כל הסיבות לצאת לשייט באיים הבריטיים

שייט באיים הבריטים יאפשר לכם לחקור חלקים באזור האיים הבריטים אותם לא הייתם רואים בדרך אחרת. שייט באיים הבריטים כולל את הביקור באנגליה, ויילס, סקוטלנד ואירלנד והוא טומן בחובו חוויה שונה ומרתקת וצפייה באיים הבריטים מזווית שלא הכרתם עד כה. תחזו בנופים כפריים וירוקים, בטירות עתיקות ועד לרחובות טיפוסיים ופאבים אנגליים אפלוליים. כל תייר סקרן ימצא את מקומו בשייט כזה – חובבי נופים וטבע, חובבי נוחות ופינוק וחובבי ערים. אזור השייט קטן יחסית כך שניתן לבלות זמן רב על היבשה ולראות אתרים תיירותיים מעניינים רבים, אתרי נוף וטבע כמו גם ערים היסטוריות כמו דבלין, אדינבורו ולונדון.

 

שייט באיים הבריטים מציע לכם דרך ייחודית לבקר באתרים החולקים היסטוריה משותפת – שברובה מרתקת במיוחד. כמו למשל ביקור בערים הסקוטיות כמו  אדינבורו המלכותית, גלאזגו  עם הארכיטקטורה התעשייתית שבה, בלפסט שבצפון אירלנד על שלל סיפוריה והקרבות שהתחוללו בה וכמובן דבלין בירת אירלנד.

האנייה בה תשוטו תשמש עבורכם כבית נוח ומפנק שהולך איתכם לכל מקום ועימו תגיעו לכל מקום בטיול ובכל בוקר תגיעו למקום אחר בו תוכלו לטייל עם תרבות שונה במקצת, עם היסטוריה עשירה במיוחד, עם עבר והווה ועם נוף ייחודי וקסום במיוחד.

 

כמובן שגם האוכל בשייט כזה הוא נושא חשוב במיוחד!  האוכל באזור האיים הבריטים משקף את מגוון התרבויות שיש שם מעבר לפיש אנד צ'יפס המוכרים מאנגליה…

שייט באיים הבריטיים יאפשר לכם לבקר באזור כולו, לבקר בערים עתיקות וחדשות, בנמלים מרכזיים באנגליה, באירלנד, בצפון אירלנד ובסקוטלנד וויילס. לבקר בארמונות מלכותיים, בטירות עתיקות, באתרי מורשת עולמית. אחרי שתהיו בשייט מעין זה תבינו מדוע המקום נקרא: בריטניה הגדולה.

 

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם