כרטיסי הטבות בגרמניה – כרטיס היער השחור

אזור היער השחור אשר נמצא בגרמניה, במשולש הגבולות שבין גרמניה, צרפת ושוויץ הוא אזור הרווי באטרקציות תיירותיות, בנוף קסום ובאפשרויות בילוי רבות לכל המשפחה.
אי לכך, יש באזור היער השחור מגוון של כרטיסים לתייר, עם הטבות שונות והם מאפשרים חיסכון משמעותי בהוצאות הטיול לגרמניה ומצריכים תכנון מוקפד של הבילוי והאטרקציות אליהן תיכנסו.

כרטיס היער השחור השחור

הכרטיס השחור הוא כרטיס היער השחור המקיף ביותר. כרטיס זה פתוח למשך שלושה ימים, מחודש אפריל עד חודש מרץ בשנה שלאחר מכן – לא חייבים שהם יהיו ברצף והוא יכול לכלול או שלא לכלול כניסה לפארק אירופה. יחד עם הכרטיס תקבלו קטלוג מפורט של המקומות אליהם תוכלו להיכנס ללא עלות או עם הנחות. האטרקציות מחולקות לפי נושאים ובאמצעותן תוכלו לתכנן את הימים שלכם. הכרטיס משתלם במיוחד למשפחות עם ילדים – הן יכולות לקנות כרטיס משפחתי. יש למעלה מ 140אטרקציות הכלולות בכרטיס.
את הכרטיס ניתן לרכוש במייל והוא יגיע אליכם עד ישראל בדואר או בקופות של האטרקציות השונות הכלולות בו או בתחנות מידע לתייר ברחבי היער השחור.

כרטיס היער השחור האדום

הכרטיס האדום ניתן לאלו הלנים למעלה משני לילות בחלק מהצימרים והפנסיונים באזור היער השחור (בדרך כלל באלו היקרים יותר). הכרטיס בתוקף למשך כל זמן השהות ביער השחור והלינה במקום והוא מקנה כניסה חופשית לאתרים רבים. משתלם לקבל כרטיס זה!

כרטיס נוסף הוא כרטיס הקונוס – גם הוא ניתן חינם במרבית מקומות האירוח והוא מקנה נסיעות חינם בתחבורה הציבורית באזור היער השחור ולכן מתאים יותר לאלו המטיילים ללא רכב צמוד.

אם אתם סטודנטים ישראלים החזיקו עימכם את כרטיס הסטודנט שלכם שיכול להקנות לכם הנחות משמעותיות באתרים רבים – בידקו תמיד אם יש הנחה לסטודנטים!

למיטב הטיולים המאורגנים ליער השחור בגרמניה של רימון טיולים.

 

לפרטים נוספים 
03-5260088

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם