טיולי פארקים באירופה למשפחות

טיולי פארקים באירופה למשפחות של רימון טיולים מתאימים בדיוק לכם – משפחות עם ילדים, לטיול בר או בת מצווה או סתם לבילוי משפחתי בחו"ל ללא הטירחה הכרוכה בתכנון, השכרת מקומות לינה ורכב וכד'.

בטיול שלנו אנו מציעים לכם מגוון של פעילויות ואטרקציות בטיול מאורגן בצורה מופתית אשר בו תחצו מדינות, תבקרו בפארקים המובילים באירופה ובמגוון אתרים ואטרקציות נוספות כמו: שייט בתעלות, ביקור בפארק מיניאטורות, מערת נטיפים מדהימה מתחת לאדמה, שייט בנהרות ועוד ועוד!

אירופה היא יעד נו לביקור בשל קרבתו אל ישראל והמגוון שקיים בו. במסגרת טיולי הפארקים שלנו תזכו להיכנס לעולם האגדות בפארק אפטלינג שבהולנד, לעלות ולרדת מרכבות הרים מהירות ותגיעו עד לדיסנילנד אשר בפאריס – לביקור בממלכה הקסומה ביותר עלי אדמות..

זוהי הזדמנות נהדרת בשבילכם ההורים לחוות זמן איכות עם הילדים ללא טרדות מיותרת – אנחנו דואגים לכל ולכם נשאר רק ליהנות ולבלות עם ילדיכם במגוון המקומות שאנו מציעים לכם. כך תוכלו להתגבש וצבור חוויות משותפות שיאגרו במאגר הזכרונות המשפחתיים ובהם תיזכרו גם בעוד שנים רבות. אין דרך טובה מזו מלחגוג בר או בת מצווה לילד/ה ולגרום הנאה גם לאחים ולאחיות וכמובן שגם לכם ההורים!  כך, במינימום מאמץ שלכם תקבלו חוויה מיוחדת במינה.

המסלולים, האטרקציות ומקומות הלינה בכל הטיולים נבחרים בקפידה רבה ובסטנדרטים הגבוהים ביותר, על מנת להבטיח שהות מהנה מבלי לבזבז זמן יקר על נסיעות. אנו משקיעים מחשבה רבה מוקדשת למציאת האיזון הנכון בין ביקור באתרים מגוונים, בילוי ומנוחה. בטיולי המשפחות מושם דגש על כך שהאטרקציות, התפריט במסעדות ואופי ההדרכה יתאימו לילדים בגילאים שונים.

הניסיון הרב והמקצועיות של מדריכי רימון טיולים מאפשרים לנו להמשיך ולהתחדש, ולשלב במסלולי הטיול שלנו אתרים עדכניים וייחודיים.

הצטרפו לטיולי הפארקים באירופה למשפחות שלנו!

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם