מהו טיול כוכב באירופה?

 

טיולי כוכב באירופה ובכלל הוא טיול בו ניתן לבחור מקום לינה אחד, ובדרך כלל זהו מקום נוח ומרכזי ביעד אותו בוחרים וממנו יוצאים בכל יום לטיול אחר באזור. מרחקי הנסיעה אינם עולים על שעה וחצי לכל כיוון. טיולי כוכב באירופה הם פופולאריים מאד ומאפשרים לאנשים לערוך טיול עומק באזור מסוים ולא לחלוף מיעד ליעד במהירות. ניתן לעשות טיולי כוכב במדינות ששטחן קטן יחסים או בחלק ממדינה בה יש מספיק אטרקציות ופעילויות למספר ימים של הנאה וטיול, כמו לדוגמא טיול בפורטוגל.

 

טיול הכוכב הוא טיול נוח במיוחד למשפחות. אין כל צורך לנוע ממקום למקום וממלון למלון. ניתן לשכור מלון או דירה נוחה ומרווחת ללא צורך לארוז בכל יום ולעבור בכל יום למקום אחר. הבסיס הוא נקודת הלינה וממנה יוצאים לטיולים וחוזרים בכל ערב לאותו מקום. התחושה שנוצרת היא תחושה נינוחה יותר – ממש של בית הרחק מהבית".

 

במרבית המקרים שוכרים דירה עם מטבח ואפשרות לינה מרווחת יותר וכמובן יש צורך (ברוב המקרים) לשכור רכב, שאיתו נוסעים מיעד ליעד וחוזרים בכל ערב למקום הלינה. בדרך כלל טיולי כוכב הם לשבוע ואולי אף יותר מכך.

 

טיול כוכב באירופה דורש כמובן הכנה ותכנון מראש. יש לבחור בקפידה את מקום הלינה בארץ או בחבל הארץ המיועד. מקום הלינה צריך להיות מרכזי ונוח לגישה ובמרחק זמן נסיעה סביר ממרבית האטרקציות שמבקשים לראות.

 

גם את המדינה או האזור יש לבחור בהתאם לאופי המשפחתי, נטיות הלב ומה אתם מבקשים לעשות – האם טיול הרפתקני יותר, טיול של אטרקציות תיירותיות, מיטיבי לכת או חובבי מוזיאונים, שופינג ועיר.

 

זהו סגנון טיול מיוחד המתאים לעצמאים שיכולים ורוצים להתנסות בחווית הנסיעה באירופה, בחווית הקניות והבישול ובכלל באוירה ביתית יותר. כך ניתן לחוות חוויה של טיול בנוחות מרבית וללא זמני נסיעה ארוכים כל כך.

 

זוהי חוויה איכותית, מלכדת ומעשירה ובה ניתן לשלב חוויות יחודיות לכם, בקצב שלכם ותמיד עם מקום לחזור אליו.

 
התקשרו עכשיו
03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם