המדינה הגדולה ביותר ביבשת הצפונית של אמריקה והשניה בגודלה בעולם

טיול מאורגן בקנדה

קנדה, המדינה הגדולה ביותר ביבשת הצפונית של אמריקה והשניה בגודלה בעולם (אחרי רוסיה) מציעה למטיילים מרחבים אינסופיים של נופים פראיים ועוצרי נשימה, תמהיל של תרבויות והיסטוריה רבת פנים ושהות באחת המדינות העשירות והמבוססות בעולם, שעריה מדורגות דרך קבע גבוה במדדי איכות עולמיים. אין פלא שקנדה היא יעד תיירותי אטרקטיבי לה שמור מקום של כבוד לצד שכנתה מדרום – ארצות הברית.

למרות דימיון לשכנים האמריקאים, קנדה היא לא ארצות הברית. כמדינה שמעולם לא עזבה את הכתר הבריטי, הרבה מהקנדים גאים במורשת הבריטית שלהם. בפועל קנדה מורכבת מצאצאים של שני גלי הגירה – בריטים וצרפתים. לכן, לצד השפה האנגלית קיימים אזורים כמו חבל קוויבק שבהם השפה השלטת היא צרפתית והדבר מביא לשילוב תרבותי מרתק. במהלך השנים קנדה חוותה גלי הגירה נוספים ואלה יוצרים פסיפס אתני עשיר המרוכז בעיקר בערים הגדולות.

מסלולי הטיולים שלנו מחוף לחוף בקנדה מגוונים וכוללים את המובחרים מתוך שפע האתרים והאטרקציות שיש למדינה להציע. חובבי הטבע והנופים יהנו מתצפית על מפלי הניאגרה המרהיבים ביופיים, ביקור בגני בוצ'ארט, בשמורת באנף, פארק יוהו, שדות הקרח,  אזור ויקטוריה ועוד רבים וטובים. לאוהבי הבילוי בערים תוססות אי אפשר שלא לציין את השהיה בטורנטו המודרנית והמטרופולינית, מונטריאול המשמרת את הניחוח הצרפתי וונקובר – אחת הערים האיכותיות והמבוקשות בעולם.

העומקים והעושר של המדינה מספקים הנאה מלאה לכל גיל, בייחוד בחודשי הקיץ בין יוני לספטמבר, כשהטמפרטורות נוחות והטבע פורח ומלבב.

למידע נוסף – צור קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם