איך נבחר טיול מאורגן למרוקו

איך נבחר טיול מאורגן למרוקו ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים?

טיול מאורגן למרוקו יכולים להימשך שבוע או שבועיים ולכלול ביקור בערים הגדולות כמו רבאט, קזבלנקה ומרקש וגם באזורים הכפריים יותר ובאזור הסהרה. טיולים כמו: טיול מאורגן למרוקו ל- 8 ימים, טיול למרקש ועוד.

יש סוגים שונים של מסלולים ומדריכים שונים עם ידע שונה לכל מסלול ומסלול וכמובן שיש הבדל בין טיול שורשים לטיול שטח פראי עם ג'יפים במדבר סהרה. צריך גם לודא שהמדריכים המקומיים שנשכרים לטיול (אם יש כאלו) הם מדריכים מיומנים ובעלי רשיון לעסוק בהדרכת תיירים.

חשוב מאד לבדוק האם למדריכי הטיול יש הכרות מעמיקה עם מרוקו ועם ההיסטוריה והתרבות שבה. ידע לגבי הערים השונות, השווקים הקיימים ולוחות הזמנים שלהם כמו גם ידע וניסיון בטיול באזורים הכפריים יותר ובעיקר באזור הסהרה.

שימו לב שכל המקומות בהם אתם רוצים לבקר אכן נכללים בטיול המוצע. הסתכלו על מסלולי הטיול המוצעים וביחנו האם הם מתאימים לכם. בידקו אם סגנון הטיול מתאים לאופי שלכם והאם הוא מגוון דיו עבורכם. האם יש מספיק מעיר, מספיק מהכפר ומספיק מהטבע? ביחרו את הטיול שהכי מתאים לכם.

טיול מאורגן למרוקו עושה עבורכם את עבודת התאום והתכנון ושילוב המינונים המושלם. כדאי מאד לשים לב ולהתייחס לעונה בה אתם נוסעים – האם לא חם מדי. טיול אידאלי למרוקו יהיה בחודשים מרץ עד מאי – אז פחות חם וניתן לטייל בהנאה מרובה יותר.

ענין חשוב שיש לדאוג לו ולודא שחברת הטיול מטפלת בו הוא נושא הויזה למרוקו. אם החברה לא עושה זאת, מדובר בתהליך מתיש מול הקונסוליה ולכן עדיף שחברת הטיולים תטפל בכך עבור כל הקבוצה מול שלטונות מרוקו. נושא הויזה ואשרת הכניסה משתנה כל העת ולכן חשוב שמישהו מיומן ובעל ניסיון יטפל בכך.

אם אתם שומרי מסורת – שימו לב שהטיול המאורגן אותו אתם בוחרים מתייחס גם לזה. בטיולי מסורת למרוקו שומרים על כשרות ואף עוקבים אחר המסורת היהודית במרוקו.

למסלולי טיולים מאורגנים למרוקו לחץ כאן

למסלולי טיול מאורגן למרוקו לשומרי מסורת לחץ כאן

בחרו בצורה נבונה בחברה הנכונה לטיולים מאורגנים במרוקו!

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם