כולל סיורי חוף עם טובי המדריכים

קרוז מאורגן לפיורדים

עם הנופים היפים שלה והפיורדים המפוארים, נורווגיה היא מדינה מלאה ביופי טבעי, בהיסטוריה ותרבות נפלאים. ביקור ביעד ייחודי זה מציע הפלגה בתוך לשונות ים בכחול עמוק מעוטרים בצוקים דרמטיים, מפלים שוצפים לאורך מדרונות ההרים, מבט אינטימי על כפרי דייגים נידחים, עיירות ציוריות משובצות בתי עץ צבעוניים, חיות בר מרהיבות וקרחונים נוצצים.

מסלולי ההפלגות משתנים, ומתמקדים בעיקר בכפרי החוף ובפיורדים עוצרי הנשימה של מערב נורווגיה, אם כי כמה מסלולי טיול כוללים את החוג הארקטי עם עצירות בספיצברגן וארכיפלג סוולבארד. בנסיעה בין קירקנס לסטוונגר תבקרו בכמה מהאתרים הפופולריים ביותר בנורווגיה. טרומסו, השוכנת מצפון לחוג הארקטי, היא ביתם של מספר מוזיאונים ופולריה, מרכז סביבתי המחנך מבקרים על חיות הבר והאקולוגיה הארקטית. טרונדהיים, מרכז לחינוך וטכנולוגיה, כולל רחובות עמוסי חנויות, חיי לילה תוססים ואטרקציות היסטוריות רבות, ביניהן קתדרלת נידרוסביין. ברגן, גולת הכותרת התרבותית החשובה, ידועה גם בשוק הדגים שלה, ברציף הישן מהתקופה ההאנזה (הברית הכלכלית) המכונה Bryggen, ובהרים ובפיורדים הסמוכים.

עונת השייט בנורבגיה נמשכת בין מאי לאוקטובר. אורך הפלגות בנורווגיה הוא בדרך כלל בין 7 לילות באזור הפיורדים בדרום מערב המדינה עד ל -14 לילות כאשר מצפינים לחוג הארקטי. בשל קו הרוחב הגבוה של נורבגיה, תוכלו לחוות שעות ארוכות של אור במהלך הקיץ, במיוחד מסוף מאי עד סוף יולי.

הפלגות לפיורדים בנורווגיה יוצאות ממגוון ערים בצפון אירופה, אך רובן מתחילות בקופנהגן, קיל בגרמניה, אמסטרדם וסאות'המפטון באנגליה. אנו מציעים שתתכנן להגיע אליהם לפחות יום לפני ההפלגה.

 

 

למידע נוסף – צור קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם