שמחת חיים, אוכל טוב ואווירה נהדרת

טיולים מאורגנים למרכז אמריקה

הטיולים המאורגנים למרכז אמריקה מבטיחים לנו חשיפה להיסטוריה, ארכיאולוגיה ואמנות, הכרות ומפגש עם תרבויות שונות, עם שמחת חיים, אוכל טוב ואווירה נהדרת.

טיול מאורגן למרכז אמריקה מתאים לכולם. כל אדם ימצא עניין בערים הגדולות, בנופים הקסומים ובהרפתקאות הצפויות… מבוגרים וצעירים וגם משפחות עם ילדים. אנו נדאג לכל שכל אחד ימצא עניין וזאת בשל המגוון והעניין הרב שיש באזור זה.

קסמה של מרכז אמריקה טמון בהיסטוריה העתיקה שלה ובמורשת שהותירה היסטוריה זו. אזור זה מחבר למעשה בין חלקה הצפוני לחלקה הדרומי של היבשת וחיבור זה ניכר בכל מקום כמ בחקלאות, בתרבות ועוד – מיזוג של צפון ודרום.

אנחנו מזמינים אתכם להכיר מקרוב את כל השפע הזה: את ההרים הגבוהים, את הנהרות השוצפים, הג'ונגלים העצומים, הטבע הפראי, התרבויות העתיקות והערים האותנטיות והשמחות..

צוות המדריכים שלנו למרכז אמריקה הרכיב במיוחד עבורכם מגוון מסלולי טיול המותאמים לכם במיוחד ולאופי המטיילים: אלו מסלולים עשירים, מגוונים ומעניינים ומלאים בכל השפע שמרכז אמריקה יכולה להציע! טיולים מלאי ענין, אדרנלין, תרבות ושפע של חוויות.
אנו מבטיחים לכם שקט נפשי, הדרכה צמודה, מיומנת ומקצועית של מדריך צמוד וקשוב, שיוכל לספק מידע, לשמש אוזן קשבת ולהסביר הסברים מפורטים על כל אתר ואתר בו תבקרו. אין דאגות, אין תכנונים, אין טרדות מיותרות – אתם יכולים לטייל בראש שקט ולפנות בליבכם ובראשכם מקום לספיגת החוויות שהטיול המאורגן המדהים למרכז אמריקה מציע לכם.

למידע נוסף – צור קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם