חוויה לכל החושים

טיולים מאורגנים להודו

רימון טיולים מאורגנים להודו, חושפת אתכם לעולם אחר, עולם מרתק. אפשר לבלות ימים רבים וארוכים רק בניו דלהי שהיא בבואה לכל מאפייניה של הודו, אבל דווקא בעיירות ובכפרים אפשר להתרשם מהעושר הסגנוני והססגוני של ההודים.

החשיבות המכרעת של הודו בהיסטוריה העולמית נובעת בראש ובראשונה ממיקומה האסטרטגי בהיותה מוקד של דרכי מסחר של סחורות מהמזרח למערב ולהפך. המיקום והעושר הטבעי הקיים במדינה הביא להתפתחותן של תרבויות שנחשבות לערש התרבות במזרח ובעלות השפעה ממשית על התפתחות הציבילזציות במערב, אלפי שנים אחורה בזמן.

הגיוון האינסופי הקיים במדינה והשונות שלה מכל מה שאנחנו יודעים או מכירים מוביל אותה להיות אחת האטרקציות המרכזיות של ישראלים בעולם ובכל גיל. לא מן הנמנע שתמצאו ישראלים משוחררי צבא ולצדם גימלאים התרים את המדינה לאורכה ולרוחבה וחוזרים עם אמירה בסגנון של: "דבר כזה עוד לא ראינו". ואם ננסה לפרט מה בדיוק רואים או חווים בהודו, התמונה בהכרח תהיה חלקית ולא ממצה, ובכל זאת: הודו היא שילוב של עושר והדר בלתי נתפס לצד עוני מחריד, פסטורליה בנופים ואתרי טבע שלא נגמרים לעומת הכרך הסואן, ארכיטקטורה מרהיבה לצד פשטות אידיאולוגית ועוד.

הטיולים המאורגנים שלנו לוקחים את המטיילים לשלל אטרקציות מרכזיות במדינה: שייט על נהר הגנגס, סיור ג'יפים למפלי ראנה, ביקור האשראמים של ורנאסי, אורצ'ה על ארמונותיה ומקדשיה, אגרא ובה הטאג' מהאל המפורסם המאפיין והמסמל המובהק של הודו, נסיעה בריקשות, טעימה מהאוכל ההודי המפולפל, ביקור בג'ייפור שמציגה ארכיטקטורה מרהיבה ומצטיינת בשוק החלב המקומי ועוד רבים וטובים.

למידע נוסף – צור קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם