מדוע כדאי לצאת לשיט בפיורדים הנורבגים?

שייט מפנק בפיורדים באחת מהמדינות היפות בעולם הוא ללא ללא ספק חוויה אותה לא תשכחו במהרה. חוויה שהינה כדאית ביותר החושפת אתכם לנופים קסומים בנוחות מקסימלית. שייט בפיורדים בנורבגיה בספינת תענוגות מפנקת יספק לכם נוף מדהים ומראות ייחודיים ביותר ואין ספק שזוהי חוויה שאין שניה לה.

הדרך הטובה ביותר לראות את הנוף המגוון של נורבגיה ולהיכנס לפיורדים היא ללא ספק דרך הים באמצעות שייט באחת מהקרוזים. בשייט לאורך החוף המערבי של נורבגיה תחזו בנוף המשתנה מול עיניכם כל העת ונע מנוף ציורי לנוף שפשוט עוצר נשימה. העגינה בכל נמל בו נבקר מובילה אותנו אל האטרקציה הייחודית לאותו אזור . כל זאת ללא טרחה של אריזת מזוודות חוזרת ונשנית אלא בית המלון צף מלווה אתכם ואתם יורדים מדי יום לחוף ומסיירים בהנאה מרובה.

קו החוף המפורץ של מערב נורבגיה וכל אזור הפיורדים מעניק שפע של נופים וכמובן שהכניסה לפיורדים הצרים והעמוקים, כשמסביבכם מתנשאים הרים גבוהים, חלקם מושלגים קלות היא חוויה יוצאת דופן. מספרם האינסופי של הפיורדים והקרחונים יחד עם קרחונים רבים, לווייתנים וטבע עשיר ומגוון מוסיף לחוויה המושלמת.

במסגרת שייט בפיורדים בנורבגיה תעצרו לביקור בברגן – העיר המדהימה שעל החוף המכונה "השער לפיורדים". זוהי עיר אטרקטיבית ביותר המוקפת בהרים גבוהים מחלק עתיק וכמובן נבקר בשוק הדגים המפורסם שבעיר. נבקר בסטוונגר המצויה בחלק הדרום מערבי של נורבגיה. מרכז העיר שוקק והומה ושייט לארכיפלג שמצוי מסביב לעיר יקח אתכם אל הצוק המפורסם ממנו נשקף נוף קסום.  בפיורד גיירינגר הידוע כפנינת הפיורדים של נורבגיה.  צורתו צורת האות  S ויש בו מפלים גבוהים ומרשימים.

האזור כולו מדהים ביופיו והמפגש עם הטבע עוצמתי ביותר. אזור דרום מערב נורבגיה הוא אזור של פיורדים רבים ויפים לעומת זאת באזור הצפוני של נורבגיה יש עיירות וכפרי דייגים ציוריים ויפים. לאורך קו החוף פזורים כפרי דייגים קטנים והשקט והשלווה גורמים לכל להיעצר ולכם – ליהנות!

נורבגיה התברכה בנופים מרהיבים, מהיפים בעולם ומציעה טבע שכמעט ולא נגעו בו וצפיפות אוכלוסיה נמוכה. הפסגות המושלגות, הקרחונים רחבי הידיים, היערות הבתוליים והפיורדים העמוקים הופכים את ההפלגה לנורבגיה לחוויה מפעימה.

אין ספק שממש כדאי לצאת לשייט בפיורדים של נורבגיה!

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם