טיול בסרי לנקה – אטרקציות מובילות בסרי לנקה

סרי לנקה היא אולי אי קטן באוקיינוס ההודי אבל זה הדבר היחיד שקטן ה… מדינה זו, הידועה בעבר בשמה – ציילון, היא מקום של ציביליזציות עתיקות, חופי ים עם חול זהוב, עצי קוקוס, הרים גבוהים ומטעי תה וגומי רבים. בזמן טיול בסרי לנקה, תחזו באי בארכיטקטורה קולוניאלית מהימים בהם שלטו הפורטוגזים, ההולנדים והאנגלים באי. תראו פילים רבים ואם אתם ברי מזל אולי תפגשו בנמר אחד או שניים באזורים הפתוחים. הנה מספר אטרקציות בסרי לנקה שלא כדאי לכם להחמיץ בזמן ביקור בסרי לנקה.

בנטוטה:

זוהי עיר תיירות תוססת עם שפע של עצי קוקוס בחופה הדרומי של סרי לנקה. בבנטוטה נמצא אחד החופים המפורסמים ביותר באי וזוהי העיר הראשונה בסרי לנקה בה מתקיימות פעילויות ימיות כמו גלישה, צלילה, שנורקלים ושייט. יש בעיר גם מרכז שימור וטיפול בצבי ים המשגיח ומנטר את חייהם של 5 מתוך 7 הזנים של צבי הים בעולם.

נווארה אליה:

סרי לנקה מפורסמת בתה שלה. אין מקום טוב מזה ללמוד על גידול התה במקור עצמו: נווארה אליה – בירת ייצור התה בסרי לנקה. ניתן לקחת סיור במטע תה ולראות כיצד מייצרים תה. המקום נוסד במאה ה 19. רבים מהמתיישבים הבריטים מצאו את מקומם במקום זה שנקרא בהמשך – אנגליה הקטנה. חודש אפריל הוא החודש המומלץ לביקור – כאשר מבקרים רבים מגיעים לחזות בפריחת העצים ולחגוג את השנה החדשה של סרי לנקה.

אנוראדאפורה: 

אנוראדאפורה היא עיר עתיקה וקדושה שנבנתה סביב עץ התאנה של בודהה. המקום הוקם במאה השלישית לפני הספירה על ידי מייסד המסדר הבודהיסטי. זוהי עיר מדהימה של ארמונות, מקדשים ופסלים בני 1300 שנים אשר ננטשה לתקופת מה ונכבשה מחדש במאה ה 10. כמו המאצ'ו פיצ'ו המקום "התגלה" על ידי האירופאים מאות רבות לאחר מכן. השרידים המדהימים הללו פתוחים כעת לקהל.

קולומבו:

קולומבו היא בירתה של סרי לנקה במשך יותר מ 2000 שנים כשהנמל הטבעי הגדול שלה הפך אותה לפופולארית למסחר עתיק מאיטליה לסין. העיר נשלטה על ידי הפורטוגזים ולאחר מכן על ידי הבריטים. זוהי עיר פופולארית לביקור תיירים ויש בה מגוון מקומות לבילוי והנאה.

הפארק הלאומי יאלה:

הפארק הלאומי יאלה מלא בחיות על הקרקע ובאויר. השמורה נמצאת 240 ק:מ מקולומבו ויש בה מגוון של פעילויות. ניתן לעשות ספארי לראות חיות כמו פילים, באפלו ונמרים. הפארק משמש ביתם של 215 זנים של ציפורים. הנוף במקום מרהיב.

מיריסה:

אם אתם מבקשים לעשות חופשה בגן עדן טרופי, מיריסה היא התשובה לחלומותיכם: עצי קוקוס, חופי ים מרהיבים. זוהי פיסת גן עדן לבילוי מהנה. אין במקום בתי מלון יוקרתיים והכל פשוט ויפה.

פולונרואה:

זוהי עיר עתיקה – השניה בעתיקותה בסרי לנקה. יש במקום שרידים רבים ושמורים היטב מהמאה ה 12. בפולונרואה בו היו סוחרים של סחורות אקזוטיות. בקרו במוזיאון הארכיאולוגי במקום, ואז המשיכו לארמון המלכותי.

קנדי:

קנדי היא העיר השניה בגודלה בסרי לנקה ומשמשת נקודת מוצא למטעים הטרופים המגדלים גם תה וגם גומי. אם אתם נוסעים מקולומבו, תעברו על פני מטעי גומי רבים לאורך הכביש. קנדי משמשת ביתם של מקדשים רבים וביניהם מקדש טוט רליק המקדש הבודהיסטי הקדוש ביותר בעולם.

גאלה:

האטרקציה המפורסמת ביותר בגאלה היא מבצר מהמאה ה 17 שנבנה על ידי ההולנדים. המבצר משקיף על האוקיינוס ההודי ווידוע בעיצוב הארכיטקטוני היפה שלו. המבצר אינו רק עוד מקום יפה. כיום מתקיימים בו כנסים ועסקים וגאלה הופכת כעיר אמנות. כשליש מהבתים בעיר הם בבעלותם של זרים.

סיגרייה:

זהו אחד המקומות בהם אתם חייבים לבקר בזמן שהותכם בסרי לנקה. העיר בנויה על מצוק תלול בגובה 180 מטרים. המקום ידוע בשמו צוק האריה המשקיף על הג'ונגל מתחת.  ניתן לעלות במדרגות.

טיול מאורגן לסרי לנקה >>>

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם