מדריך ספארי חורף בלפלנד – דברים שחובה לדעת

מה חשוב לדעת לפני שיוצאים לטיול ספארי בלפלנד ?

ספארי חורף למשפחות בלפלנד הוא חוויה קסומה ומהנה ביותר לגדולים ולקטנים, לצעירים ברוחם ולחובבי הרפתקאות ואקשן מתמיד. לפני שיוצאים לחוויה המהנה חשוב לדעת מספר דברים אשר ינעימו ויסייעו לכם בעת ביקורכם בחבל ארץ זה.

מזג האוויר בלפלנד

שעות האור בחורף הן קצרות ביותר. בטווח זמן של 4 שעות השמיים הופכים שוב כהים והלילה יורד. כמו כן, הטמפרטורות צונחות וצונחות הרבה מתחת ל 0. ברוביניימי קצת פחות קר. בכל מקרה צריך להתלבש היטב כדי להימנע מהקור העז, ביגוד טרמי, פליז, מעיל מחמם, כפפות טובות וכובע, שקיות חימום וכל מה שניתן לקחת כדי להתחמם.

מתי לבוא.. או מתי לא לבוא ללפלנד

בלפלנד יש כ 200 ימי חורף בשנה וגם ביתר השנה לא הכי חם שם.

קראו את המדריך לספארי בלפלנד אם אתם מגיעים ללפלנד בתקופת כריסמס.

 

חשוב לדעת שחנויות, סופרמרקטים ומסעדות עלולות להיות סגורות ולכן לא מומלץ להגיע לרוביניימי בתקופה זו.

 

לעומת זאת מומלץ להגיע ללפלנד הן בחודשי החורף הקרים והמיוחדים כל כך והן בחודשי הקיץ הנעימים יותר עם שלל הפסטיבלים המתקיימים במקום.

 

אם תרצו לראות את אחת האטרקציות הפופולאריות – הזוהר הצפוני – מן הראוי שתגיעו בחודשי החורף ( בעיקר בינואר ובאפריל) כי אז רב הסיכוי לראות את התופעה המדהימה הזו.

 

יש טיסות ישירות ללפלנד! אבל הן קורות רק בחודשי הקיץ.


כדאי מאד לבקר בלפלנד בקיץ משום שאז הימים בהירים ומוארים יותר וכמובן שנעים יותר מבחינת מזג האויר. עדיין, ולמרות מזג האויר הנעים השורר בקיץ, אנו ממליצים לא להחמיץ את האטרקציות החורפיות והשלג הכבד ואת כל הפעילויות שהוא מביא איתו ולכן – בואו ללפלנד בסוף החורף – חודש אפריל הוא מושלם לצורך כך!


בנוסף, תשמחו לגלות כי למרות תדמיתם הנוקשה והסגורה, תושבי לפלנד הם אנשים חביבים ונחמדים ומסבירי פנים לתיירים.


סאונה: מומלץ לחוות את החוויה היחודית ללפלנד ולמדינות סקנדינביה ולבלות בסאונה.

 

כל מי שמגיע ללפלנד צריך לדעת שהוא מגיע לטיול הרפתקני הכולל נסיעה במזחלות שלג, באופנועי שלג, דייג באגמים קפואים, ספארי ועוד ועוד הרפתקאות מיוחדות במינן בקור עז.
זה ממש כדאי!

 

למסלול טיול מאורגן ללפלנד לחץ כאן.

 
התקשרו עכשיו
03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם