טיולים פופולאריים לשומרי מסורת

טיולי מסורת מתאפיינים באווירה מיוחדת במינה.
כמטיילים שומרי מסורת כדאי לחפש ולמצוא את השילוב המושלם והחשוב כל כך עבור הציבור הדתי ושומר המסורת בין אווירת החופש, ההנאה ואתרי הביקור לבין אווירת השמירה על המסורת וערכי הדת.

שילוב זה, בהדרכתם של מדריכים איכותיים וטובים יוצר אווירת טיול מושלמת ומותאמת במיוחד עבורכם!
בטיולים לשומרי המסורת יש לבדוק שמארגני הטיול מקפידים על כל הפרטים, מהפרט השולי ביותר ועד  לפרטים הגדולים וזאת כדי שהתוצאה תהיה טיולים מוצלחים במיוחד עם צביון מתאים ואווירה קסומה.

התכנון המוקפד, המפורט והמדויק כל כך, ההקפדה על השבת באווירה מיוחדת ועל קבלת השבת המסורתית, הופכת גם טיול בחו"ל, שלעיתים מסובך לתכנון ולביצוע עבור שומר המצוות, לטיול מהנה, ללא חשש וללא דאגות מיותרות לצרכים הבסיסיים הנדרשים. כך מתקבלת התמורה הטובה ביותר הן לזמן והן לכסף המושקע בטיול וכמובן שמכך מושפעת הצלחתו של הטיול!
טיולים לשומרי המסורת צריכים להתאים לקהל הדתי ושומר המסורת בכל שלבי הטיול :
החל ממוסיקה באוטובוס הטיולים, מקומות הבילוי, המסעדות הכשרות, הביקור בבתי כנסת, השימוש בכלים חד פעמיים, השיחות, הבדיחות המושמעות וכמובן –השבתות.

בטיולי המסורת  יהיה שולחן שבת, תפילות, דברי תורה וזמירות שבת והכל באווירה מיוחדת במינה!
את הטיולים לשומרי מסורת מלווים מדריכים שומרי מצוות, מנוסים מאד ומיומנים במסלולי הטיול ומהם תוכלו לשאוב ידע רב על הטיול עצמו והקפדה על המסורת והערכים לאורכו של הטיול כולו.

בכל טיול תמצאנה הנקודות היהודיות אשר יודגשו ויוסברו ולכן בכל טיול ימצא "הצד היהודי".
מארגני הטיול יבדקו את המסלולים המוצעים לקהל הדתי ושומר המסורת, את בתי המלון השונים ויערכו בדיקות מקדימות עם הרשויות המוסמכות בנושא הכשרות.
כל זאת כדי להבטיח שלא ניתקל בבעיות לאורכו של הטיול וכי הציפיות תתגשמנה.

לסיכום, גם כשאתם נמצאים רחוק מהבית, תוכלו ליהנות מאוכל כשר ואיכותי, מטיולי שבת רגליים, מביקור במרכזי יהדות וממגוון אפשרויות מותאמות.

בטיולים המאורגנים הייחודיים לשומרי מסורת תבקרו באתרים יהודיים, תטעמו מהיסטוריה מרגשת וממורשת הקהילות היהודיות בחו"ל וזאת בנוסף לאתרים היסטוריים ואתרי טבע אחרים והכל לפי העניין ואזור הטיול. תוכלו ליהנות מטיול המתוכנן בקפידה, תוך שמירת השבת כהלכתה, לאכול ארוחות כשרות ולחוות חוויה מדהימה המתאימה בדיוק לכם!

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם