יבשת קסומה, מסתורית ומסקרנת ביותר!

טיולים מאורגנים לאפריקה

אפריקה היא ארץ בראשית של מדבריות, סוואנות, בעלי חיים מיוחדים, יבשת המורכבת משבטים מסקרנים, ממדינות קסומות כמו קניה וטנזניה, מפסגות גבוהות כמו הקילימנג'רו ומסוואנות עצומות עד לדרום אפריקה וכף התקווה הטובה – זוהי יבשת קסומה, מסתורית ומסקרנת ביותר! אנו מזמינים אתכם ברימון טיולים להצטרף אלינו לטיולים המאורגנים לאפריקה.

הטיול המאורגן לאפריקה מתאים לכולם: לזוגות, לצעירים ולמבוגרים, וגם למשפחות עם ילדים, שימצאו ענין רב בשפע בעלי החיים המצויים בסוואנות האפריקאיות. כל אחד ימצא עניין בשל המגוון והעניין הרב שיש באזורים אלו.
אפריקה היא יבשת בה טמון קסם רב. התרבות העתיקה, השבטים השונים והמיוחדים, ההיסטוריה והגיאוגרפיה הייחודית של היבשת מושכת אליה רבבות תיירים סקרנים המבקשים לחוות חוויה שונה מאד מאורח חייהם הרגיל ולהיחשף לתרבויות נוספות ושונות.

ביקור ביבשת המופלאה ישאיר אתכם נפעמים במקרים רבים מהמפגשים הקרובים על בעלי החיים, עם הטבע בצורתו הבסיסית והראשונית ביותר, עם השבטים שכמו עצר הזמן מלכת בהם. אם זה ספארי או נופש על אי קסום – בכל מקרה החוויה תהיה מדהימה ועוצמתית.

צוות המדריכים שלנו ברימון טיולים הרכיב במיוחד עבורכם מגוון מסלולי טיול עשירים, מגוונים ומעניינים. טיולים מלאי ענין, אדרנלין, תרבות ושפע של חוויות.

אנו מבטיחים לכם שקט נפשי, הדרכה צמודה, מיומנת ומקצועית של מדריך צמוד וקשוב, שיוכל לספק מידע, לשמש אוזן קשבת ולהסביר הסברים מפורטים על כל אתר ואתר בו תבקרו. גם בזמנכם הפנוי במהלך הטיול תוכלו כמובן להתייעץ עם מדריך הטיולים של רימון.
אתם יכולים לטייל בראש שקט ולפנות בליבכם ובראשכם מקום לספיגת החוויות שהטיול המאורגן המדהים לאפריקה מציע לכם.

למידע נוסף – צור קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם