מקיף דרום אמריקה

ברזיל, ארגנטינה, צ'ילה, פרו – 24 יום / 21 לילות

ריו דה ז'נירו, האיים הטרופיים, מפלי איגואסו, בואנוס איירס, דלתת הטיגרה, ברילוצ'ה, שמורת הטרונדור, קלאפטה- פריטו מורנו "הקרחון המתנפץ", פארק הקרחונים, שמורת טורס דל פאיינה, מגדלנה – אי הפינגווינים, סנטיאגו דה צ'ילה, לימה, קוסקו, מאצ'ו פיצ'ו

הטיול המקיף לדרום אמריקה של רימון טיולים הוא טיול ארוך ומיוחד במינו וכשמו כן הוא – הוא מקיף את נקודות העניין המרכזיות ביבשת המדהימה הזו ומפגיש אתכם עם מיטב האטרקציות, הערים הגדולות, הטבע הפראי והקסום, הפארקים ושמורות הטבע הגדולות ביותר ובכלל – מהווה חוויה יחודית ויוצאת דופן!

פסגות הרי האנדים, יערות הגשם של האמזונס, הקרחונים בפטגוניה, שרידי תרבות האינקה המרתקת בקוסקו ובכלל, ערים הבנויות בסגנון קולוניאלי, חופי ים לבנים ומדהימים ביופיים וחיי לילה סוערים ומגוונים בערים הגדולות ובמקומות אחרים – הפלא של דרום אמריקה יהלך עליכם כמו קסם וצפויות לכם חוויות וההרפתקאות לרוב!

בטיול המקיף לדרום אמריקה תוכלו לטייל ברגל למקדשי האינקה, לחזות במפלי האיגואסו, לצפות בחיי פרא בג'ונגלים הסבוכים של האמזונס או לעמוד ולהסתכל על הקרחון המתנפץ – פאריטו מורנו או סתם לבלות יום בחוף ים קסום עם חול לבן לבן… גם אם תחשבו שחוויתם הכל וראיתם הכל – הטיול יגלה לכם עוד מקום ועוד מקום מדהים ומיוחד במינו המראה לכם חלק אחר של היבשת, התרבות המעניינת שלו והנופים הפראיים.

דרום אמריקה היא יבשת רב גונית וזה לא נגמר רק בגאוגרפיה. אתם תבקרו בערים קולוניאליות וברחובות קטנים המרוצפים באבנים קטנות במוך לכנסיות גדולות ומפוארות ושווקים ססגוניים ומדהימים בצבעוניותם. תאכלו מגוון של מאכלים מסורתיים המאפיינים כל אזור ואזור, תשמעו מוסיקה יחודית ומיוחדת. דרום אמריקה היא ביתם של שפע של תרבויות עתיקות וקיימות ואין ספק שזו חוויה מדהימה לחוות אותן בזמן הטיול.

דרום אמריקה היא גם יבשת מוסיקלית מאד ויעד מועדף לחובבי המוסיקה. אין שום דבר דומה למקצב של סלסה קולומביאנית, סמבה ברזילאית, טנגו ארגנטינאי או פולקלור אנדי. בבואנוס יש שפע של מועדוני טנגו, בריו יש אולמות ריקודי סמבה, בקיטו יש מועדוני סלסה וכולם נהדרים לביקור ולבילוי לילי מהנה. אנחנו מציעים פשוט להתחבר למוסיקה ולתת לה לזרום לכם בגוף וכך להתחבר יותר למקום.

בטיול של רימון טיולים לדרום אמריקה תהנו מהדרכה מקצועית ומליווי צמוד. תוכלו לאפשר לעצמכם להתחבר לטבע, לאנשים ולמקומות אותם תראו ללא טרדות מיותרות. תפגשו פסגות מושלגות, עמקים ירוקים, יערות וג'ונגלים טרופיים ועבותים ומגוון פלאי טבע מיחדים במינם ויפים כל כך! זוהי יבשת מגוונת מאד עם אתרים מסקרנים וחופי ים משגעים. אין עוד הרבה מקומות דומים ליבשת דרום אמריקה ולגיוון הרב שבה.

הצטרפו אלינו לטיול המקיף והמהנה במיוחד – מקיף דרום אמריקה !

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם