טיול מאורגן בנופים מרהיבים וטבע עוצר נשימה

טיולים מאורגנים לפרו

תרבות מעניינת, נופים מרהיבים וטבע עוצר נשימה – כל אלה מרכיבים את חוויית הטיול המיוחדת בפרו, אחת המדינות היפות והמעניינות ביותר בדרום אמריקה. הטיול לפרו מפגיש את המבקרים הסקרנים עם תרבות האינקה הייחודית, שחבריה שומרים על המסורת שלה למעלה מ-1,000 שנה, וכן עם כל יופיה והדרה של המדינה הנפלאה הזו.
בטיול מאורגן לפרו עם חברת רימון טיולים, תוכלו להגיע לכל האתרים ולכל מוקדי התיירות המרכזיים והיפים ביותר במדינה. תוכלו לגלות את היופי והשפע של רכס האנדים, להתפעל מנופים עוצרי נשימה, מהרים עטופים בשלג צחור, עמקים ירוקים ונהרות רחבי ידיים. תגיעו לאגם טיטיקקה, לקניון קולקה, ליערות הגשם של האמזונס, ללימה, לקוסקו ולמאצ'ו פיצ'ו. תוכלו לצאת למסע עם חברים קרובים, עם בן או בת הזוג או לטיול משפחתי. לאורך כל הדרך ילווה אתכם מדריך מקצועי ומיומן של חברת רימון טיולים, שידאג שלא תפספסו אף פיסת גן עדן – ובפרו יש הרבה כאלה.
לצד הנופים המרהיבים ישנם גם, כמובן, אטרקציות מעניינות נוספות, כמו מוזיאונים ומבנים ארכיטקטוניים מיוחדים, ויש לה גם היסטוריה עשירה שמתגלה למבקרים בשפע של פינות קסומות ויפות בערים הגדולות ובעיירות הקטנות. אין ספק שהמסע לפרו הוא חוויה מלהיבה ומיוחדת שתישאר אתכם זמן רב לאחר שתסיימו את המסע ותחזרו הביתה. זהו הקסם שלה…

למידע נוסף – צור קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם