טיולים רגליים, רכיבת אופניים, טיפוס על הרים וטעימת יינות לצד כפרים בלקניים מסורתיים

טיולים מאורגנים למקדוניה

בחלקה שייכת לאזור הבלקן, בחלקה למדינות הים התיכון והיא גם בעלת בהיסטוריה עשירה בה משולבים היוונים, הרומאים והעות'מנים. מקדוניה מציעה מגוון של אתרים הסטורים ומרשימים לצד מקומות מודרניים. במדינה קטנה כל כך יש נוף ויופי, אתרים הסטורים, אתרים מודרניים ארוזים יפה יחדיו.
בירתה של מקדוניה, סקופיה, היא אחת מהבירות יוצאות הדופן באירופה, בה יש כל העת התחדשות אורבנית מתמדת שהופכת אותה לעיר בה יש שילוב מוזר היוצר פאזל צבעוני ומעניי של מבנים ממקורות שונים היוצרים עיר מעורבת ומגוונת שאינה מפסיקה להפתיע.
מחוץ לבירה יש אפשרויות בילוי רבות לחובבי הטבע בטיולים רגליים במסלולים שונים, רכיבת אופניים, טיפוס על הרים, טעימת יינות ועוד…זאת לצד כפרים בלקניים מסורתיים. במקדוניה יש דם חופי ים, פסטיבלים שונים בימות הקיץ, ואתרי סקי מצוינים בימות החורף בנוסף, כנסיות ביזנטיות, תרבות ומורשת עתיקה. כל אלו הופכים את מקדוניה ליעד תיירותי נחשק ויפה.
אנו מציעים לכם טיול מאורגן במקדוניה, בו תוכלו להיחשף לנופים היפים, לפסגות ההרים, לאפשרויות הבילוי הרבות במדינה ולגיוון ההיסטורי אותו ציינו. טיול מאורגן יכול לחסוך מכם את הטרדה והטרחה שבארגון ותכנון ואף בביצוע של טיול כזה.
אצלנו תקבלו טיול מאורגן למופת עם מדריך שיעמוד לרשותכם בכל שלב משלבי הטיול ויסייע לכם למקסם את ההנאה שלכם ולהגיע אל השקט והשלווה אותו ביקשתם ביציאתכם לטיול במקדוניה!

למידע נוסף – צור קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5264817

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם