסיור לסיור בהתאם לפעילויות המוצעות בו.

סיורי החוף שלנו אינם כלולים במחיר והם בתשלום נוסף. מבחר הסיורים רב ויש סיורים המתאימים למבוגרים ויש כאלו המתאימים למשפחות אם ילדים. מומלץ לבחון אותם מראש ולראות מה הכי מתאים לכם ולהרכב המשפחתי שתהיו על האוניה.

בדרך זו, של סיורי חוף מהנים, לא תצטרכו לבזבז את הזמן בזמן העגינה על סידורי תחבורה שוניםולבחורמה לקראות. תוכלו לנצל את הזמן באיכות וביעילות!

03-5260011
cal

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם