מנילה – חיי הלילה הטובים ביותר

תיירים רבים המבקרים במנילה בפעם הראשונה, לבד או עם חברים, רוצים לחוות את חיי הלילה בעיר ששמם יצא למרחוק.

אם אתם מחפשים את מרכז חיי הלילה של הפיליפינים תמצאו את הכל במנילה. במנילה יש מגוון רב של ברים המציעים מוסיקה טובה, חברה טובה, משקאות זולים, עיצוב מקסים ומועדוני לילה מיוחדים אותם ניתן למצוא רק במנילה.

פיליפינים הם אנשים היודעים לבלות ואוהבים לבלות. הם אוהבים לרקוד ולשיק ולשלב גם חוש הומור. מובטחות לכם מסיבות מהנות ופרועות!

הכל כמובן תלוי בטעם שלכם. האם אתם רוצים לשבת או לרקוד במועדון? יש אזורים שונים במנילה בהם יש מועדונים כאלו בהם תוכלו לשמוע מוסיקה טובה שתתאים למצב הרוח שלכם ולטעם שלכם. הנה מספר מקומות בהם אתם צריכים לבקר במהלך ביקורכם במנילה

.
The Palace Pool Club: זהו המועדון הלוהט ביותר במנילה ובכל הפיליפינים! זה נחשב מועדון הברכה הראשון בפיליפינים הדומה לכאלו המצויים בלאס וגאס או איביזה. במקום יש אזורי ישיבה, בריכה ענקית וכמובן DJ. המקום מאד פופולארי במיוחד בימי רביעי, שישי ובשבת. האנשים המבקרים במקום הם שילוב של מבוגרים ושל צעירים. מוסיקה שונה כמו היפ הופ טראפ ואחרות וגם להיטים עכשוויים. אמנים מפורסמים ותקליטנים מרחבי העולם מגיעים לתקלט במועדון ולהופיע בו.

Valkyrie: גם מועדון זה נמצא במנילה כמובן והוא נחשב למועדון הראשון שנפתח בעיר וגם הגדול ביותר. במקום יכולים לשהות 2000 איש בעת ובעונה אחת. יש בו 2 קומות ו 6 חדרים פרטיים בקומה השניה. המקום עמוס באנשים כל העת, גם באמצע השבוע. ה DJ  הטובים בעולם כבר ניגנו במקום ויש בו מגוון של אנשים מצעירים ועד מבוגרים – מה שאומר שכל אחד יכול ליהנות ממוסיקה טובה ומחברה טובה!

Revel at the Palace: המועדון ממוקם בצפונה של מנילה והוא נחשב למקום חובה לביקור אליו כולם מגיעים בבואם למנילה. זהו מועדון לילה המופעל על ידי אנשים המפעילים מועדונים נוספים ברחבי העיר. יש בו עיצוב פנימי מיוחד והמונים מגיעים לבלות בו. טווח הגילאים הוא 18 עד 30+ והמוסיקה מגוונת ביותר.

URBN QC: אם אתם מחפשים מקום בילוי תוסס והמוני בו יש מוסיקה מצויינת והתקליטנים מנגנים כל הזמן מוסיקה מכל הזמנים זהו המקום לבקר בו!. במקום יש חללים גדולים שיכולים להכיל המון אנשים וניתן לברוח לקצת שקט בקומה השניה ומשם לצפות בכולם. רוב המבקרים במקום הם בני עשרה וצעירים עד גיל 28. אז אם אתם במצב רוח טוב לריקודים קצביים במיוחד אתם מוזמנים להגיע!

Prive Luxury Club: בעבר היה מועדון זה מועדון לחברים בלבד אולם כיום הוא בוודאות המקום אותו לא תשכחו במהרה בשל הרמה הגבוהה והאווירה הבינלאומית שבו. תזכו לערב עם מוסיקה מצוינת, משקאות ובילוי מהנה. האנשים המבקרים במועדון זה כוללים איילי הון חשובים, סלבס ודוגמניות. בשבת בערב תמצאו את המועדון מלא ביאפים ובאנשים מבוגרים יותר. בדרך כלל מתנגנת במקום מוסיקת האוס, טכנו ולעיתים גם היפ הופ. אם אתם מחפשים את המועדון מספר אחד למוסיקת האוס – זה המקום להגיע אליו!

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם