טיול מאורגן בארה"ב מחוף לחוף עם ילדים

טיול מחוף לחוף בארצות הברית ועוד עם הילדים הוא טיול מיוחד, ארוך וכזה הדורש תכנון מוקפד ומדוייק ומותאם לכל בני המשפחה כדי שניתן יהיה לחוות חוויה מהנה, מגבשת וטובה ולמזער את הבעיות שיכולות לצוץ. זו הסיבה שכדאי מאד לצאת לטיול מאורגן שכזה וכך להפחית את הלחץ והמאמץ שבתכנון טיול ארוך יחסית ומורכב כל כך.

טיול מאורגן מחוף לחוף בארה"ב עם ילדים

 

ההחלטה לקיים טיול משפחתי מחוף לחוף בו יקחו חלק הורים וילדים בגילאים שונים ועם צרכים שונים אינה החלטה פשוטה בכלל והיא דורשת אומץ והתחשבות בכל בני המשפחה – קטנים וגדולים כאחד. טיול מאורגן עם הילדים מחוף לחוף הוא טיול הדורש תכנון יסודי כדי לתת מענה לצרכיהם של כל המשתתפים בו ולנצל את הזמן והדרך בצורה המיטבית. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן!

ארצות הברית היא מדינה כל כך עצומה ומרתקת, שכדי לטייל בה לעומק יידרשו חודשים ארוכים. אבל בשל מגבלות זמן, וכאשר רוצים לראות בטיול הן את החוף המזרחי והן את החוף המערבי, מומלץ לעשות זאת בטיול מאורגן המשלב טיסה מחוף לחוף כדי לקצר זמנים ולהספיק כמה שאפשר.

הן בחוף המזרחי והן בחוף המערבי תזכו לבקר ולחזות באטרקציות המרכזיות כמו: ניו יורק, בוסטון – ערש המורשת האמריקאית, מפלי הניאגרה המדהימים בגבול ארצות הברית וקנדה, העיר טורונטו אשר בקנדה, וושינגטון הבירה וכמובן הדרכים היפות והציוריות בין המקומות הללו.

ובחוף המערבי: לוס אנג'ס, סן פרנסיסקו, לאס וגאס וטבע מרהיב בפארקים הלאומיים הרבים. הטיול עם ילדים מותאם לכל בני המשפחה ולתחומי העניין השונים שלהם ולוקח בחשבון את תחומי העניין של הילדים בדמות ביקור בפארקים של דיסני בלוס אנג'לס ועוד.

זהו שילוב מושלם של אטקציות כמו פארקי השעשועים השונים, שייט, שמורות טבע קסומות, ערים מפורסמותומגוון בילויים המתאימים לכל הגילאים.

כדאי ומומלץ לבחור בטיול מאורגן מחוףלחוף בארצות הבריתהקסומה. כל בני המשפחה יהנו – בוודאות!

 

לצפייה במסלולי הטיול לארצות הברית לחץ כאן

לשיחה עם מומחי הטיולים שלנו לארצות הברית:

03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם