טיולים מאורגנים לפיליפינים

אלה טומנים בחובם מגוון האטרקציות מפתיע – טרסות האורז הייחודיות, שייט על נהר "אפוקליפסה עכשיו" ומפלי פגסאנחאן, אגמים והרים געשיים, ג'ונגלים, נהר תת קרקעי, חופים בתוליים ומים צלולים, שוניות אלמוגים ודגים טרופיים מדהימים.

לנו הישראלים המדינה מוכרת בעיקר בזכות כוח העבודה הזר אבל כמונו עוד הרבה מדינות אחרות בעולם. למעשה, למרות היותה של הפיליפינים אחת המדינות המאוכלסות בעולם המונה מעל ל-100 מיליון איש,  10% מאזרחי המדינה כלל לא גרים בה. אלו שכן גרים במדינה מרוכזים בעיקר באי לוזון עם שני שליש מהאוכלוסיה ובעיר הבירה מנילה עם למעלה מ-15 מיליון איש במה שהופך אותה לכרך הצפוף בעולם ומאידך, אזורים שלמים בתוליים ויפים.

הפיליפינים היא אחת משתי המדינות היחידות במזרח אסיה שבה רוב האוכלוסייה היא קתולית (לצד מזרח טימור), עדות להשפעת הספרדים ששלטו בה מתחילת המאה ה-16 עד לסוף המאה ה-19. אלה משמרים מסורות קתוליות ולצדם ניתן למצוא גם טקסים אנימיסטים ומנהגים אסלאמיים – עדות לגלי השפעה של עמים שונים לאורך ההיסטוריה של האיים.

הטיולים שלנו לפיליפינים גדושים בחוויות המשלבות את היופי הטבעי של האיים והחיים המסורתיים לצד האינטסיביות של הכרך הגדול מנילה.

למידע נוסף – צור קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם