טיול מאורגן הדרקון הסיני: טיול מאורגן לסין, הונג קונג ומקאו

בטיול מאורגן למזרח הרחוק הכולל את סין ואת הונג קונג המיוחד ומקאו – המכונה לאס וגאס של המזרח הרחוק תוכלו לחוות חוויה ייחודית וקסומה בטיול מאורגן עם מדריך מיומן ומקצועי שינחה אתכם ועם מיטב האטרקציות בכל יעד ויעד.

הונג קונג מקדמת את המבקרים בה בקו הרקיע המפורסם שלה, בסצנה קולינרית מהאגדות ובאזורי טבע בהם יש ציפורים צבעוניות רבות ומגוונות.

בטיול המאורגן תיחשפו להונג קונג על גווניה השונים. יותר מ 70% מהונג קונג הם הרים ופארקים, אשר חלקם מהווים אוצרות היסטוריים וגאולוגיים. תוכלו לצאת מגבולותיה של העיר ולטייל באזורים הכפריים יותר כמו גם למצות את העיר עד תום כפי שנעשה בטיולינו!

הונג קונג הינה אחת מבירות הקולינריה העולמית   ויש בה מגוון מאכלים מכל העולם. האהבה של העיר לאוכל כל כך עמוקה והרפרטואר הקולינרי כל כך גדול עד שלא משנה מה הטעם הגסטרונומי שלכם, יש כל מה שתרצו בהונג קונג.

בנוסף, מגוון המוצארים אותם ניתן לקנות בהונג קונג הוא רב ביותר ושופינג היא אחת הפעילויות המומלצות בעת ביקור באי. יש בהונג קונג קניונים נוצצים, רחובות עם חנויות יוקרתיות, בוטיקים וחנויות וינטג', באזארים אותנטיים ושווקים ססגוניים.

מתחת לכל התדמית הזו של שופינג ושל אוכל יש להונג קונג גם צד תרבותי הנעוץ בשורשים הסיניים של האי והתרבות הקולוניאלית הבריטית. התרבות באה לידי ביטוי בפסטיבלים שונים, במוסיקה ובאופרה סינית בתיאטרון במבוק כמו גם מאות הופעות אותנטיות כל השנה ומוזיאונים רבים.

בטיול המאורגן הדרקון הסיני נגיע כמובן גם לסין. הציוויליזציה המתמשכת העתיקה ביותר בעולם מושכת אליה מבקרים רבים ככל שעוברות השנים. המדינה נמצאת בתנופת פיתוח עצומה. יש כל כך הרבה מה לראות במדינה העצומה, החל מהחומה הסינית המפורסמת, ההרים הגבוהים והמחודדים, כפרים קטנים שבהם הזמן עצר מלכת לפני מאות שנים, עיירות מים, מקדשים בודהיסטים ומדבריות. יערות ירוקים, חופי ים ובעצם מה לא. בטיול המאורגן ניגע רק בנקודות ספורות בסין ונחשף לחלק מהפנינים שבה. נחשף לתרבות האוכל המיוחדת ובגיוון הרב הקיים במדינה. בסין יש מגוון רחב מאד של תרבויות ועמים כמו גם ניבים שונים ושוני במזג האוויר ממקום למקום.

נבקר בבייג'ינג ובשנחאי, בדיסנילנד, בגווילין ונבקר את חיילי הטרקוטה ועוד ועוד.

בטיולנו נגיע גם למקאו המוגדרת כ"אזור מנהלי מיוחד" השייך לסין והיא ידועה בשם "וגאס של המזרח הרחוק". מקאו נמצאת בחוף הדרום מזרחי של סין והיא מרוחקת כ 60 ק"מ מהונג קונג ממנה ניתן להגיע למקאו במעבורת. או בטיסה של 4 שעות מבייג'ינג.

במקאו מרגישים בכל מקום את המסורת הפורטוגזית העתיקה, משולבת בזו הסינית: בשלטי הרחובות בארכיטקטורה, באוכל ועוד.

הנה מספר דברים שניתן לעשות ביעד נפלא זה:

ניתן לבקר באתרים היסטוריים שחלקם מוכרזים כאתרי מורשת עולמית בעיקר במרכז ההיסטורי של מקאו.

לטעום מהאוכל הייחודי שבמקום, שהוא למעשה שילוב מושלם בין אוכל פורטוגזי וקנטוני.
לבקר בבתי הקזינו הרבים הפזורים בעיר, כמו מלון ונציה מקאו. זוהי הרי "וגאס של המזרח הרחוק".

ליהנות מחנויות ללא מכס (דיוטי פרי) – יש קניונים המציעים עתיקות, ביגוד, בשמים, מוצרי קוסמטיקה, תכשיטים ועוד ועוד.

לטייל ברחובות הכפר טייפה – אחד מהכפרים המסורתיים שעדיין קיימים במקאו.

הזמן הטוב ביותר לביקור במקאו הוא בחודשים אוקטובר עד דצמבר, בהם מזג האוויר חמים ושמשי ורמות הלחות נמוכות. מזג האוויר בחודשים ינואר עד מרץ קר אבל שמשי. בחודש אפריל מתחיל להיות לח וגשום ויש מדי פעם גם סופות טייפון.

לסיכום, בטיול הדרקון הסיני נחשף לתרבות הסינית על כל גווניה ולמודרניזציה בשיאה !

 

התקשרו עכשיו
03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם