מדריך גאורגיה, ארמניה ואזרבייג'אן

גאורגיה:

גאורגיה, אשר נודעה בעבר בשם גרוזיה, היא ארץ קטנה וקסומה בה ישראלים רבים מבקשים לבקר ואנחנו באופקים מציעים לכם טיול מאורגן וקסום אליה.

גאורגיה היא מדינה בה הנופים קסומים ומאד מגוונים והיא מציעה משהו מיוחד לכל אחד המבקר בה: חובבי טבע, חובבי קולינריה, חובבי תרבות וחובבי יהדות עתיקת יומין.

גאורגיה היא אמנם מדינה קטנה, אולם היא מגוונת ביותר ולכן תוכלו לבקר בפסגות מושלגות על הרים גבוהים וגם במדבר ובים. זוהי מדינה עם היסטוריה מעניינת ביותר ובטיול מאורגן עם חברת אופקים תוכלו לחוות את כל גווניה ופניה של המדינה.
לגאורגיה מסורת, פולקלור ותרבות עתיקי יומין. המדינה פרוסה על פני שתי יבשות – אירופה ואסיה ומצויה לחופו של הים השחור. היא הייתה חלק מברית המועצות עד 1991.

זוהי מדינה קטנה ויפה, המונה כחמישה מליון תושבים וברובה הררית ושופעת משאבים טבעיים. עיר הבירה היא טיביליסי – עיר יפה המהווה מרכז כלכלי ותרבותי.
גאורגיה מתאימה למטיילים רבים ומציעה להם מגוון רחב של אפשרויות הנאה ובילוי: חובבי טבע? כאן תמצאו את מבוקשכם בטיול על פסגות הרי הקווקז, בנהרות השוצפים, במסלולי ההליכה בינות ההרים, בעמקים המוריקים ובאגמים יפהפיים. חובבי פנאי ונופש? חופי הים השחור מציעים לכם חווית בילוי תיירותי עם מתקני נופש ותיירות ובתי מלון מפוארים עיר הבירה של גאורגיה- טיביליסי היא עיר מודרנית ויפה, המוקפת בהרים ובנויה על נהר המטקווארי ומתהדרת בשווקים מעניינים ומגוונים, בשורשי תרבות יהודים ובמוקדי בילוי.

תושבי גאורגיה הם מסבירי פנים לתיירים ומארחים למופת! בטיול מאורגן לגאורגיה תזכו לקבלת פנים חמה ולבבית ולהכנסת אורחים מהנה ומשמחת. תזכו לטעום מהמטבח הגאורגי העשיר והטעים במיוחד ולארוחות עם שפע עשיר של מאכלים נהדרים אשר יוגשו לכם ברוחב לב ובנדיבות רבה. גם התרבות הגאורגית העשירה ועתיקת היומין מעניינת במיוחד את התייר במדינה. בגאורגיה קיימת גם נגיעה יהודית כמובן ותושבי המקום זוכרים לטובה את תושביה היהודים של גאורגיה שגרו במדינה אלפי שנים, עוד מימי חורבן בית ראשון.

מזג האויר בגאורגיה מגוון מאד יחסית לגודלה של המדינה. בחלקה המזרחי של המדינה שורר אקלים הנע בין סובטרופי לים תיכוני ובחלקה המערבי, כשרכס הרי הקווקז עומד באמצע, שורר אקלים סובטרופי עם כמויות משקעים גדולות לאורך השנה כולה. בקיץ יורד גשם והחורף מושלג.

טיול מאורגן לגאורגיה הוא טיול מגוון ומעניין המתאים לכם המבקשים חוויה שונה במקצת מביקור באירופה הקלאסית. בטיול מאורגן לגאורגיה בחברת אופקים תזכו לראות ולחוות את כל השפע שהמדינה הקטנה והקסומה הזו מציעה: נופים מרהיבים, ערים מודרניות, אזורי נופש ובילוי, אוכל מגוון וטעים ביותר והנאה צרופה.

ארמניה :
למדינות מעטות יש היסטוריה עתיקה, מורכבת ומשולבת בטרגדיות רבות כמו לארמניה. הביטוי "שואת הארמנים" מוכר לכולם  ומשמעותו סבל נוראי ואסון גדול שארע לעם הארמני בתחילת המאה ה 20. למדינות מעטות יותר יש תרבות עשירה כל כך. ארמניה היא יעד מופלא לטיול בו תפגשו מונומנטים היסטוריים המעידים על ההיסטוריה הלא פשוטה של המדינה, תחזו בנופים מדהימים ותוקסמו מתושבי המדינה הנעימים ומסבירי הפנים.

ארמניה נמצאת במערב אסיה  והיא מדינה הררית ברובה אבל הנוף בה מגוון ביותר.
ארמניה אינה מדינה קלה לטיול – הדרכים משובשות ברובן, התחבורה לא נוחה וקשה לנווט ולהתמצא בה למי שאינו דובר ארמנית או רוסית.

לכן, טיול מאורגן עם רימון טיולים לארמניה יכול להיות פיתרון נפלא עבור אנשים המעוניינים לבקר במדינה המסקרנת. מדריך הטיול הבקי והמיומן יוביל אתכם בבטחה ויפגיש אתכם עם כל מה שיש לארמניה להציע לכם.
בארמניה יש שילוב של כנסיות רבות מתקופת ימי הביניים והן מהוות יעד תיירותי פופולארי ביותר כמו גם הטבע מסביב ואפשרויות רבות לבילוי בטבע מחוץ לעיר. ביקור בעיר הבירה ירוואן מסקרן ומהנה אף הוא.

זוהי עיר עתיקה במיוחד ובה אתרים היסטוריים רבים ומוזיאונים מרשימים שראוי לבקר בהם. מצד שני זוהי עיר מודרנית ומפותחת, עם שדרות עצים רחבות, חנויות ,גינות ציבוריות ויופי רב.
טיול מאורגן לארמניה עם רימון טיולים יפגיש אתכם עם מדינה מסקרנת ומעניינת במיוחד. זוהי מדינה נפלאה העשירה בנופים קסומים, בהיסטוריה עשירה ובאנשים נפלאים.

אזרבייג'אן:
אזרבייג'אן היא מדינה הגובלת ברוסיה ושייכת למשפחת חבר העמים לשעבר. היא מדינה מוסלמית למרות שאינה מדינה דתית. המדינה משמשת חלק משמעותי מ"דרך המשי" המפורסמת ושימשה נקודת מעבר מרכזת בהעברת סחורות ממזרח למערב ולהיפך.
אזרבייג'אן משווקת לעולם כ "ארץ האש" בה יש ניגודים רבים.
היא לא שייכת לאירופה וגם לא לאסיה, יש לה היסטוריה עשירה שמשולבות עם אימפריות עתיקות אולם היא גם מדינה "חדשה" המשתנה במהירות רבה.

בירתה הקוסמופוליטית של אזרבייג'אן – באקו היא עיר עם מרכז עתיק  המוקף בחומה ומוכר על ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמית אך גם יש בה ארכיטקטורה מודרנית ביותר כמו מגדלים גבוהים המעוצבים כלהבות של אש והיא יושבת על גדות האגם הכספי.
במרחק נסיעה קצר מהעיר המודרנית באקו תחזרו אחורה בזמן לכפרים בהם נראה כאילו הזמן עצר מלכת. כפרים השוכנים למרגלותיהם של הרי הקווקז ואשר מסקרן מאד לבקר בהם בטיול מאורגן איתנו ברימון. התושבים הם מסבירי פנים ואדיבים מאד. בכפרים הללו ניתן לישון בבתי התושבים, בתי מלון רבים, נוף קסום ואפשרויות טיול מרובות.

המדריכים המיומנים שלנו ברימון טיולים ידריכו אתכם בכישרון בכל אחת מהמדינות הללו ויגלו בפניכם את כל שיש לראות ולגלות בהן. ינתנו הסברים על המדינות, ההיסטוריה העשירה שבהן, הטבע הקסום והשורשים היהודים הנטועים בהן משכבר. טיול מאורגן ברימון טיולים יעניק לכם הנאה ללא דאגה, פנאי להתבונן ולקלוט את החוויות ללא טרדות ולכן הבילוי הוא מושלם!

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם