מדריך קראוונים למטייל העצמאי בארה"ב וקנדה

יש רעיון – טיול בקראוון  יש חלום – בארה"ב ובקנדה!
אבל….אחרי הרעיון והחלום…מתחילות שאלות רבות: איך מתארגנים? האם זה מתאים לנו? כמה זמן נהיה בקראוון? כמה עבודה זה דורש? מה צריך לעשות? מה ההבדלים בין הקראוונים השונים?טיול בקראוון למטייל העצמאי דורש התארגנות רבה מראש ומסובכת בכמה נושאים שחלקם אינם באים לידי ביטוי בטיולים קצרים יותר. העונה בה נוסעים, גילאי הילדים, משך הזמן בו רוצים לטייל בקראוון, אופי ההורים והילדים, ההעדפות של כל אחד ואחת – כל אלו קובעים את אופיו של הטיול.

טיול בארה"ב בקרוואן מתאים במיוחד למי שהגמישות בטיול חשובה לו.
הבית הולך איתכם לכל מקום, על כל המשתמע מכך. מה שאומר שהמטייל בקראוון נהנה מהנוחות של בית צמוד אבל גם מהניקיון של כל המערכות בקראוון, מהזמן שלוקח להקים אותו ולהכינו לנסיעה, מהבישול וההכנות בו, מהצפיפות בבית של חדר אחד ועוד ועוד. ארצות הברית וקנדה הן מדינות נוחות מאד לטיולי קראוונים ומותאמות מאד לסוג טיול כזה.

הנהיגה בקראוונים הבינוניים נוחה למדי וכשנוהגים יש לקחת בחשבון את גודלו של הקראוון ובעיקר את גובהו.
מטיילים עצמאיים אשר נפשם אינה חפצה בתכנון מוקפד מראש, אינם רוצים לפרוק כל העת מזוודות, לאכול כל הזמן במסעדות ולהתפצל בחדרים בבתי המלון (אם הם משפחה גדולה יותר) יכולים לבחור באפשרות הזו וליהנות הנאה מרובה.
חווית הטיול העצמאי בקראוון היא מהנה, מאתגרת במיוחד ומגבשת משפחתית..

בבואכם לבחור קראוון לטיול שלכם עליכם לשים לב לנקודות הבאות:
יש שני סוגים של קראוונים: קראוון הנפרד מהרכב וגוררים אותו ו- אוטו קראוון RV.
לכל אחד מהסוגים יש יתרונות וחסרונות ויש לשקול אותם כשמגיעים לבחירה. בתוך הקראוון תמצאו ציוד שינה, ציוד למטבח, שירותים, מקלחת, וציוד נוסף בהתאם לצרכים שלכם.

כשאתם משכירים את הקראוון עליכם לבדוק היטב את הביטוח ולראות שהם מתאימים לכם.
במהלך הטיול כפי שכתבנו יש צורך לבדוק מדי יום את הרכב וכן לנקז את הביוב. הנהיגה בקראוון אינה פשוטה אף היא ויש להתרגל אליה בימים הראשונים.

יש לוודא כי הכלים והאביזרים השונים בקרוואן נמצאים במקומם, כלי המטבח במגירות ובארונות המתאימים, הבגדים בארונות ובמזוודות וכו', כיוון שעם תחילת הנסיעה, ובמיוחד בדרכים יפות ופתלתלות….
טיול מהנה ומוצלח!

טיולים מאורגנים :

טיולים מאורגנים לארה"ב

03-5260011
cal

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם