מזג אוויר בפיליפינים

מהם החודשים הטובים ביותר לביקור בפיליפינים? החודשים נובמבר עד מאי נחשבים לעונה היבשה באזור וזו תקופה טובה לביקור בארכיפלג האיים הטרופי הזה. חודשים אלו הם החודשים הפופולאריים ביותר לתיירים לטיול בפיליפינים. בחודשים אלו הסיכויים לגשם נמוכים יותר וניתן להגיע לאזורים שונים באיים ללא קושי. החודשים דצמבר עד פברואר הם החודשים הנעימים ביותר, בהם הטמפרטורות נוחות וקרירות טיפה, הימים שמשיים והשמיים כחולים. העונה הרטובה מתחילה בחודש יוני, עם טייפונים שקורים בעיקר בחודשים אוגוסט עד אוקטובר.

 

 

הפיליפינים נהנים ממזג אויר טרופי שברובו חם ולח לאורך כל השנה אבל, כפי שכתבנו לעיל, עדיין ניתן לחלק את השנה לעונה יבשה ולעונה רטובה וכמובן שנוח ובטוח יותר לטייל באזור בתקופת העונה היבשה. בשנים האחרונות, בשל שינויי אקלים, הקיץ נמשך עד לחודשים יוני או יולי. הממוצע השנתי הוא 26 מעלות כשחודש מאי הוא החודש החם ביותר.

הפילפינים מורכבים מיותר מ 7000 איים המפוזרים על יותר מ 100 אלף קמ"ר ולכן מזג האוויר מגוון ומשתנה ממקום למקום וזאת בלשון המעטה…

הים הסיני במערב, הים הפיליפיני במזרח משפיעים ותורמים לשינויים במזג האוויר במקומות שונים במדינה. האזור המזרחי הוא הגשום ביותר ועם הסיכויים הגדולים ביותר לטייפון לאורך כל השנה בשל הקרבה לאוקיינוס השקט, בעוד האזור הצפוני של לוזון נהנה בדרך כלל ממזג אויר נעים יותר ויבש יותר.

הטמפרטורות בחודש מאי יכולות להגיע ל 32 מעלות, בעיקר במנילה הבירה ובאזורים הנמוכים יותר. אולם, באזורים הצפוניים יותר כמו אזור קורדילרה ולוזון מזג האויר יהיה קריר יותר.

 

מזג אוויר בפיליפינים

 

בכל הפיליפינים, החודש הלח ביותר הוא חודש אוגוסט. בחודש זה עולה הסיכוי לסופות טרופיות רציניות. בכל שנה יהיו בפיליפינים סביב 10 סופות טייפון. האזור המזרחי סובל יותר מטייפונים אבל גם במנילה יש סופות. באזור פלאוואן יש פחות סופות מפני שאזור זה מוגן יותר על ידי איים אחרים.

בפיליפינים יורדים גשמי מונסון רבים, בכל האזורים ובעיקר בחודשי הקיץ.

 

התקשרו עכשיו

03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם