טבע פראי, קרנבלים, ג'ונגלים עבותים, נהרות שוצפים, קרחונים ומפלים מדהימים

דרום אמריקה

דרום אמריקה הקסומה מציעה לכם שפע של חוויות שונות, ייחודיות ומהנות. פגישה עם תרבות שונה ועתיקה במיוחד, טבע פראי, קרנבלים, ג'ונגלים עבותים, נהרות שוצפים, קרחונים ומפלים מדהימים. מחציתה הדרומית של יבשת אמריקה היא יעד נפלא לטיול מאורגן עם רימון טיולים. מבחר ומגוון של טיולים מוצעים לכם ובהם שילוב של טבע נהדר ונוף עירוני, מפגש עם בני המקום, עם העבר ועם ההווה, עם הרים גבוהים ומושלגים וחופי ים זהובים, עם מוסיקה תוססת וכדורגל טוב. כל אלה ועוד מחכים לכם בטיולים מאורגנים של רימון לדרום אמריקה!

בואו לחוות איתנו את הקסם, את האווירה התוססת והשמחה, את המוסיקה הנפלאה, את הטבע הקסום ואת התרבות העשירה והמפוארת. הכינו עצמיכם לריחות, טעמים צלילים וצבעים שונים ומיוחדים. במדינות כמו ברזיל, ארגנטינה, צ'ילה ופרו תלמדו להכיר מקרוב את בני המקום מסבירי הפנים, את הטבע המופלא על נופיו הקסומים ואת העושר התרבותי. כמובן שגם את המאכלים המיוחדים ועוד.
אנו מבטיחים לכם חוויה ייחודית אשר תשאיר לכם טעם להמשיך ולהצטרף לטיולים מאורגנים עם רימון טיולים.
מסע מרתק וקסום ללא טרחה שלכם, ללא תכנון מראש, עם מדריכים נפלאים ובעלי ידע רב אשר ידריכו אתכם לאורך הטיול כולו וישלבו בו סיפורים מרתקים, יהוו עבורכם אוזן קשבת ויענו על כל צרכיכם. טיול לדרום אמריקה – חוויה ייחודית של פעם בחיים – עם רימון טיולים!

למידע נוסף – צור קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם